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Was ist Surpass?

Surpass ist eine umfassende Suite von Anwendungen, die alle täglichen Funktionen von Bibliotheken reibungslos automatisiert. Surpass ist eine effektive Automatisierungslösung für Haupt- und Sekundarschulbezirke sowie für öffentliche Büchereien, Hochschul- und Unternehmensbibliotheken und Spezialbibliotheken. Surpass stellt auch ein spezielles Paket für Kirchenbibliotheken bereit. Der Surpass Hosting Service bietet Bibliotheken die Möglichkeit, ihr gesamtes System online zu stellen, ohne dass interne Server oder IT-Mitarbeiter benötigt werden.

Wer verwendet Surpass?

Schulen, öffentliche Bibliotheken, Kirchen, Unternehmensbibliotheken

Surpass Software - 1
Surpass Software - 2
Surpass Software - 3
Surpass Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Surpass das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Surpass

Surpass

4,8 (105)
50,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
38
1
4,7 (105)
4,8 (105)
4,9 (105)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
750,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
Keine Integrationen gefunden
4,4 (59)
4,7 (59)
4,9 (59)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Surpass

Mandarin
Am besten bewertete Funktionen
Barcode / RFID
Katalogisierung / Kategorisierung
Zirkulationsmanagement
Libero
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Schirmherrschaft-Management
Zirkulationsmanagement
Procare Solutions
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Tägliche Protokolle
Verfolgen der Teilnahme
Follett Destiny Library Manager
Am besten bewertete Funktionen
OPAC
Vorratsregale verwalten
Zirkulationsmanagement
Alexandria
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Insignia Library System
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
LITTERA
Am besten bewertete Funktionen
Gebührenerhebung
Self Check-In/Check-Out
Suchen / filtern
Apollo
Am besten bewertete Funktionen
Akquisitionsverwaltung
Katalogisierung / Kategorisierung
Zirkulationsmanagement
Liberty
Am besten bewertete Funktionen
Katalogisierung / Kategorisierung
Schirmherrschaft-Management
Zirkulationsmanagement

Bewertungen über Surpass

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
13%
3
2%
1
1%
Marsha
Marsha
Library Administrator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Product! Excellent Customer Service!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Highly recommend for a small congregational library like ours.

Vorteile:

Customer Service very helpful initially to catalog our library of 2000 books. After closing for 2 years, computer was dead and I thought I lost my entire library! With the help of [SENSITIVE CONTENT] in CS we are open and back on track! Everything was backed up. Highly recommend paying the yearly fee.

Nachteile:

So many features! Can be difficult to learn initially.

Antwort von Surpass Software

letztes Jahr

Thanks for your review! We're happy that we were able to help recover your cataloging and patron data! You might want to consider migrating to Surpass Cloud so you and your patrons can access your library from any device and not worry about maintaining computer hardware.

Jean
Princeton Windrows resident librarian in USA
Informationsdienst, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Surpass was our choice for our community

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We chose Surpass to automate our community library and are working with a volunteer committee. The support staff has been a consistent valuable help in getting us set up.

Vorteile:

we like the ability to customize the various modules for our community.

Nachteile:

the depth of the software requires time to learn the many features. This is also an asset but takes time for a volunteer organization to master the software.

Antwort von Surpass Software

vor 3 Jahren

Thanks for taking the time to write a review. It makes us happy that you're happy!

Ana
Learning Community Coordinator in USA
Grundschul- & Sekundarbildung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Creation Village World School

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Training was easy conducted by a knowledgeable team. In addition, support there are lots of resources on YouTube with step-by-step short tutorials. Very helpful. Technicians are available online and you have a response in matter of minutes. They make it easy for you.
I highly recommend Surpass Software!

Vorteile:

Surpass program itself is very good, modern, complex and easy to use. Covers all areas of a school library, easy to access, to use and self-explanatory. Truely I cannot say enough good things about Surpass program. Also Surpass software comes with a price tag that small private schools can afford.

Nachteile:

I really cannot think of anything negative about it.

Antwort von Surpass Software

vor 4 Wochen

Hi Ana, Thank you for taking the time to leave a review. We're happy to hear that your start-up process went smoothly and that you found our tutorials helpful! We're continually striving to make this process as easy as possible, so we are thrilled to hear about your experience!

Jill
Teacher Librarian in USA
Bibliotheken, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Proceed with Caution

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I like the bright colors on the catalog. I also like that you can catalog books by just typing in the title and author.

Nachteile:

The follow-up by the Help Desk is pretty much non-existent. The chat feature does not work so if you put in a ticket, you have to log in again to see if your question has been answered. I was hoping it would send me an email. It is also very slow when checking in books.

Antwort von Surpass Software

vor 2 Jahren

Hi Jill. Our support is one of the things people like best about Surpass, so I'm disappointed and concerned that we didn't live up to your or our own expectations. We would like to find out why chat wasn't working for you and why you didn't receive email updates on your support ticket. Perhaps we don't have your correct email address or our email went to your spam folder. Please reach out to us. We want to make sure you have a great experience with Surpass.

Linda
Volunteer Librarian in USA
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Surpass Support Staff

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: When you are a 'one person shop' it is good to know that you have the support staff to do just that - support you. In my first library life, I mostly did legal research. So the world of cataloging was overwhelming to start. But the support group always knows how to help migrate to the Cloud, resize labels, put the OPAC on our website, change default settings and fix glitches in copy cataloging. No question has ever been too small.

Vorteile:

I have especially enjoyed creating nested Explore buttons for our unique online catalog.

Nachteile:

Sometimes the online instructions for working in the Cloud can be a bit confusing, but the support staff is always there to walk you through them.

Antwort von Surpass Software

vor 3 Wochen

Hi Linda, Thank you for taking the time to write such a lovely review! We're so glad to hear that you have enjoyed working with our support team and that you are comfortable coming to us with your questions. You're absolutely correct... no question is too small! If there are any sections of the Cloud instructions that you think need clarification, please don't hesitate to let us know. We're always happy to refine our documentation as needed and would be grateful for your input.