Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Commission Tracker?

Commission Tracker wurde speziell für Versicherungsagenturen entwickelt, die Gruppen- und individuelle Leistungen verkaufen. CT konzentriert sich auf die Verwaltung der vom Versicherungsträger an deine Agentur gezahlten Provisionen sowie der Provisionen, die an deine Fertiger gezahlt werden müssen.

Aber die Software tut noch viel mehr: Du erhältst detaillierte Berichte aus jedem Winkel deines Unternehmens.

Viele Agenturen verfolgen diese Provisionen zunächst mit Excel-Tabellen, stellen jedoch bald fest, dass die Berichterstellung kompliziert ist.

Wer verwendet Commission Tracker?

Versicherungsagenturen, die bereits ein CRM haben und Provisionsmanagement hinzufügen müssen.

Commission Tracker Software - 1
Commission Tracker Software - 2
Commission Tracker Software - 3
Commission Tracker Software - 4
Commission Tracker Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Commission Tracker das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Commission Tracker

Commission Tracker

4,7 (37)
67,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
Keine Integrationen gefunden
4,8 (37)
4,9 (37)
5,0 (37)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
43
10
4,0 (351)
3,9 (351)
4,0 (351)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Commission Tracker

Salesforce Platform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
QuickBooks Desktop
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Hauptbuch
Kostenverfolgung
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
A1 Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Ansprüche nachverfolgen
Claims Settlement
Financial Services Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Drag-and-Drop
Kundenmanagement
Applied Epic
Am besten bewertete Funktionen
Provisionsmanagement
Richtlinien Managemen-
Verwaltung von Versicherungspolicen
beqom Pay Management
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Bonus-Management
Daten-Import / -Export
NewgenONE Digital Transformation Platform
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Performio
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kommissionserklärungen
Kommissionsregeln/-konditionen

Bewertungen über Commission Tracker

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
27%
Matthew
Matthew
President and CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Have been using it for 15 years, very reliable and gets the job done.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Saves time, makes payroll a breeze.

Vorteile:

The Commission Tracker is very comprehensive in setting up producers and client accounts. it handles multiple splits easily so for clients with multiple agents it is very handy. While data entry is straightforward, when there are lots of commissions statements it will take a lot of time. They have an in-house data entry service that is very effective and when I switched over, it made it much easier to process commissions.

Nachteile:

For most people it should not be a problem but the installed version runs on a Windows computer. The cloud version is a better way to run the software because there is no need to save the data locally.

Ben
President in Kanada
Finanzdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Competitive Edge

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: With [sensitive content hidden] to support you, your in good hands

Vorteile:

Versatility and specialize for the insurance industry

Nachteile:

Complex to set up. So many options. Be nice to have video training.

Antwort von AmbiCom

vor 7 Monaten

We’re thrilled to hear that you've had a positive experience with Commission Tracker Software! If you need further assistance, feel free to reach out to our support team for the training videos covering many of the features within the software.

Rachel
Operations in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Commission Review

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Better system for commission purposes

Vorteile:

Tisha is an awesome asset and very helpful!

Nachteile:

Nothing to report. I have had pleasant experiences.

Antwort von AmbiCom

vor 2 Jahren

We sincerely appreciate the opportunity to contribute to the growth and prosperity of your company, and we remain dedicated to providing unmatched assistance. Thank you for choosing Commission Tracker as your trusted partner. We genuinely value our ongoing partnership and eagerly anticipate serving you in the future.

Michelle
Office Manager in USA
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Product - Fantastic Team

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Over the five years I've used the software, the team members have listened to my requests and done their best to help me get the information I need. More than once their regular monthly updates have added yet another feature to make my life easier. They're constantly improving an already powerful tool and working with them is always a pleasure.

Vorteile:

I tracked commissions manually with a spreadsheet for years. There was no check and balance and it was difficult to guarantee accuracy. Commission Tracker took a monumental task, made it manageable, and cut my completion time in half. Now I have an efficient and accurate method for financial analysis and more time to work on production.

Nachteile:

There is no way to make a carrier table inactive, and many commission schedules change every year. I'd like to hide those not in use from the New Policy drop-down. I've also noticed that making an agent inactive doesn't remove them from any of the drop-downs. If we were a larger agency, this would be a big problem. Some reports don't have the filtering and/or sorting options that I need, but there is usually a workaround.

Antwort von AmbiCom

vor 2 Jahren

Thank you for your Support! We are glad Commission Tracker has aided you in so many ways.

Kyle
Account Executive in Kanada
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Commission Tracker Review

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Makes keeping track of commissions very simple and organized. If i need support with certain functions, I receive assistance in a timely manner.

Nachteile:

No cons at this time for commission tracker

Antwort von AmbiCom

letztes Jahr

Commission Tracker is thankful for the opportunity to support you in managing your commissions. Our dedicated support team is committed to providing timely assistance, ensuring a smooth and efficient commission tracking process. We eagerly anticipate continuing to assist you with your commission tracking needs in the future.