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Was ist TSD RENTAL?

TSD ist der führende Anbieter von Fahrzeugmanagementsoftware und -technologie und ist seit über 25 Jahren auf Lösungen für die Fahrzeugvermietung und das Flottenmanagement spezialisiert. Die webbasierte Software von TSD umfasst TSD RENTAL.NET, TSD LOANER, EDiCAR, das Reservierungssystem für elektronischen Versicherungsersatz und REZCENTRAL, ein Tarifverwaltungswerkzeug. TSD bietet gehostete On-Demand-Lösungen (SaaS), die Vermietungsbetreibern und Händlern über das Internet den Zugriff auf Anwendungen und Datenbanken ermöglichen.

Wer verwendet TSD RENTAL?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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TSD RENTAL

TSD RENTAL

3,7 (6)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
42
Keine Integrationen gefunden
3,8 (6)
2,5 (6)
2,3 (6)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
90,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
14
4,6 (248)
4,8 (248)
4,9 (248)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TSD RENTAL

HQ Rental Software
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
Reservierungs-Management
RENTALL
Am besten bewertete Funktionen
Fahrtenbuch
Flottenmanagement
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RentWorks
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Renthub
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung-Management
Reservierungs-Management
Ratality
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Berichterstattung / Analyse
Terminplanung
CARS+
Am besten bewertete Funktionen
Reservierungs-Management
Rently
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung-Management
Reservierungs-Management
remoso
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Sharefox
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management

Bewertungen über TSD RENTAL

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,7
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
2,3
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
33%
3
17%
1
17%
Dan
Ops Manager in Kanada
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Makes Life Easy

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Very simple tracking of inventory and reservations.

Nachteile:

Some things are hard to change on your own, but support is really good about helping out.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good loaner/rental system

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It has helped us keep our rental fleet organized and helps make sure everyone has the same documentation for customers to sign.

Nachteile:

We have had issues with web browsers in the past, mainly due to Internet Explorer updates. These have largely been resolved now that TSD is compatible with Chrome.

Mark
CEO in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good software but wouldn't recommend.

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We've been with TSd for a few years now and we are now considering moving to another company. The overall software is great with lots of features. Pros: Cons:
1. The sales team is really aggressive to get your business, but once they do, you are on your own. Very little training involved, other than the online help page.
2. Customer support is helpful over the phone with general questions, but once you have a functionality issue, they open a ticket and you will never hear back from them.
3. There is a major disconnect between the departments within the company: once you place a sales order to add a feature, it takes weeks and weeks before it gets implemented. You have to make many phone calls before you get someone's attention.
4. It is VERY expensive. A lot of features (ex. integrate to accounting software, form design change, mobile app, credit card processing functionality, website reservation, etc.) costs an arm and a leg.
Every new location, every new user costs money. I feel like if I call to ask questions I would get charged for it.
5. The technology is old and not compatible with MAC. We were forced to switch our computers in more than 10 locations to PC to make it compatible with the digital signature pad.
By the time you invest in all these upgrades and features you are deeply invested in their software, which makes it difficult to leave.

Cara
Service advisor in Kanada
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Ultimate Shop Helper

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I enjoy knowing which bikes are ready for rental and which customer has the bikes that are out. It also makes it easy to know when to have which bikes in the fleet ready for incoming renters.

Nachteile:

I'd like a downloadable manual to use as reference.

Doug
IT / internet director in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Have used TSDRental for several years with little training.

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Short learning curve to complete rental contracts. Software has depreciation tables set up for your inventory to help you decide when its time to turn inventory. It feeds into our Dealer Management Software which allows us to automate journal entries into accounting

Nachteile:

Lack of training on total software package . This may be due to our company not TSDRentals. If I couldn't learn it on my own support will help.

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