Call Saver Pro

Call Saver Pro

von DynaMetric

Wer verwendet Call Saver Pro?

On-premise recording solution which assists small to medium sized businesses with records management, time stamping, multi-format support and instant playback.

Was ist Call Saver Pro?

Call Saver Pro enables you to save, sort, and retrieve recordings of your phone calls on your computer.

Call Saver Pro – Details

DynaMetric

http://www.dynametric.com

Call Saver Pro – Preisübersicht

Call Saver Pro ist verfügbar ab 125,95 $/einmalig. Call Saver Pro bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Call Saver Pro findest du unten.

Startpreis

125,95 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Windows

Call Saver Pro Funktionen

Software zur Anrufaufzeichnung
Archivierung
Aufzeichnung bei Bedarf
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Bookmarking-Aufzeichnung
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Sofortiger Abruf
Teilen von Anrufen
Verteilte Anrufaufzeichnung
Videoanruf-Aufzeichnung

Call Saver Pro – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.5/5
Benutzerfreundlichkeit
3.5/5
Kundenservice
3.5/5
Funktionen
3.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.5/5

Great for recording calls for training and performance to employee(s). You can record & listen later

Bewertet am 15.12.2017
Cecelia G.
Housing Counselor
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Call recording for training and performance.

Vorteile: Your able save, sort, and retrieve recordings of your phone calls on your computer. The call recordings are used for agent training purposes, to monitor performance, and to ensure quality of service to the customer. Your able filter and identify identify any recordings that require review. The system support allows you to retain and store calls for compliance or agent training purposes.

Nachteile: When you lose a recording and cannot locate it on the system it is very hard to retrieve. Customer Support not always available.

It is easy to use and convenient especially for a small business and home environment .

Bewertet am 4.5.2018
Francis M.
program trainer
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Save sort and retrieve calls automatically .Easy online registration. Stores recordings anywhere in the network.Compatible with windows platform

Nachteile: It does not have good security features. Recordings sometimes delete themselves especially after long storage time in the server