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Was ist The Rand Platform?

Optimiert das Routing, um die Transportkosten zu senken und die Produktivität des Fahrers zu erhöhen.

Wer verwendet The Rand Platform?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

The Rand Platform Software - 1
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The Rand Platform

The Rand Platform

3,5 (16)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
106
Keine Integrationen gefunden
3,8 (16)
3,5 (16)
3,4 (16)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
215
22
4,1 (767)
4,2 (767)
4,2 (767)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu The Rand Platform

Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Motive
Am besten bewertete Funktionen
Fahrer-Management
Fahrtenbuch
Reiseaufzeichnungen
Omnitracs
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Reporting
Fahrtenbuch
Reiseaufzeichnungen
Geotab
Am besten bewertete Funktionen
Fahrer-Management
Fahrtenbuch
GPS
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
IntelliShift
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Echtzeit-Monitoring
Fahrzeug-Nachverfolgung
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
MotionTools
Am besten bewertete Funktionen
Live-Ortung des Fahrers
Sendungsverfolgung
Versandmanagement
Elite EXTRA
Am besten bewertete Funktionen
Liefernachweis
Sendungsverfolgung
Versandmanagement

Bewertungen über The Rand Platform

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,5
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,4
Funktionen
3,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
19%
4
44%
3
19%
2
6%
1
13%
Michael
Michael
Innovations and Development Manager in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tiefbau
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy System to use. Excellent Implementation Support. Custom Features to meet Business Requirements.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Our primary goal was of to provide greater visibility and ensure the safety of our workforce during high volume fault events. If for any reason communication was lost to an employee we could utilise Fleetsu to see their location and provide assistance if required.

Vorteile:

During the implementation phase, we develop some custom features that would minimise the ability for end users to deactivate the system. Working with Fleetsu on this was an excellent experience and the delivered in rapid time.

Nachteile:

This is currently being resolved, but at the moment you must log a support ticket to add or remove a device.

Joe
Safety Director in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Needed some work.

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We used it for aprox. 6 years, we saw a lot of growing pains, with the technology changing so much at the time. It was getting better, then we moved to do to being bought out.

Vorteile:

I thought the routing part of the system was "ok", but it was a nice add-on.

Nachteile:

The generation I was using was kind of complicated for our drivers 6 years ago

Cammy
CFO in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Rand McNally

1,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I contacted the company sent device to them they sent it back with a new cord to charge but there was no change. They did not fix my problem or seem to care that their device could not stay alive.

Vorteile:

It had a good mapping system or at least it seemed to.

Nachteile:

Could not keep up with team drivers maybe there was too many apps I am not sure but it could not keep itself charged when the 2nd driver was 1/2 way through their shift it would turn itself off.

Lindsey
Dispatcher in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good and bads

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall very good

Vorteile:

The routing option and the tracking the trucks and easy report for IFTA

Nachteile:

Customer service, had a hard time getting some one to call us back about issues

Antwort von Rand McNally

vor 2 Jahren

Hello Lindsey, I apologize you have had a hard time getting someone to call back about issues - please do not hesitate to reach out to me directly at chris.howard@randmcnally.com or call 847-329-6305. We appreciate your business and have a great day!

Andrew
MD in Australien
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Australian made product and a great team

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Quick and easy install options. Self service customisable controls. Competitive pricing.The team are awesome.

Nachteile:

Glitchy, more often than I like and most often when we go to use critical functions we find devices or software are failing us. Advanced warning system or notifications rather than self discovery could avoid frustrations. I would like to see more regular release of updates and improvements.

Antwort von Rand McNally

vor 7 Jahren

Hi Andrew, thanks for taking the time to review us. I'm glad that you have found using Fleetsu to be a positive experience overall. We have been working hard over the last 6-months to improve the overall user experience so I hope this is translating to your Users. FYI we do releases to Fleetsu every 2-weeks and we have a lot of new features and functionality planned for release in the early part of 2018. However, please feel free to log any improvement ideas via our Support portal and we'll be sure to review and comment on them.