BeautyTrack

BeautyTrack

von Nichesoft

Wer verwendet BeautyTrack?

BeautyTrack is used as a point of sale system to keep track of the salon management.

Was ist BeautyTrack?

BeautyTrack salon software was developed to allow the salon owner maximum control over the salon. Our beauty salon software was designed to be completely user friendly and still provide all of the necessary functions you need to run your beauty salon or day spa. Visit our website to request your free demo today!

BeautyTrack – Details

Nichesoft

http://www.beautytrack.com/

Gegründet 1996

BeautyTrack – Kostenübersicht

BeautyTrack bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von BeautyTrack ist ab 450,00 $/einmalig verfügbar.

Spotlight_media_placeholder

Startpreis

450,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Einsatz

Installiert - Windows

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

BeautyTrack Funktionen

Salon-Software
Inventarverwaltung
Kundenprofile
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
Standvermietungs-Management
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Wiederkehrende Termine

BeautyTrack – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
1/5
Verifizierter Rezensent
Owner/Stylist
Einzel- & Familiendienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2020

"BeautyTrack software"

Kommentare: My overall experience with BT was just okay it booked appointments and formulas.

Vorteile: It was very easy to book appointments and to move them if necessary.

Nachteile: For the cost of the software it did not have many features. It did crash on me a few times a month and tech support only helped the first few times then wanted to charge for it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2020