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Was ist LiveHelpNow?

Führend und innovativ im Bereich Helpdesk. Führende Live-Chat-Software für acht Jahre in Folge bei Business.com. LiveHelpNow ist eine Kundenmessaging- und Kundenbindungsplattform mit einer großen Vielfalt an Funktionen: Live-Chat mit SMS-Textintegration, Support-Ticket-E-Mail-Management, Wissensdatenbank, Anrufmanagement und Facebook-Messenger-Integration, die dein Unternehmen in Echtzeit mit Kunden verbindet.

Wer verwendet LiveHelpNow?

Unternehmen, die Besucher auf ihrer Website ansprechen möchten, um Kundenzufriedenheit, Loyalität, Lead-Generierung und Online-Verkäufe zu verbessern. LiveHelpNow skaliert Unternehmen jeder Größe vom Start-up bis zum Konzern.

LiveHelpNow Software - 1
LiveHelpNow Software - 2
LiveHelpNow Software - 3
LiveHelpNow Software - 4
LiveHelpNow Software - 5

Du bist nicht sicher, ob LiveHelpNow das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

LiveHelpNow

LiveHelpNow

4,6 (73)
21,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
96
31
4,6 (73)
4,7 (73)
4,7 (73)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
197
72
4,5 (261)
4,1 (261)
4,4 (261)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu LiveHelpNow

Front
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Inbox-Management
Mobiler Zugriff
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Inbox-Management
Proaktiver Chat
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Deskpro
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Supportbench
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Supportticket-Management
Ticket-Management
Kustomer
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Live-Chat
Supportticket-Management

Bewertungen über LiveHelpNow

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
27%
3
4%
2
1%
david
david
Small Business Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It has been good, but i have recently noticed less down time with the program than before.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.

Vorteile:

How easy it is to use, the info it give us about the customer, and how the chat boxes are easy for the customer to read and use

Nachteile:

Wished they made the software for Imac computer systems. I hate to have a extra chrome tab open and accidentally close it when working on my website and i close the chat out. Needs to have a Imac software like it is available for the Windows OS

Antwort von LiveHelpNow

vor 5 Jahren

Hello David, Thank you for your review! Just a quick note that our newest app is available in the Mac App Store: https://itunes.apple.com/us/app/livehelpnow/id684840931?mt=12 Thank you, LiveHelpNow crew

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bekleidung & Mode, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to customize to suit your needs!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their customers and maintain a "make it personal" attitude.

Vorteile:

We switched from a much bigger chat platform after doing research on other options. LHN is so easy to use and customize it's remarkable. Their service is top notch and if you are needing a feature they don't have, they will work to make the solution possible for you in the near future. Reporting features are excellent.

Nachteile:

We have tried to do some intricate routing to different departments including different levels within a department. It hasn't been the easiest, but i'll admit, the request was very complex.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Basic chat client, affordable price, but a lot to be desired

2,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Very affordable solution if you are just looking for the basics in a chat client.

Nachteile:

Platform seems out of date both in regards to UI and features offered. Many competitors are starting to offer services with chat bot functionality and great integration with Salesforce. Admin Panel/UI is clunky, out-of-date and not intuitive.

Antwort von LiveHelpNow

vor 5 Jahren

Very sorry to hear such a low opinion on the LiveHelpNow suite. Not sure if you tested the platform fully. We would be happy to schedule a full private demo. We do have a very sophisticate Chat Bot: https://www.livehelpnow.net/live-help-bot We also offer state-of-the-art integration with SalesForce and tens of other CRM systems. LiveHelpNow has always been an innovator in the help desk space with many features we are holding a patent for such as Whisper technology. Here are just some of the features that differentiate LiveHelpNow from other help desk platforms: Accept chat over SMS (customers can text for support!) Secure forms (transmit highly confidential information such as credit cards, PHI info, order info) right within chat or email! Omnichannel. Integrated Chat, SMS, Ticket, Call and Knowledge management (provide customers with all channels of support from one system)! Chat Bot, Instant Language translation,Auto tagging, and more. Is it possible you missed those?

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User friendly and a good quality software

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.

Vorteile:

It is easy to use and I have not encountered major issues when using the live chat software. I had an issue once and when I asked for support, they immediately got back to me and we trouble shot the issue and we were able to resolve it.

Nachteile:

The interface is just so simple and it sometimes monotonous to look at it everyday. I hope you can change skins or the interface of the software.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

LiveHelpNow works great, always getting better

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: High ROI, helps us assist online visitors in complicated online purchases and send them down the conversion funnel.

Vorteile:

We've been using it for seven or eight years and we've noticed a marked improvement on the UI of the live chat over the last year or so.

Nachteile:

Not well oriented for mobile support. For a long time it was the dated look and feel, I think they've overcome those issues but could do