Was ist Towbook Management Software?

Cloudbasierte Managementsoftware für Abschleppfirmen, mit Funktionen für Versand, Verwahrung, Rechnungslegung und vieles mehr. Du kannst das Tool an jedem Ort mit Internetzugang nutzen. Mobile Apps für Android und iPhone/iPad sind ebenfalls verfügbar. Du kannst Anrufe von großen Automobilclubs direkt in Towbook empfangen, Anrufe direkt an die Telefone des Fahrpersonals senden und Abrechnungen mit nur wenigen Klicks erstellen. Darüber hinaus bietet Towbook kostenlosen Telefonsupport rund um die Uhr.

Wer verwendet Towbook Management Software?

Towbook arbeitet mit Abschleppunternehmen zusammen, die auf einvernehmliches Abschleppen und Pannenhilfe spezialisiert sind.

Wo kann Towbook Management Software bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Towbook
  • 2007 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Englisch

Towbook Management Software Kosten

Startpreis:

49,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Towbook Management Software bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Towbook Management Software ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.

Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Towbook
  • 2007 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Englisch

Towbook Management Software – Videos und Bilder

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Towbook Management Software Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Flottenmanagement
  • GPS
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kraftstoff-Management
  • Kundenmanagement
  • Routing

Alternativen für Towbook Management Software

Tracker Management umfasst sowohl Enterprise- als auch Cloud-Angebote und stellt Abschleppbetrieben innovative Lösungen bereit. iOS- und Android-Fahrer-Apps.
Omadi ist eine webbasierte Abschleppsoftware-Plattform. Das Unternehmen versteht die Welt des Abschleppens und bietet eine Plattform für das Verwalten und Erhalten von Aufträgen.
Die schnellste, einfachste und preiswerteste Service-Management-Software, mit der du vom ersten Kundenkontakt bis zur Bezahlung alles automatisieren kannst.
Reduziere die Servicekosten mit CRM, Entsendung, Terminplanung, wiederkehrenden Serviceaufträgen, mobiler App und SaaS-Low-Start-up-Kosten mit kostenloser Testversion.
Führe mit BigChange, dem 5-in-1-System für Auftragsverwaltung, ein produktiveres, effizienteres und profitableres Serviceunternehmen.
Lass dein kleines Unternehmen größer aussehen. Jobber hilft Heimservice-Unternehmen dabei, Angebote zu erstellen, Termine festzulegen, Rechnungen zu erstellen und schneller bezahlt zu werden.
Software solution for your Recovery and towing Business.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
QuickBooks-Add-on-Service-Software mit Versand, Routing, Arbeitsaufträgen, Wartungsplänen, GPS, mobilen und Kundenservice-Tools.

Bewertungen über Towbook Management Software

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
94%
4
4%
1
3%
Jaci B.
Jaci B.
Co-Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Towbook Grew Our Company

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We are wrapping up our 3rd year using Towbook. Our business has doubled in truck and staff count, but we can achieve all of our billing needs in less than 20 hours a week. That’s one part time position to cover 24,000 calls a year. From management to drivers and dispatchers, Towbook continues to stay on top of an ever changing industry at a very fair price. The ease of use in the office and on the road is astounding.

Vorteile:

Automation of invoicing Auto submission to motor clubs GPS tracking of drivers Easy to use reporting Commission tracking Impounds customized to our state Constant advancements of software 1st class customer service

Nachteile:

The only con I can find is that I wished we had started sooner.

Reva B.
VP/CFO in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I wish there were 10 stars available for their tech support.....

5 vor 3 Jahren

Kommentare: I have satellite offices and we had trouble coordinating drivers, calls, and information from one admin/dispatcher to the next. Towbook is a VERY affordable option that gives you as much bang for your buck as you can find anywhere. Plus you don't get stuck on hold to speak to someone halfway around the world when you have problems. They have a variety of ways to contact them and they respond in a timely fashion every single time.

Vorteile:

I like most that it's easy to use. I love that it's cloud-based so we can unify all my operations in different places to one real-time experience. I love that the company is very responsive to developing new features independently, but also works hard to implement changes requested by customers. There is not one human being at Towbook software that I have run into so far that I wouldn't be happy to have at my company!

Nachteile:

I seriously have no complaints. Can't complain about the cost, the overall value, or even the ease of getting it set up. They could have called it "Dispatch software for dummies" and wouldn't have been far from the truth.

In Betracht gezogene Alternativen: Beacon

Warum Towbook Management Software gewählt wurde: Needed a cloud-based alternative so all users could see info in real time.

Gründe für den Wechsel zu Towbook Management Software: At first it was mainly the price. But it has become the one piece of technology that I wouldn't even consider switching out. The price is still the best of all options in the industry, in my opinion. You get great software, ease of use, reliability, responsiveness to developing needs, and the very best tech support of any software I use--hands down.

Buffy R.
Office Manager in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

The Business software of today, tomorrow and the future.

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Has helped build our business to what it is today. Improved ETA times, ease of invoicing, and more. The Customer Service is Excellent and we will continue to utilize this program for our business.

Vorteile:

The GPS, and the ease of connection to our roadside provider network.

Nachteile:

We love everything about the software. Continually updating the software to satisfy clientele need.

Yaser A.
MANAGER in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

24/7 is nothing but angry sleepy voice so made that we called at 2 am to ask for help login!!

1 vor 3 Jahren

Kommentare: NA

Vorteile:

DIGITALLY DISPATCH WORKING WITH MOTOR CLUBS

Nachteile:

24/7 CUSTOMER SUPPORT RUDENESS AND UN-LOGIC SOLUTION AND HANGING UP ON YOU WOW!!!

Verifizierter Rezensent
Dispatcher and Accounts Receivable in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best Towing Software in the industry

5 vor 6 Monaten

Vorteile:

Towbook is extremely easy to use and has changed the way we do business for the better. This software allows us to easily keep track of what our drivers are doing and plan how to most efficiently utilize our fleet to get people safely out of harms way or to their destination. The visual comparison to the most used social media website makes Towbook very user friendly and non-intimidating. The software support (by online chat, phone and email) is easily and quickly reachable 24/7 and generally a response is helpful with problem solving solutions.

Nachteile:

When there is an outage it really cripples our operations. Thankfully outages don’t last very long and support is generally very transparent as to how long it is expected to last.