Wer nutzt diese Software?

We focus on businesses that need to record anywhere from 4 to 1000+ phones within their business for liability, training, or incident re-creation. We provide 3 purchase options to fit any budget.

Durchschnittliche Bewertung

11 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $960/einmalig
    Preisinformationen
  • Preisinformationen Price dependent on number of lines and hardware. Purchase or subscription
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Versadial Solutions
  • http://www.versadial.com
  • Gegründet 1994

Über VSLogger Call Recorder

VSLogger can record TDM, Digital, VoIP, Analog Phones & Radio, and PC screens without changing your phone system or phone number. Search, playback, live monitoring, auto-archiving, granular user permissions, and quality control are standard features. Licensing is based on the number of lines being recorded with unlimited user access to recordings. Our solution is provided as a Kit or a Complete System. Customers can either purchase and own the license upfront or a subscription model.

VSLogger Call Recorder Funktionen

  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung
  • Anruf pausieren
  • Anrufaufzeichnung
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • SIP-Trunking
  • Syndikat-Gruppen
  • Verbesserung der Sprachqualität
  • Vereinheitlichte Kommunikation
  • Verschlüsselung

Die hilfreichsten Reviews für VSLogger Call Recorder

Great product! Simple to use!

Mit Google übersetzen Bewertet am 20.9.2016
Kira D.
Office Manager
Import und Export, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We utilize the product to listen and record phone conversations on a daily basis. Multiple managers have access and we have had great success monitoring calls for quality.
The most recent interaction with Versadial was for HELP! Recently, we had to have a review on how to setup groups and seating, etc. We had an excellent experience with tech support.
Thank you so much!

Vorteile: Ease of use.

Professional, and knowledgeable experience.

Mit Google übersetzen Bewertet am 5.7.2017
Jim D.
IT Engineer
Staatsverwaltung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Less administration, management and more accessibility to access the recordings.

Vorteile: The easy of use, progressively making software improvements, customer and technical support I get from customer service agent in the support group as well as the the online support documents.

Nachteile: More YouTube videos showcasing the product as well as technical videos on how to troubleshoot, upgrade the Adutante software. If there was a video walking a customer through the process on generating the web browser certificate creation is beneficial.

Lies weitere Bewertungen