SERVICE MANAGER

SERVICE MANAGER

von Bluelight Software

Wer verwendet SERVICE MANAGER?

Fire & Life Safety , Electrical Contractors, Plumbing Contractors

Was ist SERVICE MANAGER?

Are you ready to reduce paperwork between field technicians and office personnel? Are work orders, inspections, and invoices getting lost in the paper shuffle? Then get mobilized by using the Mobile SERVICE MANAGER with Inspections! The Mobile SERVICE MANAGER provides critical functions to your field technicians and sales force enabling them to do their work where it occurs... in the field.

SERVICE MANAGER – Details

Bluelight Software

http://www.bluelightsw.com

Gegründet 1986

SERVICE MANAGER – Kostenübersicht

SERVICE MANAGER bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

SERVICE MANAGER Funktionen

Equipment Maintenance Software
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Garantie-Nachverfolgung
Gerätenachverfolgung
Job-Management
Wartungsplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Auftragskostenrechnung
Dokumenten-Abbildung
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Leadmanagement
Terminplanung

SERVICE MANAGER – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3,5/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
3,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5/5
Corina P.
Analista de Garantias
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2018

"Software for excellent results and monitoring of guarantees"

Kommentare: A good experience to increase productivity and responses during the follow-up of the guarantees of the work carried out.

Vorteile: - In spite of only being used in the company a demo, we have been able to change the perspective of how to follow up the guarantees of the clients. - The system of maintenance tasks, allows to facilitate the activities within the workshop with pre-programmed systems. - The adjustment of results within each business unit is optimized as it improves performance with each product purchased, placed and followed up to have excellent consumer proofs. - Its applicability is quite open in terms of time, availability and handling from the job manager.

Nachteile: - I can only say that they do not stop improving this tool that is made to increase productivity at work. - They should have better support or response units for Latin America, since companies like ours are testing new applications that promote improvements for the customer in the market and with a high commitment to growth.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2018
Ryan W.
Analyst Developer
Telekommunikation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2019

"Outdated"

Vorteile: Convenient for the price you have to pay

Nachteile: Outdated for the features currently offered

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2019