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BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support

Was ist BeyondTrust Remote Support?

Bomgar ist der führende Anbieter von Secure-Access-Lösungen für Unternehmen. Bomgars führende Lösungen für Fernunterstützung, Privileged-Access-Management und Identity-Management helfen Support- und Sicherheitsexperten dabei, Produktivität und Sicherheit zu verbessern, indem sichere, kontrollierte Verbindungen zu beliebigen Systemen oder Geräten überall auf der Welt ermöglicht werden. Über 10.000 Organisationen in 80 Ländern nutzen Bomgar, um erstklassige Supportdienste bereitzustellen und Bedrohungen für wertvolle Daten und Systeme zu reduzieren. Bomgar ist privat.

Wer verwendet BeyondTrust Remote Support?

Support- und Sicherheitsorganisationen.

BeyondTrust Remote Support Software - 1
BeyondTrust Remote Support Software - 2
BeyondTrust Remote Support Software - 3

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BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support

4,6 (2.034)
1.995,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
13
4,5 (2.034)
4,4 (2.034)
4,5 (2.034)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
80
4,4 (2.198)
4,5 (2.198)
4,3 (2.198)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu BeyondTrust Remote Support

Splashtop
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenspezifisches Branding
Priorisierung
Microsoft Teams
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
LogMeIn Pro
Am besten bewertete Funktionen
Dateitransfer
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
System Center
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Inventarverwaltung
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Mikogo
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Bildschirmaufnahme
Echtzeit-Chat
Dameware
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang
ConnectWise ScreenConnect
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang
SolarWinds Service Desk
Am besten bewertete Funktionen
Alerts/Escalation
Real-Time Notifications
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über BeyondTrust Remote Support

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
27%
3
6%
2
1%
1
0%
Rowena Joy
Rowena Joy
IT Support Specialist in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

One of the best platform to connect or control a device remotely

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: With Remote Support - we can assist users remotely. We do not need to go on-site to troubleshoot. It saves our time and also help the users real time.

Vorteile:

What I like most about Remote Support is it allows me to view, control and even perform troubleshooting on the user's machine. The deployment is very easy and it really does it's function as a tool.

Nachteile:

Other than network issues on the user's end as it really affects the remote session and the troubleshooting that I'll be doing on the device, Remote Support if perfect for me. I did not encounter any issues.

Anna
Analyst
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Beyond Trust

5,0 letztes Jahr

Kommentare: My overall experience has been good. I like Beyond Trust remote support better. It is easy to use and easy to give the link to our end users. In addition, if I am having an issue with my computer, the Help desk uses Beyond Trust remote support.

Vorteile:

I like this product better than our previous software. Beyond Trust remote support is a lot easier to use.

Nachteile:

I do not have anything negative to say about Beyond Trust remote support.

Shawn
IT Manager in Trinidad und Tobago
Paket- & Frachtlieferung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Nice Remote Support Tool

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

Very simple for clients to utilise. Great UI and excellent product support

Nachteile:

lacks support of IOS user. The price point is high

Terris
Web Support in USA
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Beyond Trust Remote Support

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall I like using it, I was able to screen share and successfully assist my customers.

Vorteile:

I like the ability to screen share with members so I can see what they see because most of the time its just user error why members had issues.

Nachteile:

When trying to assist MAC users we always had issues connecting due to some security error that would not let us screen share.

Shristi
Shristi
Marketing Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Review for BeyondTrust Remote Support

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: BeyondTrust Remote Help offers an excellent encounter for far off help. Its easy to use interface, consistent network, and hearty security highlights give a dependable and proficient remote help arrangement. With its high level capacities and responsive client care, BeyondTrust Remote Help guarantees a smooth and fulfilling remote help insight for all clients.

Vorteile:

It is one of the great programming which gives cloud-based admittance. furthermore, demonstrated great programming for business. it has multi functionalities like secure remote help, client assistance, and help work area organization too. Simple to use for both Macintosh and Windows. Amateurs can likewise utilize it without any problem. Furthermore, it gives admittance to associate staff. An important asset for technical support working from a distance.

Nachteile:

Voice visit with the client would be useful so we could discuss the issue verbally as opposed to simply through talk. There are a few issues raising honors while interfacing with Windows PCs from a Macintosh. The portable application has a few issues some of the time. Beginning a meeting takes time. it is costly than different items. We can't utilize different asset records in a content. It likewise not has adequate room for putting away the asset records.