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Was ist SoftExpert Suite?

Die Lösung bietet ein leistungsstarkes Modellierungstool, das auf dem BPMN-Standard (Business Process Model and Notation) basiert. Dieses Tool ermöglicht die Verwendung von Ereignissen, Aktivitäten, Aufgaben, Entscheidungen, Zuordnungen und anderen Elementen, um ausführbare Prozesse schnell per Drag-and-Drop in einer Webumgebung zu erstellen. Nutzer können im Nu Geschäftsprozesse und -regeln erstellen, funktionale Elemente hinzufügen, nutzerfreundliche Oberflächen, nutzerdefinierte Formulare, Prozessindikatoren und Dashboards erstellen sowie den gesamten Prozess verwalten.

Wer verwendet SoftExpert Suite?

Unternehmen, die Effektivität und Leistung maximieren möchten. Durch ihre freundliche, modulare und intuitive Nutzeroberfläche eignet sich die Lösung für jede Abteilung und jedes Segment.

SoftExpert Suite Software - 1
SoftExpert Suite Software - 2
SoftExpert Suite Software - 3
SoftExpert Suite Software - 4
SoftExpert Suite Software - 5

Du bist nicht sicher, ob SoftExpert Suite das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

SoftExpert Suite

SoftExpert Suite

4,6 (81)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
219
3
4,4 (81)
4,3 (81)
4,5 (81)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
144
12
4,4 (140)
4,3 (140)
4,1 (140)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SoftExpert Suite

Bizagi
Am besten bewertete Funktionen
No-Code
Prozessmodellierung & Design
Workflow-Management
Bonita
Am besten bewertete Funktionen
Prozessmodellierung & Design
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
DocFlow
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
HEFLO
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
ARIS
Am besten bewertete Funktionen
No-Code
Prozessmodellierung & Design
Workflow-Management
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
QUALITYWEB 360
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
SAP Business One
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung

Bewertungen über SoftExpert Suite

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
35%
3
1%
Panashe
Managing Director in Namibia
Unternehmensberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review of Softexpert

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: overal, we are satisfied and would continue using the software. we do however hope to see more improvements in the projects, programs and portfolio

Vorteile:

i like the fact that the system integrates various components of our business (risks, projects, documents, HR, action plans, performance, quality etc.)we are also happy to note that the software is constantly undergoing updates and reviews and that our recommendations are considered. The immediate support is very good with our accounts manager.

Nachteile:

Our biggest cons are the reports, especially in the projects, programs and portfolios. The bulk of the work we do is in the projects module, but it seems the reports are limited to the status report. Most of our stakeholders are Government personnel and a lot of them require hardcopy reports. we are therefore having to reproduce reports.additionally, the development takes a lot of time and it seems that the functionality is limited. some of our recommendations and requests could not be done

Felipe
Senior DevOps Engineer in Kanada
Elektrische/elektronische Fertigung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A robust process automation solution

5,0 letztes Jahr

Kommentare: SoftExpert BPM is a capable, modern software system built on a single common database which allowed our company to standardize process and improve workflow efficiency.

Vorteile:

As a regular user, I am satisfied with the tool. I have autonomy to model processes and create workflows without depending on IT. Modeling and automation settings are no-code. It offers drag-and-drop capabilities and wizards, so you don't need coding knowledge to make a process work. The platform offers in the same environment other integrated tools, such as process KPIs, process risks and data analytics.

Nachteile:

It takes some time to get used to the software and benefit from all the features. The control panel is a very useful resource for monitoring workflows, it could have easier access.

Victor
IT Manager in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Elektrische/elektronische Fertigung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Get every Quality standard you need in one package

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I would say it's positive. Our rep is responsive and takes into action as soon as we email him. My only pet peeve really is the JNLP file that is required to open any docs. We use it daily for doc control at work most of the time.

Vorteile:

SoftExpert is extensive. It has everything you need in one package. All modules, no fuss. I have reviewed other Quality Management software for work and a lot of them require you to pay for individual modules. Some are even still in development. If you need to map process flow and route documents, this can do it with no issues. APQP/PPAP, FMEAs no problem. It is all cloud based so it's an IT Manager's dream to not have to set up hardware and set up servers for it. I have never had an issue with the servers being down and the response time in answering questions have been great. Document security is routed though SoftExpert for us which helps us manage and maintain version control. It also helps to control who can access the documents too. Great security. Charged per user per month fee. You can have unlimited number of users, just concurrently X amount of users paid can be online at the same time.

Nachteile:

Java 8 required. It is a bit annoying to have to install the JNLP file whenever I open a document. It uses Java to control security into the documents. Also, it's a bit outdated since Java 8 will soon not be supported for enterprise businesses for free. Had trouble printing out Organizational charts which I thought was odd. You can view the org chart online but not able to print it out in a PDF for instance for customers who ask for it.

Sau
Quality Engineer in Kanada
Elektrische/elektronische Fertigung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good value software with all necessary features

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We are still in the early stage of using the software for document control. If used properly and if we can everyone on board utilizing it daily, this software should help us controlling our documents more consistently and approving documents in more timely manner.

Vorteile:

Considering the price with others, this software offers a good bang for the bucks. It offers all necessary features, a lot of them are beyond our needs. Our customer rep is actually the best plus and I would not regret to have chosen him and the software because of him. He is very responsive, helpful, and most importantly, extremely patient to help us get on track.

Nachteile:

Opening a document always has a lag, could be a few seconds to half a minute, especially the first time of the day. Not the most ease of us software, needs to get used to navigating around.

Braulio
Executive of Customer Care, Customer Solution and Risk Management in Mauritius
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ease to use.

4,0 letztes Jahr

Kommentare: In general I am happy with the solution despite of the issues around configuration and usability. There are rooms for improvement but knowing there is a roadmap in place and SE team listen the feedback, increases confidence and level of satisfaction.

Vorteile:

System capabilities and integration

Nachteile:

User interfaces, configuration process is complex and complicated.