Wer verwendet Chrome River Expense?

Chrome Fluss ist die Wahl von mehr als 500 führenden Unternehmen weltweit für ihr globale Reise, Kosten und Rechnungsmanagement. Zu unseren Kunden zählen schnell wachsende, mittelständische und große Unternehmen.

Was ist Chrome River Expense?

Chrome River ermöglicht Business-Flow für einige der weltweit größten und angesehensten globalen Organisationen. Unsere hoch konfigurierbare cloudbasierten Reisekostenabrechnungs- und Lieferantenrechnung-Automatisierungslösungen liefern eine elegante und intuitive Benutzeroberfläche, die die gleiche hohe Qualität auf einem Smartphone, Tablet oder Laptop bietet. Unsere SaaS-Produkte bieten eine Weltklasse-Business-Rules-Engine und Technologie-Infrastruktur, die CFOs, AP, Travel Manager und Geschäftsreisende lieben.

Chrome River Expense – Details

Chrome River Technologies

http://www.chromeriver.com

Gegründet 2007

Chrome River Expense – Preisübersicht

Chrome River Expense bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Chrome River Expense findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Chrome River Expense Funktionen

Reisekostenabrechnung Software
Belegmanagement
Erstattungs-Management
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Kosten-Kontrolle
Mehrere Währungen
Workflow-Management
Zeit & Kosten Verfolgung

Chrome River Expense – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 121 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.2/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4/5
Craig N.
Accounting Coordinator
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.3.2019

"Chrome River Expense - Expense reports made easy"

Kommentare: Chrome River has been a great company to work with. They are always open to hear about features that would make our lives easier and try to accommodate when possible. We have since started using their Invoice capture service to help automate AP even more and the results have been fantastic.

Vorteile: This software lets our users attach receipts hands free by either emailing receipts or using the Chrome River SNAP app. This allows delegates to go in and create expense reports for our users who would rather have their assistant perform this practice. The software is also usable on any computer, smart phone or tablet allowing users to work from anywhere they have an internet connection. Chrome River is also integrated with our Corporate credit card (US Bank) so transactions come through showing our users exactly which items need to be submitted. The product also integrates with Uber, Lyft, and Spot Hero so those receipts are automatically sent to Chrome River.

Nachteile: We have not had any major issues with the software. The OCR function for reading receipts does not always work as well as you would like but this only makes users select a different expense type than is suggested.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.3.2019
Nathaniel W.
System Analyst
Anwaltskanzlei, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"Chrome River - Easy Expenses!"

Kommentare: We went from an in-house excel based expense report to CR so it was amazing to go from a spreadsheet to a real expense submission site. The improvements that came with the app and how easy it is to do expense reports now make the old way seem like a nightmare

Vorteile: CR Expense makes expense reports incredibly easy, both from the submission to the approval. The newer apps also alleviate the need to collect a folder of receipts that you have to later attach to paper and scan in manually, as with the app you can sign in on your phone or tablet and take a picture of the receipt right there. For other things, like receipts you receive via email, it was just as easy to sign into the site and upload a PDF copy of the email. Or if you still want to do everything at once, you can upload all your receipt images and attach them to individual items that way as well. With the available options and easy use there is no reason for people to be missing images or late on submission

Nachteile: The only down side/complaint I have is the "old" version (pre-mercury) still requires flashplayer. And I don't believe the admin tool has been migrated to mercury either so you still need to go into the old site to manage anything manually or investigate problems

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020
Jill S.
Associate HRIS Analyst
Verpackung und Container, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019

"Expense System on the Go"

Kommentare: The system has streamlines our expense process allowing us to eliminate paper reports and move the whole company to a single expense system

Vorteile: The flexibility of mobile use and user interface

Nachteile: The limitation of customization of Mexico VAT

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019
Michael H.
Controller
Anwaltskanzlei, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020

"Chrome River Expense - Easy to Use"

Kommentare: Monthly expense reimbursement and categorization used to be an extremely time consuming task. With CR Expense, it is now very efficient and streamlined. Our overall monthly close process has been sped up by at least 15%, simply because of CR Expense.

Vorteile: It is extremely easy to use. Our entire organization now uses it on a daily basis. It has completely streamlined our expense processes.

Nachteile: Implementation took a while, but we did eventually get it customized perfectly for our organization.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020
Verifizierter Rezensent
Accountant and Travel Administrator
Hochschulbildung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2018

"Great way to bring our University into the 21st century and strive for paperless expense management."

Kommentare: Auotmation

Vorteile: The routing rules, compliance rules and the ease of being able to track items quickly. Enabling the user to have more flexibility in timing and to not spend the majority on their time on "paper-work" shuffling. Creating an "all-in-one" place for reporting and multiple functions that can reduce headaches from both the fund manager, auditor, payables' team and the users.

Nachteile: The platform becoming not a fully functional system and the fix for the problem taking months to correct when all of the programming and configuration was completely in tact prior to any "upgrade" globally.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2018