Multi-Entity Management

Multi-Entity Management

von Binary Stream Software

Wer verwendet Multi-Entity Management?

Binary Stream offers a full range of products & services to a wide variety of businesses in many industries.

Was ist Multi-Entity Management?

Because MEM gathers all Microsoft Dynamics financial information in a single database, it is far simpler and faster to create consolidated reports across all companies while still maintaining individual sets of financial statements. You are easily able to drill down to the transactions in the individual business unit using standard Dynamics GP reports. Even if you prefer to use third-party reporting BI tools, MEM makes this easier too because you only need to connect to a single data source.

Multi-Entity Management – Details

Binary Stream Software

http://www.binarystream.com

Gegründet 1999

Multi-Entity Management – Preisübersicht

Multi-Entity Management ist verfügbar ab 5.999,00 $/einmalig. Multi-Entity Management bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Multi-Entity Management findest du unten.

Startpreis

5.999,00 $/einmalig

Preisinformationen

For more information, contact us at marketing@binarystream.com

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Multi-Entity Management Funktionen

Datenbank Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Multi-Entity Management – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 14 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.2/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Lise C.
implementation consultant
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2017

"The user interface is very intuitive and easy to learn."

Kommentare: It's like implementing one company, yet you are implementing many at once. Very easy to setup and get going.

Vorteile: Makes implementation and streamlining processes easy for multi-tenant companies. You don't have to login in and out of a company to create transactions.

Nachteile: Wish there was more reporting out of the box with it. Not too many bad things can be said about the product.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.5.2017
Christina N.
Controller
Medizinische Praxis, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2017

"MEM has been a great additional to our workflow - easy to use and has freed up time for my team."

Kommentare: Ability to see information across all companies without having to switch companies or build backend reports to pull the data. This has freed up time and made day-to-day tasks easier to accomplish. Daily Cash entry from our banks as well as imports for month end tasks are much faster and easier to enter on a consolidated basis rather than individually by company.

Vorteile: The ability to have all companies under one database. Has freed up time for my team and made day-to-day tasks much easier to keep up with. It allows us to view vendors across all companies rather than having to go into each individual company or create backend reports to pull the data.

Nachteile: Some of the screens are not able to be made larger - such as the Checkbook Register Inquiry screen - I'm not able to make that screen larger to view more transactions at a time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2017
Ray W.
Consultant
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2017

"Great experience helping with efficiencies"

Kommentare: Efficiencies

Vorteile: Helps stream lines the processes instead of using multiple databases. Great product I'd recommend to everyone

Nachteile: Some minor issues with the discounts that were fixed immediately by the development team. They're always trying to improve

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2017
Tracy jo D.
Supervisor
Computer-Software, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2017

"documentation is not well written and very hard to understand"

Vorteile: functionality serves its purpose but could be enhanced. better documentation would make for more smooth implementation

Nachteile: functionality is good but lacks it would be helpful to have information about customers and vendors associated with entities on vendor and customer cards; customer support could be better.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2017
Robert K.
Consultant
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2017

"Fantastic software, saves companies lots of time and disk space on their servers"

Vorteile: Only having to log into one company in GP, being able to consolidate financials easily and saving storage on the server

Nachteile: Complex integration with third party GP add-on modules, not all add-on modules support MEM, some require customization to support MEM.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2017