Durchschnittliche Bewertung

10 Bewertungen
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 2.5 / 5
  • Kundenservice 2.5 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Netsmart
  • http://www.healthmedx.com
  • Gegründet 1968

Über Netsmart Vision

The Netsmart Vision solution helps you efficiently manage clinical and business workflows by providing an integrated clinical and financial EHR and CRM across the entire LTPAC care continuum. Our physician solutions help drive physician engagement, while the SaaS based architecture supports interoperability with hospitals, physicians and payers helping to address readmission management and care coordination challenges across the care continuum.

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Netsmart Vision Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Diagramm-Erstellung
  • Elektronische Unterschrift
  • Empfehlungs-Management
  • Lebensmittel- / Ernährungs-Management
  • Medikamenten-Nachverfolgung
  • Patienten-Aufnahme
  • Störfallmanagement
  • Terminplanung
  • Altenpflege
  • Elektronische Gesundheitsakten
  • Für Pflegeheime
  • Für häusliche Pflege-Anbieter
  • Klinische Pflege
  • MDS Bewertung
  • Patientenakten
  • Personal-Planung
  • Reklamationsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Diagramm-Erstellung
  • Elektronische Unterschrift
  • Medikamenten-Datenbank
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Patienten-Aufnahme
  • Terminplanung
  • Zeit- / Aufgabe-Berichterstattung

Die hilfreichsten Reviews für Netsmart Vision

Have used HMX/Vision/My Unity since 2010 - business and census side

Mit Google übersetzen Bewertet am 16.10.2018
Terese L.
Asst. Dir Patient Financial Services
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: If it were up to me or to the majority of users - both clinical and finance departments this software would be gone. We dropped the use of the Resident Trust option and purchased separate software. Also dropped the use of the Rehab option and purchased separate software.

Vorteile: It's simple to learn. I really don't have anything else good to say

Nachteile: Terrible reporting functions. Very clunky to set-up. Very difficult to get any sort of custom reporting. Not intutitive. Screens waste a lot of space on nothing but the comment or text boxes are very small and can't be expanded. Forms building is very complicated.

Great at putting data in, horrible at getting data out

Mit Google übersetzen Bewertet am 27.9.2016
David K.
Former Assisted Living Administrator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The attraction to Vision is it's flexibility, but the forms building and customization is extremely challenging and clunky. Vision is cumbersome, it is difficult to use with Assisted Living even though it is advertised. It is expensive. The most frustrating part of Vision is that it was very hard to get meaningful data out of it. Easy to put data in hard to get flexible data out. I do not know what the ideal solution is, but I know it is not Vision

Vorteile: It is flexable

Nachteile: It is extremely challenging to get useful custom queries. For example getting a list of residents, room number and phone number was an issue. And that is just the beginning. Other concerns are cost of training, cost of implementation, quality of training.

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