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Was ist PatientNow?

PatientNOW ist ein führendes Softwareunternehmen für medizinische Spas, das umfassende Lösungen für das Praxismanagement, die Patientenbindung und die EMR für medizinische Spas und ästhetische Praxen anbietet. Das Produkt für medizinische Spas ist ein funktionsreiches und nutzerfreundliches System, das sowohl für kleine als auch große medizinische Spas geeignet ist. PatientNOW verfügt über alle Funktionen, die ein medizinisches Spa benötigt, um effizienter zu werden und den Umsatz zu steigern.

Wer verwendet PatientNow?

Praxen für plastische/kosmetische Chirurgie, medizinische Spas, kosmetische Dermatologie, Hormonbehandlung und Wellness, Gewichtsverlust

PatientNow Software - 1
PatientNow Software - 2
PatientNow Software - 3
PatientNow Software - 4
PatientNow Software - 5

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PatientNow

PatientNow

4,0 (222)
125,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
1
3,8 (222)
3,8 (222)
4,0 (222)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,01 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
25
4,7 (2.351)
4,5 (2.351)
4,4 (2.351)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu PatientNow

Square Payments
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Zahlungsabwicklung
ProSolutions Software
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Rosy
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Zugriffsquellen-Verfolgung
Aesthetic Record
Am besten bewertete Funktionen
Erinnerungen
HIPAA konform
Vorher-Nachher-Bilder
Booker
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
AestheticsPro
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Kundenmanagement
Terminverwaltung
MDWare
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Terminverwaltung
Mindbody
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
ModMed
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten

Bewertungen über PatientNow

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
45%
4
30%
3
14%
2
4%
1
6%
Kristin
Kristin
Practice Administrator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

PatientNow is great value and easy to use

5,0 letztes Jahr

Kommentare: We've been using PatientNow since 2018 and they continue to strive to improve the product. They listen to their customers and they work with you to resolve issues. Customer Support is usually very responsive.

Vorteile:

SecurePayNow, texting and emailing from the system are some of my favorite features. The ability to create templates is also very important to us as a practice. Not having to go back to support for everything.

Nachteile:

Would like to be able to customize the clinical information more. Also, more area for clinical notes vs scheduling notes.

Michelle
MedSpa Director in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

All software has pros and cons

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Customers services is top notch! They are responsive and quite helpful. If it wasn't for their excellent customer service, we probably would have been very unhappy.

Vorteile:

We switched to this software for the electronic record capacity. It isn't as user friendly as presented. We hoped to use voice dictation but this hasn't worked out.

Nachteile:

The photography software needs to be improved and updated so we can create side by side comparisons and them save them or share them easily. This seems like an easy update.

Leonid
administrator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Overpriced photo management software

1,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Multiple filters and tags definitely help you to organize and search

Nachteile:

VERY SLOW , if the client has 100 or more photos you will be waiting 30 sec or more to load. Cropping function is really poorly thought out. After cropping, and confirm and save (15secs or so) it returns to full client record, which if large may take another 30 secs to load. After going through this for 10 photos it is exhausting. There is no option to go straight to the next photo without returning to the full record VERY EXPENSIVE. Full of forms, templates, education, which can be useful but are widely available for free and not with the huge price tag. You can get full featured PhotoDoc for less than quarter of the cost App is only for the Iphone. The other half of the world is out of luck I guess and needs to have a spare Iphone or Ipad. PhotoDoc is available for both CUSTOMER SERVICE is great as long as you don't need anything from them. Even though when I signed up the condition of subscription was Cancel anytime and download your images, upon request to cancel, after they increased the price of subscription without notice, I had to go through a ridiculous process to try to extract a refund from them.

Terra
Director of Operations in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Streamlined Software

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Pretty good! Love all the functionality and treatment pathways! Setup is a bit difficult if you opt to do it yoursef (I'd recommend having PatientNow do the setup for you instead). Can be a little buggy sometimes but tech support is very responsive and helpful, as is their dev team.

Vorteile:

PatientNow makes it easy to automate and streamline workflows and patient care. Cuts down on the time all processes take allowing more time for other tasks.

Nachteile:

The system seems to be a bit buggy here and there.

Mary
Mary
Managing Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Overall Really Great!

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Envision has been excellent to work with and the customer service is superb. As a start-up company it was pretty simple to get everything set up and going.

Vorteile:

It has bundled most everything needed into one package and is pretty user-friendly.

Nachteile:

The charting aspect still isn't perfect but much better. Also the client images would be nice if you could take the picture in the software that had a grid to help keep pictures consistent.