Cognidox for high-tech R&D

Cognidox for high-tech R&D

von Cognidox

Wer verwendet Cognidox for high-tech R&D?

Wir dienen Unternehmen in den Bereichen Halbleiter, Telekommunikation, Elektronik, Erneuerbare Energien, Nanotechnologie, Druck und Biotechnologie.

Was ist Cognidox for high-tech R&D?

CogniDox ist ein webbasiertes, Dokumenten-Management-Software-Tool in erster Linie mit dem Ziel, High-Tech-Produktentwicklung zu unterstützen. Es ermöglicht ein besseres Product Lifecycle Management und Wissenstransfer von den Entwicklern zu Partnern, Kunden und Kunden. Wir bieten hoch integrierte Unterstützung für System-Engineering-Workflows und den Produktlebenszyklus. Plug-In werden für CMS-Produkte, Software SCM-Tools, EDA-Tools, CRM-Systeme, CAD-Tools und Self-Service Help Desk-Anwendungen zur Verfügung gestellt.

Cognidox for high-tech R&D – Details

Cognidox

http://www.cognidox.com

Gegründet 2008

Cognidox for high-tech R&D – Kostenübersicht

Cognidox for high-tech R&D bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Cognidox for high-tech R&D ist ab 8,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

8,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Cognidox for high-tech R&D Funktionen

Dokumenten-Management-Systeme
Compliance-Verfolgung
Dateitypumwandlung
Dateiwiederherstellung
Dokument-Indexierung
Dokumentaufbau
Dokumentenarchivierung
Dokumentenaufbewahrung
Elektronische Unterschrift
Offline-Zugriff
Optische Zeichenerkennung (OCR)
Versionskontrolle
Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Cognidox for high-tech R&D – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 6 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Trevor G.
Director
Professionelles Training & Coaching, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.8.2017

"A great value product with excellent features and unparalleled support"

Kommentare: Enhanced document control and system management

Vorteile: As a Management Systems Consultant, I was introduced to this package by two clients who had already been using it. I found it to be very powerful and quick to learn. Several other clients have independently chosen to use this solution and I can see why. I have used many document management packages across my client base and CogniDox is by far the best-featured product I have come across. The more you use it the more you learn what it can do for enhancing your management system and optimizing your organization's effectiveness.
In addition, the customer support is outstanding, with timely and helpful support provided in real time, and openness to enhancement going forward.

Nachteile: The user interface may not be considered to be as modern as some other web interfaces (but for internal use within an organization I do not consider this to be a high priority).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.8.2017
Tom G.
Quality Consultant
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2015

"Extremely powerful and capable - but easy-to-use - document management system"

Kommentare: Can provide all the document management we need - to ISO 9001 and well beyond - making finding and controlling documents very easy and highly effective. Also offers great added value functionality, specifically the built-in Intranet / graphical Quality Management System which we have just chosen to replace our previous SharePoint-based system (for ease of use, cost, and maintainability reasons). Customer service is a bonus - CogniDox is highly responsive both to requests for assistance and suggestions for future enhancements.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2015
Tanja R.
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.6.2015

"Good software and outstanding support"

Kommentare: Our company has used Cognidox for a few years. We used a simple net drive before, so it has been challenging to get people used to document management system concepts such as document numbers as containers, and the added steps needed to create and manage content in a structured way. It was however a necessary change as the company grew. We have had some difficulties, for example with the automatic PDF conversion and automatic modification of document properties in MS Office, but for the most part it has worked well. The web interface is easier to use than other DMS I have tried. The strongest point of Cognidox is the excellent customer support, which is very quick and effective.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.6.2015
Neil C.
Document Controller
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.5.2015

"Excellent Document Control Tool with Exceptional Customer Support"

Kommentare: CogniDox provides us with an excellent DMS for full auditable control across a wide range of document types for the benefit of individual areas and cross-departmental work. The functionality of the system is extensive, at both document and category levels, and provides efficiency and accuracy in dealing with our documentation. Exceptional customer support provides swift responses and well-explained solutions to any issues, with the added benefit of being fully open to customer suggestions on system modifications.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.5.2015
Rob L.
Technical Author
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2015

"Customer Service - Second to None"

Kommentare: We have had CogniDox DMS installed in our company for about 18 months and the after care service is excellent. CogniDox has a huge amount of functionality and it takes a little time to use it to its full extent. I ask a question about something that I want to do and they reply back to you very quickly and always so helpful. An excellent product with excellent customer service.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.5.2015