Wer nutzt diese Software?

CERVIS wurde für Gemeindeorganisationen, Schulen, Städte, Unternehmen, Kirchen und Berufsverbände aus der ganzen Welt entwickelt.

Durchschnittliche Bewertung

17 Bewertungen
  • Gesamt 4.4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.1 / 5
  • Kundenservice 4.3 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.9 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 25,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CERVIS Technologies
  • http://www.cervistech.com
  • Gegründet 2008

Über CERVIS

Webbasierte, anpassbare, Freiwilligen- und Event-Management-Software, mit der Freiwillige und Freiwilligenaktivitäten effektiv und effizient gehandhabt werden können. CERVIS stellt sicher, dass Freiwilligeninformationen stets aktuell und leicht zu finden sind. Erstelle deine eigenen Freiwilligen-Möglichkeiten und poste sie online, um eine einfache Online-Registrierung von Freiwilligen zu ermöglichen. Verfolge die Fähigkeiten und Interessen, Verfügbarkeit und Arbeitszeiten von Freiwilligen. Mache deine Freiwilligen-Events zu einem vollen Erfolg, indem du schnell Namensschilder, Anmeldungsblätter und vieles mehr druckst.

CERVIS Funktionen

  • Anerkennungs-Management
  • Freiwillige rekrutieren
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationstools
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Registrierungs-Management
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme

Die hilfreichsten Reviews für CERVIS

Volunteer Manager Review of CERVIS Volunteer Mgt. Software

Bewertet am 19.5.2015
Marci F.
Volunteer Manager
Bürgerliche & soziale Einrichtungen
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: CERVIS truly does everything you need it to do to manage, track and coordinate thousands of volunteers. It is the backbone of what I do as a Volunteer Manager. It is extremely user friendly. I have always received excellent customer support in a timely fashion as well. It is also very affordable!

Nachteile: I really don't have any complaints or things I don't like. The only thing I can think of is you may find at first that some of your volunteers may have a bit of confusion with the Reservation Code feature. You will need to give clear instructions to them on its use. We have been using this feature for over a year now and most volunteers find it user friendly. It allows you to "reserve" volunteer slots for a group and have the volunteers in that group pre-register and fill out their profile on-line, thus saving you and your team a ton of data entry!

Great program for tracking Volunteers!!!

Bewertet am 26.6.2018
Michael M.
operations manager
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great volunteer tracking software.

Vorteile: Customizability is key here, you can make this software do whatever you want essentially. set up multiple locations, make only specific location available for an individual. waivers are built into this software so you don't have to track the paper aspect anymore, the waivers can be 100% percent your companies. we also use this for community service workers as well. this is a great program hands down. geofencing is built in so that people are only able to check in when they are at the designated location which helps to prevent fraud. people can check in from phones and tablets as well a pc's. customer service is great as well, I've never had an issue to date and they have always been very helpful.

Nachteile: The cons are basically the limitations of the users, if you don't want to put the time into setting up and properly utilizing this reporting software, then it's probably not for you.

Habitat for Humanity of Northwest Metro Atlanta Review

Bewertet am 6.10.2016
Camellia C.
Volunteer Coordinator and Development Assistant
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: After buying and utilizing CERVIS in February of 2016, our office noticed a significant increase in volunteer recruitment and retention. After only eight months of use, the office was able to integrate not only the development department with the system, but our family services and construction departments as well. The first year of implementation went smoothly, and we are looking forward to another year even more skilled with using the system. Keep up the great work!

Vorteile: The reporting, data-capturing, and noticeable retention rates after buying CERVIS have been immeasurable to our office. CERVIS has made the volunteer coordinator position one of management with it's hands-off structure for the volunteer coordinator, and more hands-on for the volunteers, making them feel more in control of when they volunteer.

Nachteile: Volunteers have a more difficult time using the system because of all the little steps it takes to register for events.

CERVIS has been a game-changer in our office in how we handle our volunteers, programs and more!

Bewertet am 7.6.2017
Camellia C.
Volunteer Coordinator
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are able to turn volunteer coordinating into volunteer management utilizing this system so volunteers can look at opportunities and volunteer on THEIR time rather than us telling them about opportunities that are in OUR time.

Vorteile: We love the reliability of the customer support team, the features and how much we get to save compared to other volunteer management systems in the market.

Nachteile: The ease of use for volunteers who do not use the system daily needs work on. We get our most complaints from volunteers who do not like how many steps it takes to register for a volunteer opportunity.

Habitat Omaha

Bewertet am 15.9.2016
Turner M.
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall very pleased. I would say 75% of our volunteers will use the software. I'm not sure how to remedy this, but lots of our larger corporate sponsors and elder Church coalitions refuse to use the system. I wonder if there was an even simpler version of this program these organizations could use?

Vorteile: Customer service is quick to respond
Economical
Straight forward user interface

Nachteile: Returning users can get confused with not initially setting a password
Sometimes a phone conversation would be helpful.
Completely aesthetics - lots of users joke about the name CERVIS looking very close to CERVIX

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