OnTime 360

OnTime 360

von Vesigo Studios

Wer verwendet OnTime 360?

Die OnTime 360-Liefersoftware ist für Transportunternehmen gedacht, die möchten, dass ihrem Kurier-, Boten- und Disponentenpersonal erweiterte Funktionen bereitstehen und sie gleichzeitig effizienter arbeiten.

Was ist OnTime 360?

OnTime 360 ist eine gut bewertete Kuriersoftwarelösungen auf dem Markt. Die kontinuierlich verbesserte Liefermanagement-Softwarelösung sorgt dafür, dass dein Unternehmen auf Kurs bleibt, pünktlich liefert und dich mit deinem Team und deiner Kundschaft in Verbindung hält. OnTime 360 bietet dir mehr Funktionen zu einem niedrigeren Preis. Umfasst ein anpassbares Kunden-Webportal, internationale Unterstützung für nahezu 300 Länder, eine flexible Kundenpreisstruktur und erweiterte Routenplanung.

OnTime 360 – Details

Vesigo Studios

http://www.ontime360.com

Gegründet 1999

OnTime 360 – Kostenübersicht

OnTime 360 bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von OnTime 360 ist ab 39,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

39,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

OnTime 360 Funktionen

Kuriersoftware
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragserfassung
Entschädigungsmanagement
Etikettendruck
Kundendatenbank
Routing
Telefon-Support
Terminplanung
Versandmanagement
Zuordnung der Auftragsverwaltung
Auftragsverfolgung
Fahrer-Management
Für Fracht
Für Kurierdienste
Geschätzte Fahrer-Ankunftszeit
Kundenportal
Routing
Terminplanung
Umfragen & Feedback
Unterschriften-Erfassung
Versandmanagement
für Restaurants

OnTime 360 – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 26 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
3,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Chella A.
OFFICE MANAGER
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.5.2019

"HAVE LOVED IT FROM DAY 1"

Kommentare: It has helped our business be up to date and more efficient.

Vorteile: The versatility from day one! The ease of use.

Nachteile: I would like to see the reports have the ability to be modified for more specific uses.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.5.2019
Stephanie G.
Accounts Payable/Receivable
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.9.2016

"Satisfied with Ontime 360"

Kommentare: We love Ontime 360. Its easy to use, our customers like being able to dispatch and track their shipments. We like being able to print BOLS and send invoices through 1 system. ONE thing we would like to see updated. We would like to be able to search invoices by number or customers without having to scroll. Invoices number especially. Often times a customer calls about a particular invoice and I must search numerically instead if being able to click on the search bar and entering the number.

Nachteile: Not being able to use the search bar in the Billing screen

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.9.2016
Malinda H.
Co-Owner
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.2.2018

"After 5 months of trying to get this system functioning we had to abandon it"

Vorteile: Saving quotes was a nice feature. The web portal is nice and the drive mobile app is also user well done. It can take on a variety of complex rates and make them work, however it is very time consuming and complex to set up. You can customize a lot of features, and import data to OnTime360, which can be helpful but also messy, requiring time to clean up what is imported.

Nachteile: Save your money and your time. OnTime360 IS NOT completely mobile. If you are a fast paced small business and your dispatchers are not always at a windows computer 24hrs a day good luck! You will need a windows operating system laptop or tablet to lug around with internet access. Their customer service lacks in following up with things they need to get back to you on. They will answer your questions, but they are also rigid and not willing to take customer suggestions to make improvements that will benefit a broader base of clients. They make everything sound simple and it is not. I can generally easily learn most software programs, so I am not computer illiterate. I have to cancel and lose 6 months worth of money, because I asked how will my dispatcher will log in when they are not in the office to late in the game. Their answer is that cannot be done, and we will not make that available and we are not giving you any of your money back. Coming from using another dispatching software system for many years, I never liked the OnTime Dispatch you must use multiple screens and to get anything done and you cannot easily see what your drivers are working on. The functionality, updating, syncing is slow, even though we have high speed internet, and they could never get me an answer as to why.

Antwort des Softwareanbieters

von Vesigo Studios an 2.3.2018

We are sorry to see that you have chosen to close your OnTime 360 account.

Many of our customers agree that our price quotes feature, Customer Web Portal, new Mobile Applications for drivers, and flexible pricing are among our many great features.

Our unlimited in-house Customer Service is included free of charge to our customers using all OnTime subscription levels. Many of our customer's suggestions have been included in recent updates to our software. Of course, as with any new software system, there is a learning curve and we welcome our customers to call or email us at their convenience.

We understand that, despite our continual efforts, some of the difficulties you were having could not be resolved to your satisfaction. Please note that a partial refund was provided. As always, we strive to take our customers recommendations and constructive criticism into consideration and continually work to improve. We appreciate you taking time to give us your feedback.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.2.2018
Kathleen N.
prep
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.3.2020

"ontime 360"

Vorteile: It lives up to its name, everything really does come on time! and sometimes even early

Nachteile: Nothing, it offers most of its features at a lower price

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.3.2020
Chris M.
Operations Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.9.2016

"Really great delivery software!"

Kommentare: OnTime 360 is a really great product and has worked really well for us. We especially like the constant updates and improvements.

Vorteile: OnTime's billing features are really simple and easy to use. Drivers always have instant access to detailed information. Dispatching is really quick and easy.

Nachteile: Search fields for billing could be improved.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.9.2016