Remote Support

Wer verwendet Remote Support?

Support- und Sicherheitsorganisationen.

Was ist Remote Support?

Bomgar ist der führende Anbieter von Secure-Access-Lösungen für Unternehmen. Bomgars führende Lösungen für Fernunterstützung, Privileged-Access-Management und Identity-Management helfen Support- und Sicherheitsexperten dabei, Produktivität und Sicherheit zu verbessern, indem sichere, kontrollierte Verbindungen zu beliebigen Systemen oder Geräten überall auf der Welt ermöglicht werden. Über 10.000 Organisationen in 80 Ländern nutzen Bomgar, um erstklassige Supportdienste bereitzustellen und Bedrohungen für wertvolle Daten und Systeme zu reduzieren. Bomgar ist privat.

Remote Support – Details

BeyondTrust

http://www.beyondtrust.com

Gegründet 1985

Remote Support – Kostenübersicht

Remote Support bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

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Remote Support video
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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Remote Support Funktionen

Fernwartungssoftware
Bildschirm teilen
Diagnosewerkzeuge
Echtzeit-Chat
Filesharing
Sitzungsaufzeichnung
Sitzungsübertragung
Umfragen & Feedback
Automatisiertes Routing
Dokumentenspeicher
E-Mail-Integration
Echtzeit-Chat
IT-Asset-Management
Kundenspezifisches Branding
Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
Multi-Channel-Kommunikation
Netzwerküberwachung
Self-Service Portal
Ticket-Management
Verfolgung von Interaktionen
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management

Remote Support – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 1.458 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Ivan M.
Technical Services
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2020

"Support software done right"

Kommentare: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Vorteile: It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Nachteile: It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2020
Kendall P.
Senior IT Engineer
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019

"Remote Support with ease"

Kommentare: By having unrestricted remote access to all of the systems on our Network it has given us the ability greatly increase our productivity and almost eliminated travel to remove locations.

Vorteile: The ability to allow any system user to give me remote access thru our remote support web site without the user having to have any client pre loaded.

Nachteile: I don't have any cons with the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019
Jaime S.
IT Business Analyst / SharePoint Administrator
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2020

"Great remote access support tool"

Kommentare: As an international company with ports in central and South America and the Caribbean basin , providing Technical Support or training is essential. This tool has allowed us to provide hey see what the user sees approach. When the user indicates that they are unable to perform a specific task or if they're having problems with their PC drivers , etc this application has allowed us to remote access the PC and see exactly what the user is experiencing . It's transparent . Some applications will change the background or graphics when logging on , but with my experience this application has not done that.

Vorteile: This tool provides some of the best remote access troubleshooting abilities . The ease of use of this software is outstanding. Functionality and the ability to have users go to a web portal or provide them with a link to download a small package for remote access. I was not directly involved with installations and integrations of this product in our organization but have been told that it was quite simple.

Nachteile: I can honestly say I've had no issues with the product . It's performed well . Loaded with features . Nothing that I can say that would be dis concerning

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2020
Diana D.
Coaching Program Manager
Finanzdienstleistungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020

"Bomgar review"

Kommentare: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Vorteile: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Nachteile: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020
Eric D.
Owner
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020

"REMOTE ACCESS"

Kommentare: Very efficient and dependable product. With 98 + up time.

Vorteile: Bomgar allows you to access clients systems with ease and stability. The product comes in a number of setups and technical support is superb.

Nachteile: The security certificate process when you have your own appliance can be dicey but it's still the best way to secure your customers have safe and secure remote access.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020