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Was ist eWorkOrders CMMS?

Laut Hersteller am besten bewertetes, einfach zu bedienendes, erschwingliches und leistungsstarkes webbasiertes CMMS. Verwalte und berichte mit Leichtigkeit über deine täglichen Abläufe und plane für zukünftige Anforderungen. Verwalten: Arbeitsaufträge, Projektmanagement, Ressourcen, Bestand, Personal, Dokumentation, Terminplanung und Serviceanfragen. Es muss keine Software installiert und keine Hardware gekauft werden. Du hast jederzeit und überall Zugriff auf eWorkOrder. Upgrades und technischer Support sind enthalten. Sei in einem Tag einsatzbereit. Finde heraus, warum eWorkOrders nach Angaben des Herstellers durchgängig am besten bewertet wird. Kostenlose Demo anfordern.

Wer verwendet eWorkOrders CMMS?

Bedient fast jede Branche. Für jeden, der Arbeitsauftragsmanagement, präventive/geplante Wartung, Ressourcenmanagement, Mitarbeiterzeiterfassung, Materialverfolgung und mehr benötigt.

eWorkOrders CMMS Software - 1
eWorkOrders CMMS Software - 2
eWorkOrders CMMS Software - 3
eWorkOrders CMMS Software - 4
eWorkOrders CMMS Software - 5

Du bist nicht sicher, ob eWorkOrders CMMS das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

eWorkOrders CMMS

eWorkOrders CMMS

4,9 (87)
35,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
120
2
4,9 (87)
4,9 (87)
5,0 (87)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
90
106
4,2 (293)
4,2 (293)
4,5 (293)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eWorkOrders CMMS

eMaint CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Officetrax Facilities
Am besten bewertete Funktionen
Instandhaltungsmanagement
Kreditplanung
Verfolgen von Vermögensanlagen
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
FASTER Web
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Fahrzeuginformationen
Kundendienst-Historie
Maintenance Connection
Am besten bewertete Funktionen
Gerätenachverfolgung
Terminplanung
Vorbeugende Wartung
Asset Essentials
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
IBM Maximo Application Suite
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Instandhaltungsmanagement
Inventarverwaltung
Fishbowl
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Bestell-Management
Inventarverwaltung

Bewertungen über eWorkOrders CMMS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
9%
Ben
Ben
Director of Facilities in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Eworks CMMS

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Support has been great. They are responsive and attentive.

Vorteile:

The ease of creating work orders is very simple and easy for the novice user.

Nachteile:

The extreme ability to customize can be overwhelming initially. If I had a ask it would be for more video training tools for tasks or setups that are not used daily.

Garland
Garland
Maintenance Manager (Projects) in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hausmeisterservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Huge Difference to our Maintenance Department

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Excellent. There are so many great things to say and I did not even mention how great there support staff are!

Vorteile:

Ease of use, Excellent Contact Relationship Management, Ease of Assigning Work, Ease of Invoicing/Billing

Nachteile:

Ease of Reporting and Searching for Work Orders. There is not away for creating custom queries to be written if you are a SQL user. We cannot search by Work Order numbers and in some cases we have a list of particular ones. It would help if we could just type in the Work Order numbers.

Antwort von Information Professionals

letztes Jahr

Thank you for the wonderful review! Just FYI, if you want to pull up a specific work order by work order number, just go to the work order management/view screen and type the work order number into the work order number field at the top of the page and hit enter. If you need help, just give us a call.

Tom
Facilities Operations Supervisor in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

A Top Flight Product That Fits Any Budget

4,0 vor 15 Jahren

Kommentare: I conducted extensive research of web-based Computerized Maintenance Management Systems (CMMS) looking for the best product available for an entity with a limited maintenance budget. eWorkOrders won hands down! The support staff is one of the best I ever encountered! An example is when I have asked for additional reports to be designed for my use, they first researched their extensive report library and sent me an existing report or modified an existing report to fit my needs. They did this without a charge, when they could easily have just created a new report and sent me an invoice for payment. You will have to spend many thousands of dollars to get a product with more bells and whistles than eWorkOrders. I highly recommend this product and the people behind it!

Vorteile:

eWorkOrders is easy to use. The advantage of the product being web-based, over a stand-alone product installed on the users server or desktop computer, cannot be overstated. The ability to receive instant feedback from customers when a work order is closed out has allowed me to quantify and measure the new emphasis we have placed on an increase in quality customer service. I have many lessees in city-owned buildings that never before had access to the city Intranet based work request system and were forced to place a work request through e-mail, the telephone or a verbal request to a passing maintenance worker. With eWorkOrders, all my customers now can enter work requests that I am able to respond to immediately, receive feedback, measure and develop reports from a single database.

Nachteile:

As with any system, eWorkOrders works best with internal admin support. However, we have been able to utilize it well with intensive training of the maintenence staff; with all entries being made by the maintenance workers themselves.

Bob
VP, Facilities in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

CMMS - A Major Decision

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Great to work with during our fact-finding process to determine what system to use. The eWorkOrders team has also being very available when there are questions on how to setup something - e.g. adding new equipment in a new satellite facility.

Vorteile:

1. I was familiar with the system at another facility that I consulted with. 2. Ease of Use: setup is easy as well as general maintenance of the system. 3. Features: many that most high cost have (and don't) 4. New features/enhancements being added monthly. 5. Our IT department was satisfied with the connection to our facility.

Nachteile:

1. I can't think of any other than allowing more customization of welcome screen.

Benjamin
Benjamin
Director of Facilities and Maintenance in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Rhinestahl Facility Review

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Extremely happy

Vorteile:

The system is straightforward to use. Customer Service is top-notch and is always willing to go the extra mile to ensure we are helped, and the issue was resolved quickly and easily.

Nachteile:

I have found that there are parts of the system that I struggle to navigate but when I reach out to customer support they are quick and easy to work with to help me along.

Antwort von Information Professionals

vor 2 Jahren

Hi Benjamin, thank you for taking the time to leave a review about your experience with eWorkOrders. We are happy to hear you have had such great success with our CMMS offer and our customer support teams. Our technical team is always available to assist our customers, along with our customer videos, and help screens. Our goal is to always provide our customers with the highest quality CMMS and the best customer service.