Certify Expense

Wer verwendet Certify Expense?

Unternehmen jeder Größe verlassen sich auf Certify, um erstklassige Reise- und Spesenmanagementlösungen mit preisgekrönter Kundenbetreuung und einer hervorragenden Nutzererfahrung bereitzustellen.

Was ist Certify Expense?

Certify ist eine nutzerfreundliche, webbasierte Spesenmanagement- und Rechnungslösung für Unternehmen jeder Größe. Mit der mobilen Belegerfassung, der automatischen Erstellung von Spesenabrechnungen und einem optimierten Workflow macht Certify Tabellenkalkulationen und Papierquittungen überflüssig. Reduziere den Zeitaufwand für die Erstellung, Genehmigung und Rückerstattung, und erhalten gleichzeitig Einblick in deine Reisekosten.

Certify Expense – Details

Certify

http://www.certify.com/

Gegründet 2008

Videos zu Certify Expense
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Certify Expense – Preisübersicht

Certify Expense bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Certify Expense ist ab 8,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

8,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Certify Expense – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Certify Expense Funktionen

  • Belegmanagement
  • Erstattungs-Management
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Mehrere Währungen
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Siehe die vollständige Reisekostenabrechnung Software Liste

Certify Expense Alternativen

Mehr Alternativen zu Certify Expense

Certify Expense – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,7/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,6
Kundenservice 4,7
Funktionen 4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,6

Software bewerten

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Bobby S.
Client Success Manager
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.6.2020

"Very effective expense management tool."

Kommentare: I use Certify when traveling for work and also to get office expenses like internet and phone reimbursed.

Vorteile: Certify is a very effective expense management tool. It’s incredibly easy to use and allows me to get my expenses reimbursed very quickly.

Nachteile: Nothing to dislike. Certify is intuitive and user friendly.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.6.2020
Daniel K.
Sr. Project Manager
Bau, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.3.2020

"Hit the Easy Button"

Kommentare: Much more efficient than the prior system that Murphy utilized

Vorteile: Mobile and Desktop sync easily. Uploading receipts from the photo function is awesome.

Nachteile: Sometimes extra entry of receipt information is required but probably because we're still learning the software/app

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.3.2020
Kim C.
owner
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2020

"Owner"

Vorteile: Being able to go back to my receipts and how I can set my categories etc

Nachteile: The ease of finding something in the system

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2020
Randy P.
  • Gesamtbewertung
    1 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.3.2017

"Could be good, but isnt"

Kommentare: Im going to make this kind of short.... I was lied to in the sales process, implementation dropped the ball continually. They have zero followup when you have an issue. My implementation coach and even the implementation manager I had to speak with never followed up with me. Oh did I mention they have an implementation fee they bring up just before you sign with them? Its not cheap. But they'll "discount" it. Due to being lied to during sales, I had to figure out how Certify worked instead of it just working for me. I had to re-enter my credit cards 3 times, and I had 15 credit cards. I had to call the bank to get individual logins for all my credit cards. I have 25 very unhappy users and one irate admin (me). The import into quickbooks did not go as promised as well. Due to all of this I now feel as if I know more about Certify than my salesman did when he sold me this crap. The app for the phone is pretty good, Android better than IOS I think. The Web application though is horrible, just horrible. The Layout is bad, you have to confirm simple things, but you can delete an expense with no more scrutiny. They have no way for you to recover deleted expenses. The have a Wallet and a Report, you cannot edit most fields in the wallet, you have to move expenses into a "draft report" then move them back into your wallet! Its about a 10 click process just to change the amount of a receipt or change a category- very important things, heres the procedure lol. 1) Check expense(s) in wallet
2) Click Add to report,
3) Chose whether you want a new or existing report.
4) Confirm that you want to do that.
5) Wait for the expenses to load(which can take a while if you have a lot)
6) click edit
7) Edit the expense, click save (I'll give them this one)
8) Click the icon to open a menu
9) Click Send to wallet.
So 9 steps. There is an alternate way but you get to chose from a little window and you cant select multiple. So why do I have to leave the wallet to edit an expense? Oh and if you have a lot of receipts they remove the "merge" option. This matches your receipts with your CC charges automatically! But you cant have more than 100 or 150 lines of charges/expenses, they cant decide on which number, but its between there. So why would you make my life harder if I have MORE expenses? I hope this saves you from some hassle, expenses are tricky, this is my second go around wasting dozens of hours.

Vorteile: App is good to use

Nachteile: They dont know their system entirely. they will sell you something just to sell you.
Their salesmen dont know the ins and outs.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.3.2017
Jennifer T.
Administrative Assistant
Medizinische Geräte, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.9.2020

"Certify Review"

Kommentare: - Overall, I really enjoyed my experience with Certify. The benefits of this program is that I was able to collect all my supervisor's incoming expenses and receipts and invoices with very minimal frustration and confusion due to Certify's organized program.

Vorteile: - how organized the interface is (ability to easily find and go to where I need to go)
- classic, clean, sleek look to the website

Nachteile: - I remembered a few times where I had to click backwards in order to accomplish something moving forward. For example, when I was creating a expense, if I wanted to look at the overview of the expenses, I'd have to click backwards in order to view it, and then go back to the expense report that I had just created. A lot of back and forth that caused much inconvenience.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.9.2020