Wer nutzt diese Software?

Graphic design, advertising, communications, marketing, multimedia, public relations, and interactive firms all choose FuncitonFox as their web-based time and project management application.

Durchschnittliche Bewertung

125 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 5,00 $/Monat
  • Preisinformationen $35 for base rate which includes 1 user and $5.00 for each additional user.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • FunctionFox
  • https://www.functionfox.com
  • Gegründet 2001

Über FunctionFox

Simple online timesheet and project management tools created by an ad agency for advertising agencies, graphic designers, PR, digital, marketing firms and in-house creative teams. FunctionFox is loved by small firms and Fortune 500 companies worldwide for being easy to use and the 5-star service and free expert advice. Easily manage and track multiple jobs, budgets and resources with on-demand, actionable reports. Boost your productivity and profitability start your free demo today.

FunctionFox Funktionen

  • Aufgabentafel
  • Berichterstattung / Analyse
  • Erstellen von Unteraufgaben
  • Gamifikation
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Management wiederkehrender Aufgaben
  • Mobiler Zugriff
  • Tabellenansicht
  • To-Do-Listenansicht
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • Filesharing
  • Kollaboration
  • Kundenmanagement
  • Marketingkalender
  • Projektmanagement
  • Zeitverfolgung
  • Arbeitsablaufbogen
  • Ausgabenmanagement
  • Kollaboration
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Marketingkalender
  • Medien-Planung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Prädiktive Analytik
  • Präsentations-Tools
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Vorlagen
  • Budgetmanagement
  • Gantt-Diagramme
  • Ideenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Ressourcenmanagement
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Gantt-Diagramme
  • Kanban-Tafel
  • Meilensteinverfolgung
  • Priorisierung
  • Statusverfolgung
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Arbeitsplatz-Nachverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Biometrische Erkennung
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Stechkarte
  • Stechkarte
  • Textnachrichtenversand
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverwaltung
  • Aktivitäten/News Feed
  • Aufgabenmanagement
  • Chat / Messaging
  • Diskussions-Threads
  • Filesharing
  • Kalenderverwaltung
  • Push-Benachrichtigungen
  • Suche
  • Umfragen & Feedback
  • Videokonferenzen
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Filesharing
  • Kampagnenmanagement
  • Kollaboration
  • Projektmanagement
  • Zeitverfolgung
  • Anpassbares Dashboard
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Formularverwaltung
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Kalenderverwaltung
  • Mobiler Zugriff
  • No-Code
  • Workflow-Konfiguration
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Erstattungs-Management
  • Kostenverfolgung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Zeiterfassung pro Kunde
  • Zeiterfassung pro Projekt
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige & Nicht-abrechnungsfähige Stunden
  • Automatische Zeiterfassung
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile Zeiterfassung
  • Offline-Zeiterfassung
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverwaltung
  • Überstunden-Berechnung

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für FunctionFox

FunctionFox for Architects

Bewertet am 30.8.2018
Brenda R.
Architect
Architektur & Planung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My billing is generally by the hour, and so the "timer" feature is extremely helpful when working on multiple projects in a day. I also like that I can set up email reminders if I forget to fill out my timesheet.

Vorteile: I have a small but growing architecture practice. I tried several project management and timekeeping and accounting programs before finding FunctionFox. I have been using it for a little over a year now. It allows me to do everything in one place, from job estimating to invoicing. The most important feature I was looking for, and was having trouble finding elsewhere, was an "resource availability" function, that would keep me from scheduling myself or my employees for 180 hours/week. FunctionFox has definitely improved my organizing skills with its to do lists and progress reports. The customer service has been excellent, and the interface is easy to use and clearly organized. I recommend it for any firm, but especially small start ups.

Nachteile: Still waiting for Gantt charts. Then I think it will be perfect. They are used extensively in construction scheduling, and I would like to have the same format when scheduling the design.

Professional Time Tracking in a Straight-Forward App

Bewertet am 25.4.2019
Carter F.
Marketing Manager
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: FunctionFox is a great tool for tracking time. It allows you to have several users tracking time under projects and tasks, so you can see how your team is using their time. From an agency standpoint, it allowed us to accurately account for our time with clients and realistically price our services. It had integration limitations and was not as flexible as we needed it to be, but for many, it is likely the right tool.

Vorteile: FunctionFox allows you to set up different account and projects within those accounts to help separate your time into tasks and items of your own choosing. For a marketing agency, this type of tool is essential. Function Fox offers a pretty easy to use system with several features to help make your time tracking experience easier and more accurate.

Nachteile: We ultimately moved away from FunctionFox because it was not able to integrate into our billing software. We also needed a tool that would be double as a task manager.

Subscribing to FunctionFox is one of the best business decisions I’ve made

Bewertet am 8.4.2016
Verifizierter Rezensent
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: For several years, I have used FunctionFox every day, to record my time and manage my projects. I found setup really simple, and day-to-day use is a cinch – I record my time with FunctionFox’s timer, which makes it easy to switch between clients and projects. Generating reports takes seconds, and FunctionFox has let me cut admin time that I used to spend searching through old emails and scribbled notes to do my billing. With FunctionFox, once I’ve entered my time, I can use the information for loads of things: to create more accurate estimates for similar projects; to track my actual time against my estimates (very useful for keeping clients informed); to create and adjust invoices; and to show clients exactly what I’ve done for them.

Vorteile: Since I started using FunctionFox, I’ve captured significantly more billable hours every month to. I find this program to be simple, flexible and really affordable. Also, customer service is completely free, with a service rep assigned specifically to me. That means I can always talk to someone who understands my business whenever I have a question, as often as I need, completely free. All in all, subscribing to FunctionFox is one of the best business decisions I’ve made.

Nachteile: If you’re looking for a product with all possible bells and whistles, you may need to keep looking. You can export data from FunctionFox to other programs pretty easily, but accounting features aren’t built in.

Love the task assignment feature.

Bewertet am 23.11.2018
James D.
CEO
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We love the features of FunctionFox. The program has worked flawlessly since we got it, and on the rare occasion we got stuck on a feature, their staff was very knowledgeable and helpful.

Vorteile: The best thing about this program is that you can assign tasks to individual employees. This allows for better tracking of project time, and the mobile app gives you the option to do that even if you aren’t in the office. The ability to create an unlimited number of clients and projects is an even greater bonus. The emailing of tasks also helps greatly with time management.

Nachteile: As we only needed it for time tracking, we haven’t encountered any negative things to say about this project. There are more features that we just don’t need, so perhaps slim lining the program would be helpful to make it more sleek-looking.

A great Time & Expense tracking tool for small-ish agencies and freelancers

Bewertet am 4.10.2017
Heather S.
Creative Director
Grafikdesign, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: more accurate billing

Vorteile: I implemented this software when I owned my own agency of 1 full-time and 2 part-time staff. It helped tremendously to track the time spent on projects and more accurate billing. No more paper time sheets! I always had accurate data when a Client asked "how much time do we have into this". They have great customer service and is fairly reasonable in price even for smaller shops. Reporting is robust. Pretty user-friendly.

Nachteile: It's missing the Project Management piece. At least in tracking To Do's like Basecamp does. I wish I could have 1 software that does both of these things.

Lies weitere Bewertungen