Retail Management

von CORESense

4 / 5 11 Bewertungen
Retail Management

Wer nutzt diese Software?

Ziegel und Mörtel Einzelhändler, Internet-Einzelhändler, Großverkauf, Hersteller und Verteiler.

Durchschnittliche Bewertung

11 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 150,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CORESense
  • http://www.coresense.com
  • Gegründet 2000

Über Retail Management

CORESense, ein führender Anbieter von digitalen und Retail-Commerce-Lösungen, die es kleinen und mittleren Unternehmen ermöglichen, ihre Produkte über Online-, Mobile-, Katalog-, Event- und Einzelhandelskanäle zu verkaufen. CORESenses Cloud-basierte, kundenorientierte Commerce-Plattform ermöglicht es Einzelhändlern, Großhändlern und Herstellern, den Betrieb zu rationalisieren und den Umsatz online und im Geschäft zu steigern. CORESense lässt sich problemlos in Legacy- oder Next-Generation-ERP-, WMS- und Buchhaltungslösungen integrieren.

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Retail Management Funktionen

  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Echtzeit-Auftragseintrag
  • Entfernte Auftragserfassung
  • Inventarverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Lagerhaus-Management
  • Management von Lieferrückständen
  • Versand-Management
  • Angebotsmanagement
  • Bestückung
  • CRM
  • Datensicherheit
  • E-Mail Marketing
  • Inventarverwaltung
  • Management mehrerer Geschäfte
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Retourenmanagement
  • Review Management
  • SEO-Management
  • Vorlagen
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • E-Mail Marketing
  • Elektronischer Handel
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Provisionsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm
  • Versand
  • Waren-Management

Die hilfreichsten Reviews für Retail Management

Has some nice features but some have odd holes and don't work as expected. Checkout is sloooow.

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.7.2018
Len H.
Webmaster
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: High cost and usability/functionality holes outweigh the benefits.

Vorteile: The main thing is that it allows us to support all our channels from a common database. It offers some but not a lot of 3rd party integrations.

Nachteile: Customer logon and going to the checkout screen is slow, generally takes 8-10 seconds to make the transition. It has an antiquated back office that's very hard to use, even by experienced IT folks. Typically the edit, delete/deactivate, etc. icons in the back office are too small/close together for ease of clicking the right icon. Not all icons have ALT/Title tags so you miss out on screen help if you're not familiar with the icon on a particular page that you don't visit often. Often the help offered is of little value. The back office is littered with all sort of artifacts regrading options/programs you aren't using. Back office has no sorting options for functions like the product and customer managers. The choice of how many items to display on a page ought to use a cookie so you don't have to override the default 20 per page every time you visit a page. Your only option for advancing to the next screen is Next/End instead of incremental choices, ala Google results. It has odd differences with what you can do via the SOI versus what the public user can do. Many of its templates aren't entirely responsive so you have to do custom work. It uses a single state/country table for both the public side and the back office. Clients may want to limit the public side to US locations but be able to order from vendors in non-US locations. Email template process is very poor. While it's expected, it's always disappointing be misled by sales.

Gives us a competitive advantage

Mit Google übersetzen Bewertet am 30.1.2017
Daniel K.
Owner
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've been running our retail business on the Coresense platform since 2005. With Coresense, all our sales channels are running off the same back end. Coresense handles our POS (multiple stores), phone orders, web sales and gift registry. This allows us to manage our inventory most efficiently and economically. Also, customer management and email communication are integrated within the Coresense environment, which allows us to easily track all client interactions. We can generate robust reports using the parameters we choose and export the results to Excel. Inventory management, shipping, purchase orders, bar code labels -- everything is handled easily and seamlessly in Coresense. Web updates are simple. Coresense is web-based, so it runs on any web-enabled device and anywhere there's an internet connection. In short, Coresense provides small to medium size retailers with the feature set needed to compete effectively with much larger retailers, and at an affordable price. Having looked at other retail solutions over the years, I haven't found another that can come close to offering everything that's available in Coresense.

Vorteile: Robust feature set. Web-based, so it runs anywhere there an internet connection and a web browser. Almost no down time, and no IT department required on our end.

Nachteile: The feature set is so rich, it can be intimidating to a new user.

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