GoDaddy Online Bookkeeping

Was ist GoDaddy Online Bookkeeping?

Einfache Online-Buchhaltung für kleine Unternehmen; Einnahmen verfolgen, Ausgaben abziehen, Steuern vorbereiten, Rechnungen und Quittungen automatisieren.

Wer verwendet GoDaddy Online Bookkeeping?

Buchhaltungslösung für kleine Unternehmen.

Wo kann GoDaddy Online Bookkeeping bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • von GoDaddy
  • 1999 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • von GoDaddy
  • 1999 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

GoDaddy Online Bookkeeping – Videos und Bilder

Videos zu GoDaddy Online Bookkeeping

Kosten ähnlicher Produkte wie GoDaddy Online Bookkeeping vergleichen

Startpreis

9,95 $/Monat
Nicht verfügbar
Nicht verfügbar
5,50 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

Funktionen von GoDaddy Online Bookkeeping

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Audit Trail
  • Auftragsmanagement
  • Automatische Abrechnung
  • Belegmanagement
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Budgetierung/Prognosen
  • CPA-Firmen
  • Compliance Management
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Einkauf & Empfang
  • Einkommen & Bilanz
  • Erinnerungen
  • Finanzberichterstattung
  • Finanzmanagement
  • Fondsrechnung
  • Forderungen
  • Gemeinnützige Organisationen
  • Hauptbuch
  • Inventarverwaltung
  • Kontenabgleich
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Prognosen
  • Projektbuchhaltung
  • Projektmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Spesenabrechnungen
  • Statusverfolgung
  • Steuermanagement
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verbindlichkeiten
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für Regierung

Siehe die vollständige Buchführungsprogramme Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Auftragsmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Cash Management
  • Cash-Flow-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Debitorenbuch
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Finanzanalyse
  • Finanzmanagement
  • Gewinn-und Verlustrechnung
  • Hauptbuch
  • Inkasso-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontenabgleich
  • Kontenabstimmung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenaussagen
  • Mehrere Währungen
  • Online-Zahlungen
  • Prognose
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Teilzahlungen
  • Tracking offener Rechnungen
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verarbeitung überprüfen
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Workflow-Management
  • Überzahlung-Verarbeitung

Siehe die vollständige Debitorenbuchhaltung Software Liste

  • 1099-Vorbereitung
  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Audit Trail
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Betrugserkennung
  • Buchhaltung
  • Cash Management
  • Cash-Flow-Management
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datenextraktion
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • ERP
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Elektronischer Zahlungsverkehr
  • Finanzanalyse
  • Finanzmanagement
  • Hauptbuch
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontenabgleich
  • Kontenabgleich
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Scheckausstellung
  • Statusverfolgung
  • Tracking offener Rechnungen
  • Wiederkehrende Zahlungen
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Offene Posten Software Liste

Alternativen für GoDaddy Online Bookkeeping

Mehr Alternativen zu GoDaddy Online Bookkeeping

Erfahrungen mit GoDaddy Online Bookkeeping

Alle 30 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
3,7
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
13
4
11
3
3
1
3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Najja e B.
Najja e B.
Executive Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent program to track basic accounting functions with ease of operation.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

I can generate reports for by board of directors. I am not an accountant, but I maintain the nonprofit organization books. I keep excellent records, because GoDaddy Bookkeeping system helps me maintain accurate records. I can track volunteers hours, generate invoices, and produce profit and loss statements. I can pull up any information I need by date, expense, income, and so much more.

Nachteile:

The one to two day lag in showing the bank account balance or banking transactions. There are times when by bank account reflects a different balance than my GoDaddy Bookkeeping system. Usually, within two to three days the bank balances match.

Danielle M.
Danielle M.
Director Of Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Outright is the little brother of Quickbooks and other accounting software, and it's not a bad thing

4 vor 3 Jahren

Kommentare: I like the system because it works with limited work on my end. I just have to classify my spending and it's great.

Vorteile:

I love how easy it is to use this system. I also love the little mini reports it provides and the Schedule C tax stuff it helps me figure out. I like that it has invoicing built in and I can use Stripe and Paypal with it.

Nachteile:

It just organizes your accounting, it doesn't help with budgeting or forecasting. Not bad for the price!

Kathryn H.
Kathryn H.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Kunst & Handwerk, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use but doesn't meet professional requirements

3 vor 2 Jahren

Kommentare: It was very easy to use except for when their remote logins looked like hacking attempts to my credit union. Then I couldn't pull in transactions, and I'd have to figure out what dates I needed to enter when downloading a CSV file, then manipulate the file to meet their import requirements, and upload the data. If I talked to three different CSRs about a data problem, I'd get four different excuses why it didn't work as well as an admonishment that they didn't support my financial institution. This hasn't happened with my new product (Xero). They also couldn't reliably filter out preauthorizations on one of my credit cards, so I'd have to search for duplicate transactions and delete the preauthorization. I also didn't like having to use manual hacks to account for COGS at the beginning and end of the year. Not legit!

Vorteile:

Easy to use with no bookkeeping experience/training Easy to search for all transactions in an expense category or a specific vendor Easy to change expense category if I realize I miscategorized something Added several useful functions over the time I used it (split transactions and others I don't recall)

Nachteile:

Depends on importing data from financial institutions but can't do this reliably Not auditable double-entry No inventory integration and official answer is "if you need inventory management, you're too big a business for this product" Can't transition historical data to my new software so I am still paying every month just to maintain access to historical data. (Yes, I can download CSV files, but I can't upload them to the new software and I don't know how to handle the data in a spreadsheet. I should probably pay an accountant to help, except they don't deal with Outright because it is not a professional product, so they probably won't know how to help.)

Ashley R.
Owner/Educator in USA
Einzel- & Familiendienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good Bookkeeping Platform For Beginners

4 vor 2 Jahren

Kommentare: I will continue to use for my business & personal needs. I send my CPA my info every year, and everything is nicely organized.

Vorteile:

It is very user-friendly: the categories are easy to understand and manipulate. It is also not too expensive, and it is online-based!

Nachteile:

The invoicing system doesn't work as well as other platforms. You have to buy all the features in one package, and it used to be free when just Outright. When Godaddy bought, charging started.

Karen P.
Owner in USA
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Outright Bookkeeping Saves Time

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Generally like having multiple years of business data on the cloud. Can import and export with it.

Vorteile:

I am a busy entrepreneur that wears many hats including bookkeeping and tax accounting. The flow of transactions from multiple bank accounts to the bookkeeping software makes resolving my books straightforward. I can do my schedule C calculations fairly accurately from the data stored which is a huge time saver.

Nachteile:

Some transactions have to be deleted and reentered such as Square deposits because the software categorizes it as an expense rather than a deposit. Also it does not feed from all banks so if your banker's software is old, Outright will not interface with it. I had to enter all transactions from scratch when my bank's software was being updated.