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seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist PatientNow?

PatientNOW ist ein umfassendes Softwaresystem zur Verwaltung deiner gesamten Praxis für ästhetische Medizin. Seit über 14 Jahren verbessert die Lösung ihre Software, um den Bedürfnissen der ästhetischen Medizin gerecht zu werden, indem die Anregungen und Wünsche der Ärzte und ihres Personals ernst genommen werden. Daraus ist ein EMR-Softwareprodukt entstanden, das auch ein Praxismanagement und ein System zur Patientenbindung umfasst, das darauf ausgerichtet ist, Interessenten zu erfassen, aktuelle Patienten zu binden und die Einnahmen deiner Praxis zu steigern.

Wer verwendet PatientNow?

Praxen für plastische/kosmetische Chirurgie, medizinische Spas, kosmetische Dermatologie, Hormonbehandlung und Wellness, Gewichtsverlust

PatientNow Software - 1
PatientNow Software - 2
PatientNow Software - 3
PatientNow Software - 4
PatientNow Software - 5

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PatientNow

PatientNow

4,1 (218)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
1
3,9 (218)
3,8 (218)
4,1 (218)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
89
2
4,1 (1.228)
3,6 (1.228)
3,8 (1.228)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu PatientNow

Tebra
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Rosy
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Terminplanung
Aesthetic Record
Am besten bewertete Funktionen
Erinnerungen
HIPAA konform
Vorher-Nachher-Bilder
AestheticsPro
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Kundenmanagement
Terminverwaltung
Vagaro
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
DaySmart Spa
Am besten bewertete Funktionen
Kundenmanagement
Personalverwaltung
Terminverwaltung
Elation Health
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
Terminplanung
Symplast
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Terminplanung
ModMed
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten

Bewertungen über PatientNow

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
30%
3
15%
2
4%
1
6%
Kristin
Kristin
Practice Administrator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

PatientNow is great value and easy to use

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: We've been using PatientNow since 2018 and they continue to strive to improve the product. They listen to their customers and they work with you to resolve issues. Customer Support is usually very responsive.

Vorteile:

SecurePayNow, texting and emailing from the system are some of my favorite features. The ability to create templates is also very important to us as a practice. Not having to go back to support for everything.

Nachteile:

Would like to be able to customize the clinical information more. Also, more area for clinical notes vs scheduling notes.

Terra
Director of Operations in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Streamlined Software

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Pretty good! Love all the functionality and treatment pathways! Setup is a bit difficult if you opt to do it yoursef (I'd recommend having PatientNow do the setup for you instead). Can be a little buggy sometimes but tech support is very responsive and helpful, as is their dev team.

Vorteile:

PatientNow makes it easy to automate and streamline workflows and patient care. Cuts down on the time all processes take allowing more time for other tasks.

Nachteile:

The system seems to be a bit buggy here and there.

Rosie
Coordinator in USA
Kunststoffe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Good Program

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Easy to use and staff is very helpful

Nachteile:

We have made several suggestions to update some features, but none of them are ever considered. One especially request is being able to select what quotes to email or print. When there is multiple quotes (we cannot just select the ones we want printed.) We have to individually print or print all. In some cases these patients have had several quotes through out the years

Mareena
Mareena
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

In Betracht gezogene Alternativen:

WARNING!!!! Patient Now & Aesthetic Now are the same, fraudulent claims & terrible support

1,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I would not recommend Patient Now, Aesthetic Now, RxPhoto, Payrix, or Crystalclear Marketing. They are scam artist and have the worst customer service and support staff. I am now switching over to Aesthetic Record, and unfortunately I have to set everything up again. Please reach out if you have any questions or concerns. I would not want anyone else to go through what I went through.

Vorteile:

Would not be able to state a pro since the company falsely advertises the EMR's capabilities and so far it has been nothing but a nightmare working with them.

Nachteile:

Patient Now (PN)is merging with RX Photo and Crystal Clear Marketing to create Aesthetic Now (AN). But when they sold me on AN, they never mentioned that they were merging or that they are in the process of figuring things out. They are still advertising AN and PN as a system that can create packages, manage inventory, collect payment, do marketing, and so much more all for $414.00/month. I have been with them for about 6 months and they are still working on internal errors and software issues. The inventory management does not work and when I submit a ticket it goes to crystal clear marketing, but no one ever follows up with you. Rx photo is a photo software and they do the medical charting, but they are limited on their charting and have useless templets. So, I had to make my own. I also had to make my own consent forms and treatment directions. They use Payrix for processing payments and they are still working on fixing the glitches. I have reached out to Stephen M from Patient Now and CrystalClearMD since he is the one in charge. He and his colleagues are always out of the office or on vacation and I have to email them multiple times for them to get back to me (which is several weeks). Stephan calls and states that he will follow up with me weekly and will refund me 50% of my monthly fees, but they keep charging my account and refuse to pick up the phone, refuse to call me back in a timely manner (weeks), refuse to email back (weeks). I would not recommend these people.

jan
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Positive Experience with Patient Now

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: The support team is excellent and knowledgeable.

Vorteile:

Easy to navigate and the multiple patient functions.

Nachteile:

I do not have any cons to report at this time