GuestList

von Bluelinemedia

5 / 5 3 Bewertungen
GuestList

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $16/Monat
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Bluelinemedia
  • https://www.bluelinemedia.co.uk/
  • Gegründet 2008

Über GuestList

Online-Gästemanagement für B&Bs, kleine Hotels und Campingplätze.

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GuestList Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt

Die hilfreichsten Reviews für GuestList

Amazingly easy to use event SaaS

Mit Google übersetzen Bewertet am 27.4.2019
Michael H.
Co-Founder | Creative Director
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've used Guestlist.co in place of Eventbrite for a number of clients, across all of their events. We love the ability to allow customers to book & buy tickets without having to leave our site by use of the Guestlist widget popup.

Vorteile: Guestlist.co is super easy to use, free (with fees for payments), and works perfectly when embedding ticket sales into your site or using their hosted, really nice landing page. Integrating their booking tool into your website is as easy as copy/pasting to code snippets, and you're ready to sell tickets, and accept payments. The software is free to use, but they take a % of ticket revenue (I think it was less than 1%). In addition to Stripe fees (PayPal is available as well). Support was also fantastic, upon running into an issue, I started a live chat with what I assume was the creator, who was quick, helpful, and got me running within a few minutes. Couldn't have asked for more from him. Setting up events offers a wide variety of options such as ticket sale cutoffs (# of tickets, designated time, etc.) - and ticket tier pricing and quantities (why is this so hard to find on any other competing software).

Nachteile: I literally have no real complaints about this software. It's really well put together. If I had to nitpick, I'd say the automatically generated landing pages per event could allow for some more customization, as their a tad limited.

All sizes of hotels!

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.3.2018
Gita P.
Owner
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very Affordable

Vorteile: I find it really easy to use and it suits the size of the business I own which is small and very conveniant.

Nachteile: It does not work for larger hotels as this is a software for smaller businesses! I would still recommend it though!

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