Wer nutzt diese Software?

Vollständig skalierbar, von einem Standort aus mit unbegrenzten Nutzern und Administratoren, Gebäude mit mehreren Parteien bis zu großen Fortune 500-Unternehmen und globale Unternehmen mit unbegrenzten Standorten.

Durchschnittliche Bewertung

36 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Veristream
  • http://www.veristream.com
  • Gegründet 2008

Über Veristream

Veristream – seit 2008 die führende Lösung für das Besuchermanagement – kombiniert Sicherheitsexpertise mit der neuesten Technologie, um das Gesamterlebnis beim Check-in für Besucher zu verbessern und gleichzeitig deine Einrichtung zu schützen und die Branchenvorschriften einzuhalten. Angebotene Lösungen –
iVisitor und BreezN – bieten Dashboards, die jederzeit den vollständigen Überblick über Personen in deinem Gebäude ermöglichen. Unabhängig davon, ob du einen oder 1.000 Standort(e) hast, Veristream bietet Besucher- und Lieferantenüberwachung, um deine Anlage zu sichern.

Veristream Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Ausweis-Scan
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Merkliste
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in
  • Vorabregistrierung

Die hilfreichsten Reviews für Veristream

Veristream Success Story

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.1.2019
Justin H.
Director of Regulatory Compliance
Verteidigung & Raumfahrt, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: See Pros Section

Vorteile: When looking for a solution to replace our manual visitor process we did a lot of research on the right software application. We are an aerospace company with restrictions on access and many policies/procedures that detail the requirements for visitors into the building. Veristream provided a solution that was flexible in application allowing us to address our specific needs and regulated environment. The cost was competitive and it was nice that we could tie the software into our existing screening software to provide a seamless process. The Veristream team was very helpful in designing and aiding in the implementation process. If you are considering a software solution to manage visitor access Veristream software should be on your radar.

Nachteile: The only real issue we identified with the Veristream software is the printing limitations. We were looking for an option to print multiple color badges to help better identify a restricted visitor from a visitor that was unrestricted. We had a similar problem in addressing our desire to label certain visitors as "escort required". That said, none of the software applications we reviewed prior to selecting Veristream provided these features. The issue is easily addressed by process/procedure and shouldn't have a heavy impact on the decision to use Veristream software.

Antwort des Softwareanbieters

von Veristream an 18.1.2019

Hi Justin-
We are so pleased to hear our visitor management solution has positively impacted the success of your business!

Your satisfaction is very important to us, and our development team will be taking a look into your concerns. We will reach out to you directly when a resolution is identified.

Thank you for your support and loyalty. We are grateful to have OECO as a member of the Veristream family!

Excellent for notifying reception that someone is coming to the office

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.11.2017
Judia T.
Manager of Administrative Services
Welthandel & internationale Entwicklung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Mainly, the ability to notify my front office of intended visitors, what location the visitor needs to be directed to and to notify the host that their guest(s) have arrived without hunting them down.

Vorteile: I like that you can send an email to the visitor to confirm their visit, as well as reply back to the reception station if you as the host are running late or need to get a message to the visitor

Nachteile: It would be great if the delivery option was available to all users and not solely in the Admin function. This way the recipient can notify the receptionist that they are expecting a package and how many, just as they do for visitors.

Lies weitere Bewertungen