Aegis Help Desk

von Abacus Systems

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Aegis Help Desk

Wer nutzt diese Software?

Aegis Help Desk is ideal for companies that need to provide internal employee or external customer support. It is a module based platform and each module integrates with one another for full customization.

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Bedienkomfort
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis $559/einmalig
  • Kostenlose Version Nein
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Abacus Systems
  • http://www.abacus-systems.com
  • Gegründet 1983

Über Aegis Help Desk

Aegis Help Desk is a fully integrated Help Desk, Client and Asset Management system to power your call center. It will help you provide the type of service your customers expect. It is very easy to use, intuitive, affordable and packed with features Help Desk users have come to rely on.

Aegis Help Desk simplifies the process of providing a high level of service to your customers. Whether you are servicing external customers or internal users, Aegis Help Desk enables you to share information a

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Aegis Help Desk Funktionen

  • Alerts/Escalation
  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-/Issueverfolgung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Wissensbasis-Management