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Was ist Amadeus Hotels?

Eine maßgeschneiderte Hotelverwaltungslösung, die an die Anforderungen jedes Hotels angepasst werden kann – von einem kleinen Zwei-Sterne-Einzelobjekt bis hin zu den Komplexitäten einer Multi-Property-Luxusmarke.

Wer verwendet Amadeus Hotels?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Du bist nicht sicher, ob Amadeus Hotels das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Amadeus Hotels

Amadeus Hotels

4,5 (6)
1,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
8
Keine Integrationen gefunden
4,2 (6)
4,2 (6)
4,2 (6)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
5,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
33
11
4,6 (86)
4,8 (86)
4,7 (86)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Amadeus Hotels

Clock PMS
Am besten bewertete Funktionen
GDS-/OTA-Integration
Multichannel-Management
Reservierung-Management
Holidu
Am besten bewertete Funktionen
Datensynchronisation
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Hostaway
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
RMS Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung-Management
Hostfully Property Management Platform
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Online-Buchung
Reservierung-Management
WebRezPro
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Reservierung-Management
RoomKeyPMS
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Online-Buchung
Reservierung-Management
Hotello
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Online-Buchung
Reservierung-Management
5stelle
Am besten bewertete Funktionen
Drittanbieter-Integration
Online-Buchung
Raten-Management

Bewertungen über Amadeus Hotels

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
50%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good Source for Business

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: With Amadeus hotel software we are able to increase our revenue and generate extra source for business , and with the chance to link with the channel manager , managing the platform become very easy and effective. highly recommended as a different source for generating more revenue.

Vorteile:

Amadeus system very helpful in bring business to your brand , specially those intrested on business to business for generating revenue . Software enables you to manage your prices , inventory , Availability and product descriptions. We recieved good training and support from the team , All available features help you to manage effectivly your products . The bouns point is that we are able to link amadeus software with the channel manager that facilitate to manage all rates and availability effectivly and efficiently.

Nachteile:

The only negative point with the software is the set up and primary configuration process which need long time and repatative process. Also one other issue you are unable to track old reservation more than 6 monthes which i consider negative point .

Daisy
Manager in USA
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy Communication

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The ability to view the history and sort service order by needs. Easy to use by placing multiple calls at once for 1 location.

Nachteile:

The inability to place in new service order if there are existing ones that are not followed up with.

Sandra
Corp. Sales & Catering Mgr. in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amadeus worked well

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

I used the Amadeus software when I was a Corporate Sales and Catering Manager and the system really kept great track of details and the training offered was really pretty good, straight-forward tutorials.

Nachteile:

There really was not much about the Amadeus software that we did not like other than maybe the cost out-weighing what the software provided, but you do always get what you pay for and that was true here as well.

Mayerlin
Agente de viajes in Kolumbien
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Hoeltes y reservas

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Ayuda a que la labor sea más rápida y sencilla, orienta sobre buenos hoteles y categorías , es fácil de usar y muy completa

Vorteile:

Es una herramienta muy útil y completa con información detallada y confiable sobre los hoeltes

Nachteile:

Algunas veces no se consiguen hoteles en ciertas ciudades

Dave
Assistant General Manager in USA
Gastgewerbe, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

HotSOS Application Works Perfectly for Engineering Management

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: HotSOS allows accountability with work orders and the ability to track completion of preventative maintenance.

Vorteile:

The desktop website along with mobile apps work well and give excellent options for using from any device.

Nachteile:

The initial setup was time-consuming and had numerous issues to correct in the beginning stages so that preventative requests would generate at the proper time.

Henry
Director in Nigeria
Gewerbeimmobilien, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Top class

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Improvement

Vorteile:

This is the best software solution in hotel management that helps improve the lifestyle and user ability on the internet

Nachteile:

The user guide and interface of the software needs a review to improve the use of the system by users