Wer nutzt diese Software?

Setster wurde nicht in Hinblick auf die vertikale Industrie entwickelt. Setster kann von jedem Unternehmen genutzt und auf individuelle Anforderungen angepasst werden.

Durchschnittliche Bewertung

85 Bewertungen
  • Gesamt 4.2 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.2 / 5
  • Kundenservice 4.2 / 5
  • Funktionen 3.9 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.1 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Setster
  • http://www.setster.com
  • Gegründet 2008

Über Setster

Das Online-Terminplanungstool Setster und die REST-basierte API ermöglichen es Unternehmen jeder Branche, Termine online zu bestätigen.

Setster optimiert die Art und Weise, wie du Kunden triffst oder mit ihnen umgehst, und fungiert auf deiner Website als Tool zur Lead-Generierung, das Besucher zu Kunden mit sofortiger Kaufkraft macht.

Der Kundenstamm ist robust und umfasst große Unternehmen und Fortune-500-Unternehmen.

Setster Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Setster

Took a bit of time to get used to the new format, but it's grown on me!

Bewertet am 15.2.2018
Alexandra F.
Program Coordinator
Bildende Kunst
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: scheduling.

Vorteile: It is the number one way for me to have clients schedule meetings. I give them a login, and then they simply mark down the time and date they want to participate in an event. They sign up at they're leisure, which makes managing it even easier for me!

Nachteile: Setster is still incapable of allowing me to have multiple events that can be signed up for simultaneously. I must first complete the sign ups for event A, before I can begin the sign ups for event B. This occasionally results in a loss of sign-ups, or confusion for the people registering for an event. It also adds an element of unnecessary pressure, so that both A and B are ready to go when I need them.

Antwort des Softwareanbieters

von Setster an 16.2.2018

Thanks Alexandra for the honest feedback. We add features all the time and though we cant be certain this will be available any time soon, it helps us understand what's needed.

Been using and making suggestions since Beta. Excellent idea, gives me edge over local competition

Bewertet am 31.8.2017
Matthew L.
President
Musik, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Lots of features and customizations. Has brought in several hundreds of clients through the doors over the past couple of years all without lifting a finger or answering a phone call or trying to reach out. Love the bios and profiles and app has improved quite a bit.

Nachteile: Calendar doesn't function well, never used it but would be nice to show only Setster appointments instead of all appointments. Also no way to import availability from another software. Have not seen a release with new features/bug fixes in at least a year.

Customer service keeps me coming back but some of the features are very frustrating

Bewertet am 15.10.2017
Ryan M.
Owner
Alternative Medizin, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Less time on the phone. Clients like the control. Web based scheduling.

Vorteile: The look and widgets that make it easy. Customer service is excellent and I have always been pleased even when an issue is not completely resolved.

Nachteile: The lack of live phone and e-mail inks in dashboard, the lack of an easily accessable list of clients appointments, the mobile scheduling is not easy to use and looks nothing like your product its confusing and throws most of my clients off so that I have to do extra work to make it right for them,

Great, we utilize weekly for all aspects of our business. Really helps to keep us organized.

Bewertet am 31.8.2017
Michael G.
Sales & Design Manager
Design, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Structure, organization, data/statistics.

Vorteile: The statistics/data + ease of use... It's intuitive, detailed, & worth it! We utilize for all of our scheduling needs & it really has a big impact on our local showrooms. Customers rave about how easy the software is to use & we have loved our experience with the platform for years! Highly recommend it.

Nachteile: Not much... maybe the ability to tailor the software further for specialty needs. Allowing for more custom needs, wants within the software/dashboard.

For the most part easy to adapt to. Still a few things could improve the user experience.

Bewertet am 31.8.2017
Ron W.
Designer
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It is not complicated to learn. Easy to navigate. Seems to be fairly reliable. Easy to edit if needed. Has made day to day scheduling of appointments easier for the most part.

Nachteile: I have run into a few scheduling conflicts due to the schedulers not being able to see that there are other things on my calendar and not having enough time between. Also the schedulers are given set appointment times which seems limiting, whereas having more flexibility could be beneficial. For example, the scheduler only sees what time slots show as available but cannot see that I may have time blocked off and it does not give me enough time for travel, etc. I have on a number of occasions had to contact customers to reschedule which creates more work for me, and occasionally a disappointed customer.

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