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Was ist Booker?

Die hochmoderne Salon-Software von Booker hilft dir dabei, deinen Salon mit einer All-in-one-Plattform zu entwickeln und zu betreiben, die versteht, dass du dich lieber auf deine Kunden als auf Verwaltungsaufgaben konzentrierst. Verwalten deine Online-Buchungen, Verkaufsstellen, Mitgliedschafts- und Treueprogramme, während du gleichzeitig neue Kunden gewinnst und sicherstellst, dass sie wiederkommen. Greife jederzeit und überall auf dein Salongeschäft zu, alles mit der sicheren, kostengünstigen und cloudbasierten Software von Booker.

Wer verwendet Booker?

Salons, die ihr Geschäft mit dieser einfachen, aber leistungsfähigen Cloud-Plattform ausbauen und betreiben möchten

Booker Software - 1
Booker Software - 2
Booker Software - 3
Booker Software - 4
Booker Software - 5

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Booker

Booker

4,1 (970)
129,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
86
7
4,1 (970)
3,9 (970)
4,1 (970)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
86
6
4,6 (491)
4,8 (491)
4,8 (491)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Booker

Noterro
Am besten bewertete Funktionen
Terminplanung
Terminplanung
Terminverwaltung
SalonBiz
Am besten bewertete Funktionen
Für Salons und Spas
Kundendatenbank
Terminplanung
Amidship
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ZENOTI
Am besten bewertete Funktionen
Terminverwaltung
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
Acuity Scheduling
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Social-Media-Integration
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Salon Ultimate
Am besten bewertete Funktionen
Für Salons und Spas
Kundendatenbank
Terminplanung
Squarespace
Am besten bewertete Funktionen
Design-Management
SSL-Sicherheit
Vorschaufunktion
DaySmart Salon
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Für Salons und Spas
Kundendatenbank

Bewertungen über Booker

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
49%
4
28%
3
11%
2
4%
1
7%
Ashely
Ashely
Recruiter in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Book It!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Nachteile:

The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

Michael
Vice President in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Using it for our Med Spa

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Vorteile:

Ease of use so, easy to train. In the Day Spa industry front desk turnover is frequent so it is nice to be able to quickly show a new gal how to use the system.

Nachteile:

We were previously Salon Iris customers and I am a programmer. With access to the database on that system I could run queries on anything in the database. Booker does not provide access to the SQL database so that is not possible. I do however have all of the reports that I need. Also, it would be nice to have the ability to set access a little more granular. For example, if I give a gal access to look at gift card balances, I will also have given her access to modify gift card balances.

joseph
design in Kanada
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Pretty rudimentary app

1,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Ive been waiting for 2 weeks to kickstart a marketing, text campaign. .....

Vorteile:

the starting point seems to be settling with each of the modules, campaigns, contacts, sms, scheduling, automation...but the instanve one get into it, its a sticky mess

Nachteile:

crashing features, dated modules, lack of common features, displaying itself as a market automation tool. Silly customer support

TONYA
Practice Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Booker is a very useful tool in our Spa

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very pleased. We've been using it since day 1 in our Spa -6 years. Like I said before, really like the add-ons of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for Marketing; and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for never missing a call.

Vorteile:

You can be very thorough in booking your appointments. Especially like the details tab where you can add notes for each client & can even scan pages into their account. Can easily see their appointments & past orders. We like the add ons to the software, as well - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Nachteile:

Sometimes, when you make a mistake, it's hard to back out of it, especially with payments. You just have to force other transactions to make the outcome that you needed in the first place.

Eileen
President in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The Best Internal & External Solution

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My customers of any age can book an appointment online, any time, day or night. My stylist can easily utilize the system to manage their own schedules, and include notes so the entire team is on the same page. There’s nothing to download and every answer can be found in the Help & Support section. When in doubt, we book ourself an appt and we have an internal lunch n learn and find ways to learn new tips and tricks that we’ve not encountered yet.

Vorteile:

Dashboard Reporting, Website Integration

Nachteile:

Zilch. It’s awesome and the customer service rules!