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Was ist athenaOne?

athenaOne hilft Ärzten, eine qualitativ hochwertige Versorgung zu bieten, indem es den Zeitpunkt der Behandlung für maximale klinische Produktivität organisiert, administrative und qualitativ hochwertige Dienstleistungen für Ärzte durchführt, um eine vollständige Bezahlung zu gewährleisten, und alle Arztbestellungen verfolgt, um den Kreislauf der Ergebnisse und der Nachsorge zu schließen. Ärzt*innen profitieren vom kontinuierlichen eingebetteten Zugriff auf die Best Practices des größten klinischen Netzwerks des Landes, den aktuellsten und umfassendsten Qualitätsregeln und Branchenrichtlinien.

Wer verwendet athenaOne?

Ärzte, Oberärzte, die Leitung klinischer Abteilungen, Praxis- und Büroverwalter, Führungskräfte im Gesundheitswesen, Krankenhausverwalter, Krankenschwestern und -pfleger, Arzthelfer

athenaOne Software - 1
athenaOne Software - 2
athenaOne Software - 3
athenaOne Software - 4
athenaOne Software - 5

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athenaOne

athenaOne

3,8 (851)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
Keine Integrationen gefunden
3,8 (851)
3,5 (851)
3,6 (851)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
149,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
71
1
3,9 (424)
3,8 (424)
3,2 (424)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
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HIPAA konform
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Am besten bewertete Funktionen
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HIPAA konform
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Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten
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HIPAA konform
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Verwaltung von Patientenakten
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Am besten bewertete Funktionen
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Reklamationsabwicklung
Verwaltung von Patientenakten
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Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Cerner Ambulatory EHR
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten

Bewertungen über athenaOne

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,6
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
36%
4
31%
3
14%
2
7%
1
12%
Amy
President
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We love all things Athena EMR!

4,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Karissa Faye
Karissa Faye
BSN in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

easy to use

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I am using it in my work and I have not received any complaint of difficulty or malfunction with payment from the patient and just this week, I have used athenaone as a patient used when I paid my bill from Banner Health. I can truly say it is a very good and recommendable software to use.

Vorteile:

It is easy to use, fast and transactions are safe. As of today, I did not encounter any patient that complains when it comes to their billing statements with athenaone software. The statement enters through a link sent via SMS and email, in that way the patients will have choices in whatever mode they want to use to access their medical bill.

Nachteile:

The only thing I would suggest for improvement is that once the patient settled the bill, they cannot review back immediately the previous bill posted but from the admin side, if there are any query from the patient, all the details can be accessed and viewed by the health care staff so it is still east to assist the patient.

Deborah
Family Nurse Practitioner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

I got my weekends back!

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Amazing...I have no plans to change at this time as Athena provides me with the best EHR experience I have had in many years!

Vorteile:

Athena saves me so much time in the day to day operations of patient care and office management. So many features have been set up to same time for providers that many of the task are a few clicks! Like prescribing, referrals, encounter plans and faxing directly from the EHR. And so much of the patient check in, appointment reminders, result notification and scheduling is automated which helps as I am one provider practice without staff.

Nachteile:

I wish there were more areas of customization to allow for more unique practice set ups as my practice is boutique. There are tons of areas where you can customize but some of the patient facing messaging is hard coded and I would like to see those areas gain more options for customization. Additionally, I would like better communication and prioritization transparency about fixing coding bugs that impact Athena's capabilities.

Misty
Senior Credentialing Coordinator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Athena Review

4,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

The overall appearance of Athena is by far the best I have used so far.

Nachteile:

Some of the areas are not very Userfriendly when it comes to credentialing status and Maintenace.

Yolanda
Credentialing in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Athena Health

3,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

The many advances that have taken place over the years with Athena

Nachteile:

Getting in touch with Customer service was hard.

Joelle
CCMA in USA
Medizinische Praxis, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Perspective from a Medical Assistant

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall I have enjoyed my use and time with AthenaHealth. I truly appreciated the in depth knowledge the trainers provided, and the time they spent with us following training to ensure we had all of our bases covered.

Vorteile:

As a CCMA I am accessing the EMR before, during and often after each visit. I have done everything from prior auths, RX refills, procedure documentation, clinic check-in, injections documentation, and so much more through Athena. I find that I can easily maneuver, document, update and communicate ia Athena systems. I appreciate the adequate training we received through Athena reps, and enjoy the flow of working in the system with ease and fluidity.

Nachteile:

Rarely, the system will not have the correct or specific code or med I am looking for. The database is wide and as a large offering, however, on a rare occasion i have to improvise.