Wer nutzt diese Software?

Both SMBs and enterprise businesses.

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.3 / 5
  • Kundenservice 4.6 / 5
  • Funktionen 4.3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 49,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Soffront Software
  • http://www.soffront.com
  • Gegründet 1992

Über Soffront CRM

Soffront offers an award-winning CRM and marketing platform and fully managed marketing services. For over 25 years, Soffront has helped thousands of businesses establish their brand, generate more leads, and close more sales.

Soffront gives customers access to an expert marketing team that works as their own extended team. Managed marketing services offered include website design, SEO, digital advertising, and social marketing services.

Soffront CRM Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Die hilfreichsten Reviews für Soffront CRM

Easy to use and reliable

Bewertet am 14.5.2018
Tresha I.
Project Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: We have used this product for 20 years. It has been very reliable throughout the years. In the early years we had to archive the data annually to be performance effective. In later versions this was not necessary. The search capability is very flexible and allows for many variations. Overall this software is really good.

Nachteile: The report writer is limited and is not very robust. They have some canned "types" of reports and that is all you can get. You can get to the data easy but not in a nice formatted report format.

Great CRM for my marketing business

Bewertet am 10.1.2018
Hassan K.
V.P of Business Development
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It allowed me to get a Lead to a Customer quickly while capturing all the notes and interactions along the way.

Vorteile: When I get a lead from the website it goes right to the CRM and the sales team can follow up. The stages it goes through from Lead to Customer is intuitive and helps by not letting any leads fall through the cracks.

Nachteile: I'm looking for them to do some improvements on their phone app. It's too simple and needs additional functionality.

Our team has successfully used Soffront for years. They have great features and excellent cust svc!

Bewertet am 10.1.2018
Nicole T.
CEO
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like that it was easy to customize the tabs specifically to our sales cycle. Soffront makes it very easy to stay on task and organize the sales process.

Nachteile: Some actions with Groups aren't as intuitive as other actions in the software, but I usually figure it out. As with many programs, it takes a little practice to remember everything.

I've had a very positive experience with Soffront CRM.

Bewertet am 5.1.2018
Thareq Y.
CEO/Founder
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The ability to track, monitor and measure the success of our Sales efforts.

Vorteile: I like the ease of use. It's extremely functional yet clearly laid out and easy to use. I also like the fact that the Marketing portion of the CRM has many options for different campaigns you can run. We have a sales team that didn't really like the last CRM we had but no complaints from them regarding Soffront....so if their happy, I'm happy!

Nachteile: Some additional customization features would be nice. I called support and asked about their new release and they said it's due in Q1 of 2018 so I'm looking forward to that.

Good marketing automation software

Bewertet am 16.3.2018
Verifizierter Rezensent
Sr. Manager -Business Development
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Good software for small and medium sized business. Pictorial representation is good, can be used in any presentation.

Nachteile: Duplicate creation, need option in multiple fields or user can select based on his fields. Edit option should be given

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