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Was ist eWorkOrders CMMS?

Die GIS-integrierte Ressourcen- und Managementsoftware von eWorkOrders CMMS ist ein umfassendes Berichterstattungs- und Wartungsmanagement-Tool zur Verwaltung von Ressourcen und Arbeitsaufträgen. Mit einer nutzerfreundlichen Oberfläche hilft die CMMS-Lösung Führungskräften, Daten und Bilder für einen optimierten Workflow effizient zu erfassen, zu speichern, zu teilen, zu verwalten, zu analysieren und bereitzustellen. Es muss keine Software installiert und keine Hardware gekauft werden. Du hast jederzeit und überall Zugriff. Upgrades und technischer Support sind enthalten. Sei in einem Tag einsatzbereit.

Wer verwendet eWorkOrders CMMS?

Bedient fast jede Branche. Für jeden, der Arbeitsauftragsmanagement, präventive/geplante Wartung, Ressourcenmanagement, Mitarbeiterzeiterfassung, Materialverfolgung und mehr benötigt.

eWorkOrders CMMS Software - 1
eWorkOrders CMMS Software - 2
eWorkOrders CMMS Software - 3
eWorkOrders CMMS Software - 4
eWorkOrders CMMS Software - 5

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eWorkOrders CMMS

eWorkOrders CMMS

4,9 (96)
35,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
118
2
4,9 (96)
4,9 (96)
5,0 (96)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
136
7
4,8 (571)
4,7 (571)
4,8 (571)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eWorkOrders CMMS

MaintainX
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
IBM Maximo Application Suite
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Instandhaltungsmanagement
Inventarverwaltung
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Prism
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mieter-Portal
Vorbeugende Wartung
eMaint CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Officetrax Facilities
Am besten bewertete Funktionen
Geräte-Management
Techniker-Management
Verfolgen von Vermögensanlagen
FASTER Web
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Fahrzeuginformationen
Kundendienst-Historie
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Asset Essentials
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über eWorkOrders CMMS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
8%
Benjamin
Benjamin
Director of Facilities and Maintenance in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Rhinestahl Facility Review

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Extremely happy

Vorteile:

The system is straightforward to use. Customer Service is top-notch and is always willing to go the extra mile to ensure we are helped, and the issue was resolved quickly and easily.

Nachteile:

I have found that there are parts of the system that I struggle to navigate but when I reach out to customer support they are quick and easy to work with to help me along.

Antwort von Information Professionals

vor 2 Jahren

Hi Benjamin, thank you for taking the time to leave a review about your experience with eWorkOrders. We are happy to hear you have had such great success with our CMMS offer and our customer support teams. Our technical team is always available to assist our customers, along with our customer videos, and help screens. Our goal is to always provide our customers with the highest quality CMMS and the best customer service.

Ben
Ben
Director of Facilities in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Eworks CMMS

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Support has been great. They are responsive and attentive.

Vorteile:

The ease of creating work orders is very simple and easy for the novice user.

Nachteile:

The extreme ability to customize can be overwhelming initially. If I had a ask it would be for more video training tools for tasks or setups that are not used daily.

Rob
Administrator in USA
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Meets our expectations

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: From day one, we are able to confidently rely on this product and support staff.

Vorteile:

Accessible customer support. Customer service provides relevant and useful knowledge.

Nachteile:

None. There isn't one occasion that we were let down.

Tom
Facilities Operations Supervisor
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

A Top Flight Product That Fits Any Budget

4,0 vor 15 Jahren

Kommentare: I conducted extensive research of web-based Computerized Maintenance Management Systems (CMMS) looking for the best product available for an entity with a limited maintenance budget. eWorkOrders won hands down! The support staff is one of the best I ever encountered! An example is when I have asked for additional reports to be designed for my use, they first researched their extensive report library and sent me an existing report or modified an existing report to fit my needs. They did this without a charge, when they could easily have just created a new report and sent me an invoice for payment. You will have to spend many thousands of dollars to get a product with more bells and whistles than eWorkOrders. I highly recommend this product and the people behind it!

Vorteile:

eWorkOrders is easy to use. The advantage of the product being web-based, over a stand-alone product installed on the users server or desktop computer, cannot be overstated. The ability to receive instant feedback from customers when a work order is closed out has allowed me to quantify and measure the new emphasis we have placed on an increase in quality customer service. I have many lessees in city-owned buildings that never before had access to the city Intranet based work request system and were forced to place a work request through e-mail, the telephone or a verbal request to a passing maintenance worker. With eWorkOrders, all my customers now can enter work requests that I am able to respond to immediately, receive feedback, measure and develop reports from a single database.

Nachteile:

As with any system, eWorkOrders works best with internal admin support. However, we have been able to utilize it well with intensive training of the maintenence staff; with all entries being made by the maintenance workers themselves.

Susan
Supervisor III in USA
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

E work Orders for School Cafeteria Maintenace and Asset Tracking

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: I've been using the system since I took over the kitchen equipment for all our cafeterias, since 2008. When both of our equipment technicians retired in 2021 I had to learn to navigate the system (checking work orders, assigning work orders, closing out work orders, etc.) and I called E Work Order helpline a lot for guidance.

Vorteile:

This is very easy for our employees to use and it is easy for us to keep track of their work orders and who is servicing the equipment. We don't use this to its full capacity, such as keeping track of payroll hours or overtime. It is only me and 2 other technicians, but it is easy to keep track of what is going on at the 69 sites that we oversee and the multiple types of equipment at the kitchen sites. Anytime I have a problem with anything, mostly reports, the customer service is great. Very friendly, very patient with my limited knowledge of computer programs and very helpful in showing me a better way to accomplish what I am looking for.

Nachteile:

Except in the beginning, when I was trying to do things without really knowing what I was doing, I haven't had any problems.