Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $100/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • DOMICO Software
  • http://www.domico.com
  • Gegründet 1984

Über DOMICO Self Storage Management

Einzug, Zahlungen, Urlaub, Transfers und alle anderen typischen Manageraktivitäten werden schnell und einfach abgewickelt.

Spotlight_media_placeholder

DOMICO Self Storage Management Funktionen

  • Anzahlungs-Nachverfolgung
  • Einzug- / Auszug-Assistent
  • Interaktive Immobilienkarte
  • Kundenmanagement
  • Leadmanagement
  • Mehrere Standorte
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Zugriffkontrolle

Die hilfreichsten Reviews für DOMICO Self Storage Management

Domico has met our needs!

Mit Google übersetzen Bewertet am 23.5.2019
Sandy K.
Owner/manager
Hausmeisterservice, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have use Domico since 2005. At first my husband just wanted to pay for the software but I am so glad that we kept the ongoing tech services. Whenever we have problems (eg. a hard drive failure, changing over credit card processor or not being able to find something in the program), the techs get back to us within minutes.

Vorteile: The software is very user friendly. The map of the facility makes it easy to see at a glance what is available and who is delinquent. The reports are very helpful for doing our walkthrough inventories.
It automatically creates late notices.

Nachteile: We haven’t found anything yet that we don’t like.

Thanks!

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.5.2019
Richard B.
Manager
Hausmeisterservice, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Support staff was excellent

Vorteile: Product was easy to use both visually and navigating

Nachteile: Outdated base, needs to be more accessible to our customers for easy sign up

Antwort des Softwareanbieters

von DOMICO Software an 23.5.2019

We enjoyed working with you, Richard! Thank you for taking the time to leave your thoughts on our self storage software and service.

DOMICO Software's ease of use is one of the main attractions for users. Our original founders knew the complexities that go into self storage operations and wanted to build a platform that simplifies the day-to-day operating tasks.

We do realize that although our system works well, it is behind in offering some of the capabilities that are now being offered in this industry. That is why we have been working on some very exciting projects, recently launching DomicoPay and soon DomicoCloud.

If you have questions later on about our offerings, we'll be happy to connect with you.

Our very best,
DOMICO Support & Team

Lies weitere Bewertungen