Wer verwendet Setster?

Setster wurde nicht in Hinblick auf die vertikale Industrie entwickelt. Setster kann von jedem Unternehmen genutzt und auf individuelle Anforderungen angepasst werden.

Was ist Setster?

Das Online-Terminplanungstool Setster und die REST-basierte API ermöglichen es Unternehmen jeder Branche, Termine online zu bestätigen.

Setster optimiert die Art und Weise, wie du Kunden triffst oder mit ihnen umgehst, und fungiert auf deiner Website als Tool zur Lead-Generierung, das Besucher zu Kunden mit sofortiger Kaufkraft macht.

Der Kundenstamm ist robust und umfasst große Unternehmen und Fortune-500-Unternehmen.

Setster – Details

Setster

http://www.setster.com

Gegründet 2008

Setster – Kostenübersicht

Setster bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Setster Funktionen

Planungssoftware
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierte Terminplanung
Echtzeit-Planung
Gruppen-Terminplanung
Klassenterminplanung
Kreditplanung
Mehrere Standorte
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcen-Planung
Terminplanung
Zimmerbuchungsverwaltung
Automatisierte Terminplanung
Gruppen-Terminplanung
Kalender-Synchronisierung
Kundendatenbank
Mehrere Standorte
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Termin-Erinnerungen
Wiederkehrende Termine
Zimmerbuchungsverwaltung

Setster – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 86 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
4,1/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
3,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Michael G.
Sales & Design Manager
Design, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.8.2017

"Great, we utilize weekly for all aspects of our business. Really helps to keep us organized. "

Kommentare: Structure, organization, data/statistics.

Vorteile: The statistics/data + ease of use... It's intuitive, detailed, & worth it! We utilize for all of our scheduling needs & it really has a big impact on our local showrooms. Customers rave about how easy the software is to use & we have loved our experience with the platform for years! Highly recommend it.

Nachteile: Not much... maybe the ability to tailor the software further for specialty needs. Allowing for more custom needs, wants within the software/dashboard.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.8.2017
Alexandra F.
Program Coordinator
Bildende Kunst
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2018

"Took a bit of time to get used to the new format, but it's grown on me!"

Kommentare: scheduling.

Vorteile: It is the number one way for me to have clients schedule meetings. I give them a login, and then they simply mark down the time and date they want to participate in an event. They sign up at they're leisure, which makes managing it even easier for me!

Nachteile: Setster is still incapable of allowing me to have multiple events that can be signed up for simultaneously. I must first complete the sign ups for event A, before I can begin the sign ups for event B. This occasionally results in a loss of sign-ups, or confusion for the people registering for an event. It also adds an element of unnecessary pressure, so that both A and B are ready to go when I need them.

Antwort des Softwareanbieters

von Setster an 16.2.2018

Thanks Alexandra for the honest feedback. We add features all the time and though we cant be certain this will be available any time soon, it helps us understand what's needed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2018
Jose Q.
IT Support Associate
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.9.2017

"Automated on scheduling side, bit more on accepting side..."

Kommentare: Ease of automating appointments on the scheduling side.

Vorteile: Automation on the scheduling side makes it easy for the clients. Ability to customize time slots makes it easy to manipulate a schedule for lunches breaks and holidays.

Nachteile: Sometimes glitches cause double bookings. Time zone fields sometimes confuse clients. Also Accepting each appointment tedious if large quantity. There's confusion with "Appointment has Changed" mostly cause we have to cancel the old appointment manually on our end . Finally sometimes there's appointments with no reminder or confirmation from time to time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.9.2017
Matthew L.
President
Musik, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.8.2017

"Been using and making suggestions since Beta. Excellent idea, gives me edge over local competition"

Vorteile: Lots of features and customizations. Has brought in several hundreds of clients through the doors over the past couple of years all without lifting a finger or answering a phone call or trying to reach out. Love the bios and profiles and app has improved quite a bit.

Nachteile: Calendar doesn't function well, never used it but would be nice to show only Setster appointments instead of all appointments. Also no way to import availability from another software. Have not seen a release with new features/bug fixes in at least a year.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.8.2017
Ryan M.
Owner
Alternative Medizin, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2017

"Customer service keeps me coming back but some of the features are very frustrating"

Kommentare: Less time on the phone. Clients like the control. Web based scheduling.

Vorteile: The look and widgets that make it easy. Customer service is excellent and I have always been pleased even when an issue is not completely resolved.

Nachteile: The lack of live phone and e-mail inks in dashboard, the lack of an easily accessable list of clients appointments, the mobile scheduling is not easy to use and looks nothing like your product its confusing and throws most of my clients off so that I have to do extra work to make it right for them,

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2017