Retail Management Solutions

Retail Management Solutions

von Big Sky Technologies

Wer verwendet Retail Management Solutions?

Big Sky's customers are typically challenged with managing a portfolio of locations. From retail to restaurants, healthcare to self storage, our flexible tools work across a wide range of industries.

Was ist Retail Management Solutions?

Communication and Resolution Management for Retailers and Restaurants.

Managing multiple retail sites requires coordinated planning, communication and execution to ensure the effective implementation of corporate operational strategies.

Big Sky Technologies provides an advanced communication and resolution management system for capturing, tracking, managing, and solving issues that affect multi site retail operations.

Retail Management Solutions – Details

Big Sky Technologies

http://www.bigskytech.com

Gegründet 1991

Retail Management Solutions – Preisübersicht

Retail Management Solutions ist verfügbar ab 1.000,00 $/Monat. Retail Management Solutions bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Retail Management Solutions findest du unten.

36701

Startpreis

1.000,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Retail Management Solutions Funktionen

CAFM Software (Computer-Aided Facility Management)
Anlagegegenstand-Management
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Besuchermanagement
Für Schulen
Geräte-Management
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Kreditplanung
Lieferanten-Management
Raumverwaltung
Störfallmanagement
Vorbeugende Wartung
Wohnimmobilien
Zimmer-Planung

Retail Management Solutions – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Jordan C.
Facilities Manager
Einzelhandel, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 9.5.2018

"Great Product"

Vorteile: Big Sky is highly configurable and it is easy to add custom features. We were able to replicate a store facilities quality scorecard, eliminating the need for bulky hard copies.

Nachteile: This platform is being phased out in favor of another platform. The replacement platform is also very powerful, though somewhat less configurable.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 9.5.2018
Jordan C.
Facilities Manager
Einzelhandel
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 22.9.2016

"Great System!"

Vorteile: Big Sky is a highly customizable, user-friendly system.

Nachteile: Their office is in Southern CA, but I'm in NYC. Would be great to have them closer!

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 22.9.2016
Angela W.
Operations Mangager
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Unrated
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 6.6.2018

"We only use this for one client, but it is simple to use"

Vorteile: One of our clients requires us to use this for billing them and updating them on job statuses. It has a lot of features that seems like it would make it easy to access information. As a user It is easy to create invoices and upload documents.

Nachteile: I wish there were a search function to find all related work orders and invoices without having to go to each section and look manually.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 6.6.2018
Joel W.
Office manager
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 24.4.2018

"Pretty user friendly on the tech side"

Vorteile: We use this system only as our customer requires us to bill them through it, so we only use it a couple of times a month. That being said, I have been impressed with the ease of use. It only takes a few minutes for me to upload an invoice and submit it. We can easily view the status of our work orders as well.

Nachteile: The only complaint I can think of is that we do not always get a notifications that we have a new work order.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 24.4.2018