Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 2.5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5 / 5

Produktdetails

  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • TSD Rental
  • http://www.tsd-inc.com
  • Gegründet 1983

Über TSD RENTAL

TSD ist der führende Anbieter von Fahrzeugmanagementsoftware und -technologie und ist seit über 25 Jahren auf Lösungen für die Fahrzeugvermietung und das Flottenmanagement spezialisiert. Die webbasierte Software von TSD umfasst TSD RENTAL.NET, TSD LOANER, EDiCAR, das Reservierungssystem für elektronischen Versicherungsersatz und REZCENTRAL, ein Tarifverwaltungswerkzeug. TSD bietet gehostete On-Demand-Lösungen (SaaS), die Vermietungsbetreibern und Händlern über das Internet den Zugriff auf Anwendungen und Datenbanken ermöglichen.

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TSD RENTAL Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Bußgeld-Management
  • Fahrzeug-Nachverfolgung
  • Flottenmanagement
  • Rechnungsaufteilung
  • Reservierung-Management
  • Tariftabellen

Die hilfreichsten Reviews für TSD RENTAL

Good software but wouldn't recommend.

Mit Google übersetzen Bewertet am 24.1.2017
Mark M.
CEO
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've been with TSd for a few years now and we are now considering moving to another company. The overall software is great with lots of features. Pros: Cons:
1. The sales team is really aggressive to get your business, but once they do, you are on your own. Very little training involved, other than the online help page.
2. Customer support is helpful over the phone with general questions, but once you have a functionality issue, they open a ticket and you will never hear back from them.
3. There is a major disconnect between the departments within the company: once you place a sales order to add a feature, it takes weeks and weeks before it gets implemented. You have to make many phone calls before you get someone's attention.
4. It is VERY expensive. A lot of features (ex. integrate to accounting software, form design change, mobile app, credit card processing functionality, website reservation, etc.) costs an arm and a leg.
Every new location, every new user costs money. I feel like if I call to ask questions I would get charged for it.
5. The technology is old and not compatible with MAC. We were forced to switch our computers in more than 10 locations to PC to make it compatible with the digital signature pad.
By the time you invest in all these upgrades and features you are deeply invested in their software, which makes it difficult to leave.

Good loaner/rental system

Mit Google übersetzen Bewertet am 26.11.2018
Director of IT
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It has helped us keep our rental fleet organized and helps make sure everyone has the same documentation for customers to sign.

Nachteile: We have had issues with web browsers in the past, mainly due to Internet Explorer updates. These have largely been resolved now that TSD is compatible with Chrome.

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