Wer nutzt diese Software?

Restaurants | Full Service Restaurants | Quick Services Restaurants (QSR) | Family Owned and Operated Restaurants | Bars | Casinos | Franchisee Groups | Single Operators

Durchschnittliche Bewertung

9 Bewertungen
  • Gesamt 4.7 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7 / 5
  • Kundenservice 4.6 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 99,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Ctuit Software
  • http://www.ctuit.com/
  • Gegründet 2000

Über Radar

Compeat and Ctuit have combined to offer the most comprehensive and innovative all-in-one restaurant management software available for the restaurant industry. With over 34 years of industry experience, we are the largest provider of integrated accounting, back office, workforce and business intelligences solutions designed to improve profitability of restaurant operators nationwide. Our product portfolio includes Hire, Labor Management and Compliance, Schedule, Payroll, Accounting, Inventory,

Radar Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management

Die hilfreichsten Reviews für Radar

The Hospitality Industry Needs This Program!

Bewertet am 6.10.2019
Jessica B.
Operations Manager
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This program has changed the tracking of funds for our company. It is easy for multiple users across the country to have access to our financial breakdowns. This has made a huge impact with our accounting department, holding mangers responsible for inventory issues, keeping a running safe log and communicating between users about each shift. This has been a wonderful experience and I highly recommend it to anyone in the hospitality industry. This will make your life so much easier after you initially get it set-up to contain all of the items you purchase on a regular basis. Do yourself a favor and stop stressing the financials, this program will do it for you!

Vorteile: This software program makes processing every financial transaction so easy! We are able to track safe counts, leave important messages in the Manager Log, our food deliveries are auto-batched into the accounts payable section and all products we purchase are entered into this system. We can enter invoices and break them down to the cost of individual items, tax, proper categories and so much more.

Nachteile: I honestly haven't had any bad experiences with this software. The hardest part was getting it set up initially with all of our regular products, after that it has been smooth and easy to use.

Simple to use! Detailed information about your business and trends.

Bewertet am 12.3.2018
Blaine T.
General manager
Restaurants, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The software allowed us to control hours and product. Ultimately driving big dollars to our bottom line.

Vorteile: Data is hyperlinked to allow a detailed drill down of given data. Checks can be reproduced easily. Labor and P&L are redily available. Messages can be communicated to staff and management team with ease. The prep tool is incredible!

Nachteile: We did not use the schedule tool in ctuit. You will need a great admin to map all items and build you prep tool.

I use Media Radar on a daily basis to find key marketing and agency contacts for my biz

Bewertet am 19.7.2018
Diane H.
Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Up to date information on companies and agencies; plus they send me alerts on new employees. Media Radar team is on point and always helpful. The software is easy to use and companies are easy to research.

Nachteile: Doesn't give B2B info for many companies; also doesn't give Diversity or Human Resource contacts which is necessary for my business

Using in Large National Company

Bewertet am 6.6.2018
Verifizierter Rezensent
Controller
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: - Flexible and customized to meet specific reporting needs
- Scale-able to many locations
-Support is quick to respond

Nachteile: - Have had trouble contacting accounting
-Merging with Compeat - unclear how that will affect product

Easy Restaurant Management

Bewertet am 18.7.2017
Mehgee S.
Manager
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easily enter shift notes on the go.

Vorteile: Easily enter in notes for the day.
Quickly see sales and labor goals.
Manage schedules from your smart phone.

Nachteile: Notes entered are not formatted correctly once submitted. (I.e. When making lists in notes, each item is next to each other instead of on separate lines after submitting).

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