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Was ist ECP?

ECP ist eine erschwingliche, plattformunabhängige und webbasierte Softwarelösung, die auf die Bedürfnisse von betreutem Wohnen jeder Größe zugeschnitten ist. Die integrierte Lösung von ECP bietet eine elektronische eMAR (elektronische Medikationsverwaltungsakte) und eine eGA (elektronische Gesundheitsakte). ECP vereinfacht die Koordination zwischen der Apotheke und dem Zuhause mit einem automatisierten Medikamenten-Check-in-Prozess. ECP verbessert die Pflege mit Bewertungen, Pflegediagrammen, Warnungen, Aufgabenlisten und Berichten.

Wer verwendet ECP?

Apotheken, betreutes Wohnen, Gedächtnispflege, unabhängiges Wohnen, Rehabilitationszentren, Tagesbetreuung und Gruppenheime.

ECP Software - 1
ECP Software - 2
ECP Software - 3
ECP Software - 4
ECP Software - 5

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ECP

ECP

4,7 (110)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
89
10
4,7 (110)
4,5 (110)
4,8 (110)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
22
4,0 (18.788)
4,0 (18.788)
4,1 (18.788)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ECP

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Confirmations/Reminders
Kundenmanagement
Caspio
Am besten bewertete Funktionen
Datenmigration
Projektplanung/Terminierung
Workflow-Management
StoriiCare
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten
MedEZ
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
For Mental/Behavioral Health
HIPAA konform
Aline
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten
Jotform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Confirmations/Reminders
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Patienten-Terminplanung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten

Bewertungen über ECP

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
24%
3
3%
1
1%
Ellen
Nurse Trainer in USA
Verbraucherdienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

User Friendly and streamlined

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Initiating the software was so easy. A representative met with me weekly to discuss progress and the needs of staff and the company.

Vorteile:

Their customer support representatives are knowledgeable and friendly. I have never waited more than an hour to resolve a problem.

Nachteile:

It doesn't have all of the functions that I look for, but it is a great program

CAROLE
RN, DIRECTOR OF NURSING in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

GREAT EXPERIENCE

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I have called multiple times and have always received great service with friendly tech people.

Vorteile:

Allot of time saving options that make charting easy.

Nachteile:

Some features were difficult to set up, but customer service was amazing at helping with this!!

Carolyn
Owner in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

BEWARE

1,0 letztes Jahr

Kommentare: Horrible Company. They trick you into a 3 year contract and will not release you from the contact even though you decide after 1 month you do not like the program.
So you are supposed to know you like the program after watching a demo. Not happy with their business practices at all.

Vorteile:

The program is great for larger facilities. We sre only 10 beds. It's too complicated for our small home

Nachteile:

How they lock you into a 3 year contract without consent.

Dan
Service Coordinator in USA
Pharmazeutika, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ECP implementation impact, easy, integration

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: ECP staff have been incredibly helpful, from sales to help desk, billing, and pharmacy support.

Vorteile:

Daily task lists and easily customized care plans allow for simple and effective charting and tracking of facility duties. It is some work to get set up, but ECP has great support staff to aid in the process. Charting is very simple and easy to follow. Pharmacy integration eases order processing, verifying orders and changes.

Nachteile:

Reordering medication requires review before being submitted to pharmacy

Tanya
Administrator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ECP REVIEW, by Tanya Neubert from Prairie Home Assisted Living

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very Good!

Vorteile:

Very user friendly for staff to use and its used across the fox valley so many caregivers are familiar with the program. Also, the customer service staff are AMAZING, they are always kind, helpful, patient, and have excellent follow up.

Nachteile:

For follow ups such as patches, Somehow make a follow up that can immediately ask them if they removed the previous patch. I am currently only able to do it 5 minutes later and we have to enter a separate patch removal as a treatment. Staff often forget to remove the old ones if we are not doing this. One other suggestion I'd like to put out there is I wish we could select certain parts of the ISP for the "active cares" that we want to for a quick reference for our staff. Even though it is a shortened version, it still is not efficient for us. Our hopes was the active cares would be similar to a form you'd see printed off in nursing homes on patients doors with instructions for CNA's. We have a few different forms we use like this internally but it would be amazing to have something be made from the ISP so your not re doing the work in two different area's. Currently we use a separate form which has the following areas listed on one page. These are the main topics with a few examples: Mental Status (example-alert/oriented) -Speech (example-difficult to understand)-Mobility Assistance(example-Wheelchair)- Transfer Assistance-Grooming Assistance-Special Equipment- Eyesight/Hearing- Medical Monitoring- Paralysis-Skin-Bathing Assistance-Oral Care-Dressing- Eating Assistance- Toileting Assistance-Night Services- Behaviors/Safety- Medications- Activities- Advanced Directives- Appointments- Housekeeping- Other Services - Evacuation Capability in Emergency.