Was ist abcoa Deal Pack?

Dealer-Management-Software für Echtzeit-Buchhaltung für Gebrauchtwagenhändler.
Deal Pack befasst sich mit den Problemen, die für den erfolgreichen Betrieb deines Autohauses, einer verbundenen Finanzierungsgesellschaft, eines Finanzunternehmens oder eines Service- und Ersatzteilbetriebs von entscheidender Bedeutung sind. Die Software umfasst eigenfinanzierte Verkäufe, Retail-, externes und internes Leasing sowie Großhandelsgeschäfte. Deal Pack wickelt das vollständig integrierte Abrechnungswesen mit konsolidierten Abschlüssen für mehrere Filialen ab. Kreditauskunft, Online-Zahlungen, Inkasso-Auto-Dialer und vieles mehr.

Wer verwendet abcoa Deal Pack?

Gebrauchtwagen- und Subprime-Finanzindustrie

Wo kann abcoa Deal Pack bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Advanced Business Computers of America
  • 1983 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Advanced Business Computers of America
  • 1983 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

abcoa Deal Pack – Videos und Bilder

%{screenshots_count} weiteren anzeigen

Kosten ähnlicher Produkte wie abcoa Deal Pack vergleichen

abcoa Deal Pack

125,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
500,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
60,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

abcoa Deal Pack Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Buchhaltung
  • Dokumentenmanagement
  • Finanzierungsmanagement
  • Für Automobilhändler
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst
  • Mietverträge nachverfolgen
  • Mobile App
  • Verkaufsflächenmanagement
  • Zentrale Buchhaltung

Alternativen für abcoa Deal Pack

Windows based system with GL, AP, AR, PR, point of sale, order / inventory, bank reconciliation and ecommerce.
Zentrale Technologielösungen für Verwaltungsfunktionen im Automobilhandel – Verkauf von Fahrzeugen und Wartungsarbeiten, Marketing, Inventar, Schreibtischarbeit und mehr.
A highly configurable front-office solution built on the Microsoft Dynamics cloud platform, for equipment finance Lenders and Brokers
Flexibase DMS is a fully integrated Dealer Management System for Car Supermarkets.
Finance and issurance system that provides documents storage, appointment scheduling, credit log maintenance, inventory tracking.
Das Unternehmen bietet ein komplettes webbasiertes Managementsystem für Auto-/Wohnmobilhändler. Verwalte Bestand, Ausgaben, Kunden, Lieferanten. Komplettes Finanz- und Versicherungspaket.
Zukunftsorientierte Händlerbetriebe verlassen sich auf die Enterprise-ceDMS-Plattform von DealerBuilt, um ihre einzigartige Vision für ihren Betrieb umzusetzen.
Blackpurl, the alternative solution to DMS allows dealers to finally run their dealership how they've always wanted to. (NOT FOR AUTO)
Software für unabhängige Gebrauchtwagenhändler. Frazer macht es einfacher und rentabler, deinen Gebrauchtwagenhandel zu führen.
Autosoft DMS verbessert die Prozesse und senkt die Betriebskosten in über 2.000 Franchise-Autohäusern.
Ansprechende, in der Cloud gehostete Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Erhalte Zugriff überall und jederzeit. Hol dir jetzt deine kostenlose Testversion!
Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo
Entwickelt, um Autohäuser effektiv und effizient betreiben zu können, einschließlich Finanzierung und Versicherung, Buchhaltung, FIN-Dekodierung und mehr.

Bewertungen über abcoa Deal Pack

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
15%
3
2%
Mark
Mark
GM in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Long time Deal Pack user

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have been with Deal Pack since 2003 it would be impossible to run this show without them

Vorteile:

1) Reporting - the pre-made reports are great and if there is something that is not there you can pull any data out that you choose. 2) Intergrated accounting. Makes life easier 3) Collections - You can run a collection call route as many times as you like and in many different orders 4) Inventory - Buying a car and adding to your inventory could not be easier. It will also set up payables to either cut a check or to floor plan 5) quick deal - Selling a car and transferring it over to your finance company in a blink of an eye

Nachteile:

Drawing a blank, any time we have had an issue they are fast to react and fix it.

Antwort von Advanced Business Computers of America

vor 4 Jahren

Thank you!!

Daimon
Operations Manager in USA
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Value, Customizable and Excellent Customer Service

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Very positive. My dedicated rep is very responsive and if she is not available, other support reps are great too. Frequent customer engagement is something they do well. They continue to improve with new features and communicate what things have been released or are in the pipeline. Webinars for additional training are really good.

Vorteile:

Great value for the money. Looked at other multiple other software companies before selecting this one and their staff was the deciding factor. Their staff actually understand accounting principles so they know how to answer hard questions. They took the time to speak with our accountants before we even signed our contract to make sure we all understood how to proceed. We have very specific accounting practices our company follows and they were able to accommodate all of our requests. Text messaging and email capabilities really helped lower delinquency and engage customers more. Custom reports can be tailored to your specific needs.

Nachteile:

Can be a little clunky/buggy to start but support team always resolves any issues very quickly and often times preemptively.

Antwort von Advanced Business Computers of America

vor 2 Jahren

Thank you for your review, we hope to continue to earn your complete satisfaction everyday and support future business growth. ABCoA is dedicated to serving your business and we thank you for being a valued client!

Kevin
Owner in USA
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Cost versus reward

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Has more bells and whistles than you need

Nachteile:

Cost keeps rising with no real benefit. This is not a very user friendly system and the reports lack a lot

Antwort von Advanced Business Computers of America

vor 2 Jahren

We have issued three price increases in nearly 40 years. Deal Pack is updated weekly (at no charge) with new features, and as we strive to include many abilities within Deal Pack at no charge, certain ancillary features do have costs associated with them-for instance, many third-party companies charge fees we must pass along--but you only pay for what you need. Deal Pack Web is now available--it is accessed using Internet browser and provides a modern user interface. Deal Pack has over 500 turn-key reports built into the system. Deal Pack gives you the ability to export your data and build your own reports with as much detail as you wish to include, using Excel. The Deal Pack platform is entirely on the Cloud, which means no IT costs to you. We offer unlimited free training, along with webinars and user conferences; please give us a call to review how Deal Pack can benefit your business!

Sandra
Controller in USA
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Satisfied customer

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I have been in the auto industry for over 20 years. I have used several different accounting systems and deal pack is one of the best.

Vorteile:

I like that o am able to navigate easily and produce quick results.

Nachteile:

I have no complaints about the software.

Antwort von Advanced Business Computers of America

vor 3 Monaten

Thank you for your review! We appreciate it!

Kevin
Controller in USA
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great software with best in class support.

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

We've been using DealPack for around 7 years and it's a great software. The primary reason we bought it was for the fully integrated accounting. Their support has been consistently excellent throughout the time we've been a customer. They're responsive and they always follow up. Best I've ever experienced. The reports are very customizable and provide tremendous flexibility.

Nachteile:

The current version has so many features that workflows can seem a little clunky.

Antwort von Advanced Business Computers of America

vor 2 Jahren

Please contact us so we can see what your current work flow is and make it easier for you!