Remote Support

Remote Support

von BeyondTrust

Wer verwendet Remote Support?

Support- und Sicherheitsorganisationen.

Was ist Remote Support?

Bomgar ist der führende Anbieter von Secure-Access-Lösungen für Unternehmen. Bomgars führende Lösungen für Fernunterstützung, Privileged-Access-Management und Identity-Management helfen Support- und Sicherheitsexperten dabei, Produktivität und Sicherheit zu verbessern, indem sichere, kontrollierte Verbindungen zu beliebigen Systemen oder Geräten überall auf der Welt ermöglicht werden. Über 10.000 Organisationen in 80 Ländern nutzen Bomgar, um erstklassige Supportdienste bereitzustellen und Bedrohungen für wertvolle Daten und Systeme zu reduzieren. Bomgar ist privat.

Remote Support – Details

BeyondTrust

http://www.beyondtrust.com

Gegründet 1985

Remote Support – Preisübersicht

Remote Support bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Remote Support findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Remote Support Funktionen

Fernwartungssoftware
Bildschirm teilen
Diagnosewerkzeuge
Echtzeit-Chat
Filesharing
Sitzungsaufzeichnung
Sitzungsübertragung
Umfragen & Feedback
Automatisiertes Routing
Dokumentenspeicher
E-Mail-Integration
Echtzeit-Chat
IT-Asset-Management
Kundenspezifisches Branding
Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
Multi-Channel-Kommunikation
Netzwerküberwachung
Self-Service Portal
Ticket-Management
Verfolgung von Interaktionen
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management

Remote Support – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 1.367 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Nicholas R.
Software Support Technician
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.3.2018

"Best secure remote support software I have ever used!!"

Kommentare: A clean, professional, and impressive way to support a customer or client.

Vorteile: I really like this software for starters. I convinced my department manager at my previous job to purchase it because of it's functionality, reliability, and integration to other software. It is great for tier based support from tier 1 receiving calls to escalating it to tier 2 and tier 3. The transition from each tier and group that we had for certain calls was smooth. Another bonus and like was the type of devices/operating systems it support in it's remote support service. Also, the integration to other products that we used along with our actual product. That part was a beauty to setup and see work with zero issues. Overall the best in my book. Just wish my current job could afford to purchase Bomgar (fingers crossed).

Nachteile: There are only a few cons I have and they are very minor. One being that they are not able to support Chrome OS yet and I feel like they are trailing the market on this. The other con is installing the patches to the hosted appliance you house in your server room. The patching process could use some attention for user ability or someone not as experienced in networking etc.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.3.2018
Graham F.
IT Help Desk Manager
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2020

"Bomgar - Great Tool for Remote Support"

Kommentare: Remote Support from Bomgar is our main tool we use to provide support to our end users. Because it is easy to use on both sides we have not looked anywhere else. Cost is great too.

Vorteile: It is very easy to use for our end users so they can get can get connected to our support team and the ability to elevate privileges makes resolving their issues remotely much easier. In app chat is also a nice feature that comes in handy when working with our end users.

Nachteile: There is very little to not like. It is easy to use and we have not experienced any outages or issues in the time we have been using it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.2.2020
Ivan M.
Technical Services
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2020

"Support software done right"

Kommentare: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Vorteile: It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Nachteile: It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.1.2020
Diana D.
Coaching Program Manager
Finanzdienstleistungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020

"Bomgar review "

Kommentare: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Vorteile: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Nachteile: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020
Kendall P.
Senior IT Engineer
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019

"Remote Support with ease"

Kommentare: By having unrestricted remote access to all of the systems on our Network it has given us the ability greatly increase our productivity and almost eliminated travel to remove locations.

Vorteile: The ability to allow any system user to give me remote access thru our remote support web site without the user having to have any client pre loaded.

Nachteile: I don't have any cons with the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019