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Was ist Setster?

Das Online-Terminplanungstool Setster und die REST-basierte API ermöglichen es Unternehmen jeder Branche, Termine online zu bestätigen.

Setster optimiert die Art und Weise, wie du Kunden triffst oder mit ihnen umgehst, und fungiert auf deiner Website als Tool zur Lead-Generierung, das Besucher zu Kunden mit sofortiger Kaufkraft macht.

Der Kundenstamm ist robust und umfasst große Unternehmen und Fortune-500-Unternehmen.

Wer verwendet Setster?

Setster wurde nicht in Hinblick auf die vertikale Industrie entwickelt. Setster kann von jedem Unternehmen genutzt und auf individuelle Anforderungen angepasst werden.

Setster Software - 1
Setster Software - 2
Setster Software - 3
Setster Software - 4
Setster Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Setster das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Setster

Setster

4,2 (87)
20,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
13
4,2 (87)
4,1 (87)
4,2 (87)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
31
4,7 (3.480)
4,5 (3.480)
4,4 (3.480)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Setster

Calendly
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
SimplyBook.me
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Online-Buchung
Terminplanung
TimeTap
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-Synchronisierung
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
Vagaro
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
WellnessLiving
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Online-Buchung
Reservierungs-Management
GymMaster
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaftsverlängerung
Zahlungsabwicklung
Bookeo
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Calendesk
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-Synchronisierung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung

Bewertungen über Setster

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,2
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
40%
4
45%
3
9%
2
3%
1
2%
Michael
Sales & Design Manager in USA
Design, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great, we utilize weekly for all aspects of our business. Really helps to keep us organized.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Structure, organization, data/statistics.

Vorteile:

The statistics/data + ease of use... It's intuitive, detailed, & worth it! We utilize for all of our scheduling needs & it really has a big impact on our local showrooms. Customers rave about how easy the software is to use & we have loved our experience with the platform for years! Highly recommend it.

Nachteile:

Not much... maybe the ability to tailor the software further for specialty needs. Allowing for more custom needs, wants within the software/dashboard.

Alexandra
Alexandra
Program Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildende Kunst
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Took a bit of time to get used to the new format, but it's grown on me!

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: scheduling.

Vorteile:

It is the number one way for me to have clients schedule meetings. I give them a login, and then they simply mark down the time and date they want to participate in an event. They sign up at they're leisure, which makes managing it even easier for me!

Nachteile:

Setster is still incapable of allowing me to have multiple events that can be signed up for simultaneously. I must first complete the sign ups for event A, before I can begin the sign ups for event B. This occasionally results in a loss of sign-ups, or confusion for the people registering for an event. It also adds an element of unnecessary pressure, so that both A and B are ready to go when I need them.

Antwort von Setster

vor 6 Jahren

Thanks Alexandra for the honest feedback. We add features all the time and though we cant be certain this will be available any time soon, it helps us understand what's needed.

Jose
IT Support Associate in USA
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Automated on scheduling side, bit more on accepting side...

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Ease of automating appointments on the scheduling side.

Vorteile:

Automation on the scheduling side makes it easy for the clients. Ability to customize time slots makes it easy to manipulate a schedule for lunches breaks and holidays.

Nachteile:

Sometimes glitches cause double bookings. Time zone fields sometimes confuse clients. Also Accepting each appointment tedious if large quantity. There's confusion with "Appointment has Changed" mostly cause we have to cancel the old appointment manually on our end . Finally sometimes there's appointments with no reminder or confirmation from time to time.

Matthew
President in USA
Musik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Been using and making suggestions since Beta. Excellent idea, gives me edge over local competition

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Lots of features and customizations. Has brought in several hundreds of clients through the doors over the past couple of years all without lifting a finger or answering a phone call or trying to reach out. Love the bios and profiles and app has improved quite a bit.

Nachteile:

Calendar doesn't function well, never used it but would be nice to show only Setster appointments instead of all appointments. Also no way to import availability from another software. Have not seen a release with new features/bug fixes in at least a year.

Ryan
Owner in USA
Alternative Medizin, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Customer service keeps me coming back but some of the features are very frustrating

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Less time on the phone. Clients like the control. Web based scheduling.

Vorteile:

The look and widgets that make it easy. Customer service is excellent and I have always been pleased even when an issue is not completely resolved.

Nachteile:

The lack of live phone and e-mail inks in dashboard, the lack of an easily accessable list of clients appointments, the mobile scheduling is not easy to use and looks nothing like your product its confusing and throws most of my clients off so that I have to do extra work to make it right for them,