Wer nutzt diese Software?

Buchhaltung mit FinancialForce ist elegant genug für das kleinste Unternehmen und leistungsstark genug für die komplexesten multinationalen Organisationen.

Durchschnittliche Bewertung

41 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • FinancialForce
  • http://www.financialforce.com
  • Gegründet 2009

Über FinancialForce Accounting

Für VERTRIEBSKUNDEN mit mindestens 100 Mitarbeitern entwickelt. FinancialForce rationalisiert Bestellungen, Abrechnungen und Umsatzaktivitäten, indem es die bereits in Salesforce gespeicherten Informationen verwendet. Da die Debitorenbuchhaltung von FinancialForce das gleiche Kontoobjekt wie Salesforce-CRM verwendet, ist dein Opportunity-to-Cash-Prozess effizient und genau und optimiert den Cashflow. Rechnungen werden beim ersten Mal exakt erstellt und in Echtzeit in das Debitorenbuchhaltungssystem gebucht, wo du eine vollständige Transparenz für deine Kunden hast.

FinancialForce Accounting Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anlagegegenstand-Management
  • Bestellungen
  • CPA-Firmen
  • Fondsrechnung
  • Forderungen
  • Gemeinnützige Organisationen
  • Kontenabgleich
  • Kostenverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Projektbuchhaltung
  • Regierung
  • Steuermanagement
  • Verbindlichkeiten
  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Belegmanagement
  • Inkasso-Management
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Rechnungsverarbeitung
  • Teilzahlungen
  • Verarbeitung überprüfen
  • Wiederkehrende Abrechnung
  • Überzahlung-Verarbeitung
  • Cash Management
  • Finanzberichterstattung
  • Konsolidierung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Projektmanagement
  • Risikomanagement
  • Steuermanagement
  • Umsatzrealisierung
  • Vermögensverwaltung
  • Währungsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für FinancialForce Accounting

FinancialForce for small organization of 20 FTE

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.7.2015
Beth S.
CRM Administrator
Philanthropie
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4.5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: My favorite quality of FinancialForce is the seamless integration with Salesforce.com. The platform operates much in the same way as Salesforce, so customizing and reporting were easy and quick to learn. This made the integration process go much smoother and I was able to train my team quickly on using the new financial system. Throughout my history of using FinancialForce, whenever I did encounter a questions or problem, opening a case was easy and the response time was within 1-2 days.
Another key functionality that I really enjoy with having both our operations and finances under one login, is the reduced amount of data entry. We have greatly reduced the amount of time spent on duplicate data entry by operating in the same system. FinancialForce also offers a lot of automated functionality, but one we use is the automated cash matching, which takes out another step of manual data entry. The operating efficiencies we've leveraged by implementing FinancialForce have paid for the cost and then some.

Nachteile: We are a small organization of 20 and we do not have a developer in-house. We struggled with the FinancialForce reporting app, as this requires some use of code and developer 'speak'. The standard Salesforce reporting allows for FinancialForce data as well, so we rely on this function more often, but when it comes to the standard P&L structure for our board, we needed a 'pretty' report, and this requires the FinancialForce reporting app. During our implementation we were promised by the implementation partner that they would write the reports for us, however this was never delivered. FinancialForce is working on rectifying the problem for us, but it will require some additional hours and financial resources on our end.

Overall we've had a very positive experience with the SCM Module!

Mit Google übersetzen Bewertet am 21.8.2015
Erin T.
Director of Operations
Computer-Software
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The SCM Module of FinancialForce is fantastic for organizations looking for a plug in to Salesforce that can be customized but also has a lot of fantastic out of the box features. Our company went from using Quickbooks which provided very little if any controls and reporting to using the SCM product which allows you to use the same functionality for permissions, page layouts and reporting as you get in the native Salesforce application. The product links seamlessly into your existing organization and allows you to take Opportunities in Salesforce and create Quotes to your customers, sales orders from the quotes, purchase orders to your vendors and invoices to your clients. You can report at the line item level on all of these objects which gives you excellent visibility and control into the day to day operations of your business. There is also an inventory functionality that can assist with inventory management. We don't use this function but I've seen the capability and it's also fantastic.

Nachteile: Because SCM is still growing there are a lot of new releases of the product that have great fixes and updates. However, upgrading can be a long process because of the amount of testing you have to do. The more customized your environment is the longer the upgrades can take. We are running about 10 versions behind right now due to this. However, we realize this will level out over time and become much less time consuming as the product matures.

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