Emburse Nexonia Expenses

Was ist Emburse Nexonia Expenses?

Nexonia ist eine automatisierte Lösung für Arbeitszeittabellen, Spesenabrechnung und Geschäftsreisen, die vielbeschäftigten Finanzmanager*innen die Tools bietet, um Reisekosten besser zu kontrollieren. Das Unternehmen ist auf unschlagbare Integrationen spezialisiert – alles von Buchhaltungs-/ERP-Systemen über gängige Lohn- und Gehaltsabrechnungssysteme bis hin zu Kreditkarten-Feeds für Unternehmen und Privatpersonen und vieles mehr!

Wer verwendet Emburse Nexonia Expenses?

Die Software unterstützt Führungskräfte in der Finanzabteilung bei der Einhaltung von Vorschriften, der Betrugsbekämpfung und dabei, die Berichterstattung transparent zu gestalten. Sie bietet zeitgleich allen Endnutzern eine intuitive und nutzerfreundliche Desktop- und Mobilapplikation.

Wo kann Emburse Nexonia Expenses bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Emburse
  • Ansässig in New York, USA
  • 2007 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch, Französisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Emburse
  • Ansässig in New York, USA
  • 2007 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch, Französisch, Spanisch

Emburse Nexonia Expenses – Videos und Bilder

%{screenshots_count} weiteren anzeigen

Kosten ähnlicher Produkte wie Emburse Nexonia Expenses vergleichen

Emburse Nexonia Expenses

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
4,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
4,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Emburse Nexonia Expenses Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Buchhaltung
  • Erstattungs-Management
  • Firmenkarte
  • Genehmigungs-Workflow
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Mehrere Währungen
  • Mobile App
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Timesheet Management
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Zentrale Buchhaltung

Alternativen für Emburse Nexonia Expenses

Integrierte Projektbuchhaltungs-, Zeit- und Ausgaben- sowie Abrechnungssoftware für Architekturbüros.
Mit BizAway können Unternehmen ihre Geschäftsreisen dank einer intuitiven Schnittstelle kontrollieren und ihre Ressourcen optimieren. Erfahre mehr über BizAway
Ausgabenmanagementlösung für intelligente Teams. Verwalte deine Budgets, Einkäufe, Zahlungskarten und Rechnungen an einem Ort.
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
BigTime ist für professionelle Dienstleistungsunternehmen gedacht, die einen tieferen Einblick in ihre wichtigsten Ressourcen, ihre Gewinne und ihre Produktivität benötigen.
SutiExpense ist eine automatisierte Reise- und Spesenlösung für das Ausgabenmanagement.
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.
SalesTrip is an expense management and travel booking system on Salesforce providing a fast and easy way for businesses to track spend.
UK business providing modern expense management software, allowing staff to raise, submit & approve claims. Cyber Essentials Certified.
BCS steht für Business Coordination Software. Die webbasierte Projektmanagement Software umfasst Qualität, Effizienz und Transparenz in Projekten und im Unternehmen.
Flexible financial management software that moves with your business. Capable of managing your organisation’s needs, today & tomorrow.
Use Lentune to link data from POs, supplier invoices, expenses, timesheets and fixed assets to provide a consolidated overview of costs
Die Lösung hilft Unternehmen dabei, Kosten zu senken und die Effizienz zu verbessern, indem innovative, nutzerfreundliche Zeit- und Kostenverfolgungsfunktionen für die Abrechnung sowie Lohnabrechnung bereitgestellt werden.

Bewertungen über Emburse Nexonia Expenses

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
34%
3
5%
2
1%
1
0%
Abimbola K.
Abimbola K.
Customer Support Team Lead in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Nexonia has set a gold standard.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

I love Nexonia for its simplicity and the fact it is highly customizable. It is cloud-based and therefore perfect for mobile management of staff expenses in my organization.I love the approval workflow , and how Nexonia integrates seamlessly with our inhouse ERP tools. I love the quality of the mobile app. Majority of my colleagues at work have never had a cause to use Nexonia on desktop and this proves how well the smartphone app has been effective.This is great for measuring mileage for tasks and subsidized meals which we all never seem to get enough of at work. I love the quality of support Nexonia offers my organization. On every occasion ,when I have reached out to the Nexonia team , I always got to talk to an human being. This is rare for software firms who seem to always want to over automate their support structure.Therefore I will say Nexonia is setting a good standard.

Nachteile:

Linking my personal debit card to Nexonia always seem to be an hurdle ,and not just for me but also for most of my colleagues at work.

Lisa W.
CFO in USA
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Our Positive Experience with Nexonia Expenses

5 letztes Jahr

Kommentare: Since we have multi-level approval process, we can be sure that our purchases are correctly recorded and our funds are being spent according to company policy. It helps us have visibility to all our card transactions and helps to control company costs. It has also helped to shorten our monthly financial close and saved time for office personnel who would otherwise manually enter transactions.

Vorteile:

Having a product that is easy to use for both field techs and office professionals has been a big benefit. Our users can submit expenses on the go via the mobile app or on the computer web version.

Nachteile:

Most of the time sync errors indicate what needs to be corrected so that it can successfully transfer to the ERP, but sometimes there are sync errors that are difficult to pinpoint. Nexonia support always helps us get to resolution if that is the case.

Dylan F.
VP in Kanada
Versicherung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Expense Reports

3 vor 6 Jahren

Kommentare: I can not comment on cost - as it is corporately paid for, nor can I comment on support, as when I have an issue I go to our internal team.
We did get trained on the system by a representative - who was likeable and enthusiastic. Pleasant experience.
Overall: I would not purchase this on my own.
It is "jumpy", so when you try to navigate between columns of expenses or time sheets you often have to reselect multiple times - which really makes it slow. This also means there is the likelihood for errors and as such it seems you not only have to complete the entry but review to make sure it didn't "jump" and have an item get miscategorized.
The "copy" functions which should allow you to copy the categories from week to week - don't work well either. This is tiresome as then one if forced to do everything that the copy function is supposed to assist with.
I have had a few service interruptions. I did not inquire to our internal support - as the message that came up when my time sheets and expenses were lost indicated that there was an issue with your site and to please come back later. It would have been of benefit if you have provided a suggestion as to how long the site would be down, or given the option to be notified when come back. Some work was lost, which was also a pain.
We have had various problems submitting information and getting items approved. These were not individual issues, but across the organization. So - I can not validate if that was NEXONIA or in part the integration with our company.
The integration with AMEX is cool - but it does chose the wrong categories, so I still have to edit them. This could be a result of our team having too many sub categories.
Sorry that this isn't very positive comments, but it truly looked like a good platform, but is just not client friendly.....yet :) I do not need to have this feedback posted - that is not my intent. I rather you just use the information to improve the platform.

Vorteile:

please see first section - amex integration - and it looks to have the right "thinking" behind what an app should do

Nachteile:

Please see first section difficult to use jumpy creates errors because of the above credit card integration - miss categorizes System outages with no way to be notified when it is back on line and no time estimate - happene don the weekends, so I was going to call - but there was no support available at the time

Sam S.
BDR in USA
Telekommunikation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great software for Payroll

5 vor 4 Monaten

Vorteile:

I've used this software for about two years now and I've never had any issues with it. It's a very straightforward solution to entering my hours each week.

Nachteile:

Adding reimbursements took some getting used to so I didn't necessarily think it was that intuitive to use but after a while, I figured it out.

Amy W.
Finance Director in USA
Religiöse Einrichtungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Nexonia Increases Efficiency

4 vor 7 Monaten

Kommentare: Nexonia has been very positive for our Team. It has helped to cut down on lost receipts.

Vorteile:

Nexonia helped our team cut down on the time spent entering credit card receipts. It took alot of the burden off of the Finance Team and spread it amongst our card holders. It integrates with our Accounting software easily.

Nachteile:

Uploading receipt pictures can sometimes be time consuming especially when using a PC and not a mobile device.