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Was ist Ameyo?

Ameyo ist eine Omnichannel-Customer-Engagement-Software, die es Unternehmen ermöglicht, kohärente Cross-Channel-Kundenerlebnisreisen zu liefern. Das Angebot von Ameyo dient auch Kunden auf Cloud (Private, Public & Hybrid). Ameyo ist stolz darauf, in drei aufeinanderfolgenden Jahren im Gartner Magic Quadrant genannt zu werden (2015-16-17). Ameyo bedient die Contact-Center-Infrastruktur von über 60 Ländern und unterstützt über 1600 Enterprise-Contact-Center weltweit.

Wer verwendet Ameyo?

Perfekt für E-Commerce, Banken, Finanzen, & Versicherungen, BPOs, Bildung, IT-Produkte und Dienstleistungen, Gesundheitswesen, Immobilien, Medien & Verlag, Regierungen, Start-ups und vieles mehr.

Ameyo Software - 1
Ameyo Software - 2
Ameyo Software - 3
Ameyo Software - 4
Ameyo Software - 5

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Ameyo

Ameyo

4,2 (100)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
6
4,2 (100)
3,9 (100)
3,8 (100)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
119,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
123
16
4,2 (471)
4,0 (471)
4,3 (471)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Ameyo

Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Xperience
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Prädiktive Wähler
ConexED
Am besten bewertete Funktionen
Filesharing
Mobiler Zugriff
Privater Chat
Cisco Jabber
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Exotel
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
RingEX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Avaya UCaaS
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
CloudAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Berichterstattung / Analyse
Dialshree
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management

Bewertungen über Ameyo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
3,8
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
42%
4
39%
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13%
2
4%
1
2%
Irfanudeen
Irfanudeen
Senior Business Development Associate in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Make anyplace as your Call Centre at anytime

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Ameyo is a kind of application which I used most in my official routine, till now ameyo satisfies me as a good VoIP tool. My business productive hours data is taken from ameyo at the end of the day by my organization. Sometimes, ameyo allow us some rest through server issues, but in real we truly love the break given by ameyo.

Vorteile:

Ameyo is a kind of must have application in my job. It is the best dialer I used so far which perfectly integrates with my CRM tool. The best thing about Ameyo is we can reach customers without revealing our own identity. The ameyo is the best VoIP tool with great features like auto call reacord, call merging, call transfer, hold, mute, predictive dialling, auto dialling, and lot more. The real time perfomance management like call duration, dialled calls, connected calls are really helpful in knowing our productivity.

Nachteile:

Sometimes, I face server down in the ameyo portal, and it takes little more time in resolving the issue. The mobile version of ameyo is not that much user-friendly compared to it's web version. Sometimes, customers feel more bass tone, and low audio might be due to noice cancellation, and auto-tune features.

Suresh
Manager in Indien
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best one - Call centre management

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The one bigger problem which i was trying to solved for longer time is increasing the connectivity ratio which has been achieved by Ameyo and the benefit which i have got it increase in my sales business. Once again Ameyo is "FANTABULOUS"

Vorteile:

I would like to start with a big thanks for the whole team from pre-sales to post sales, You guys have done a fabulous job. I am tough guy interms of implementing new products to my organization but though i have been hard at time, You guys knows how to handle a customer which is very important in this competitive world. Integration and implementation was happened in No time with effective people from your end and am thankful to them. And also the process of implementation was neat and clear cut in documentation which i admired a lot as an organization. To say in one word Ameyo is "FANTABULOUS"

Nachteile:

I dont have any cons interms of software usage. The only con i experienced is with the customer care as the level 1 engineers needs to be trained more as they start from basics everytime instead of getting into the actual issue.

Virendra
Team Lead in Indien
Einzelhandel, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Ameyo Experience

2,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very Bad,
1. Bad customer support, 70% issues never resolved on 1st call
2. Bad in terms of commercials. Smallest of changes like customization of reports are charges heavily which should already have been in the reports.

Vorteile:

Features, the product has inbuild dashboard for daily monitoring's, separate reports available for various data analytics

Nachteile:

Accuracy of dashboards & reports is worry some. Tool bar does not have features like self monitoring, people have to keep separate tab to monitor their breaks.

shaik
Manager in Indien
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Cloud Telephony Services

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Really good and enjoying the service integration with Salesforce to process business transacion.

Vorteile:

Easy,very convient and integrate with other softwards like Salesforce

Nachteile:

Call recordings and url genration which is offen not happening

Vipul
Head - Customer Support in Indien
Internet, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Overall Feedback

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The overall experience is 8/10, have been facing some tech issues back and forth in the beginning and still some are yet to be solved.
I will be raising the complaint soon for them

Vorteile:

Pricing, easy and quick deployement of the overall product.

Nachteile:

The tool has been the same for years now, the user interface can be better.

Ramnarendran
Senior Passive Network Analyst in Vereinigte Arabische Emirate
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Suggestions

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Good But needs some time to test it

Vorteile:

Good Product by still underr testing for Call Center

Nachteile:

No Configuration Back-Up. Autodialer not available.

Ashley
Ashley
Manager Call Center in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review From Savaari

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The interface is quite simple to understand & use in your daily process. We find the software perfect for daily usage & kudos to the team who are always available to help & understand your requirements.

Nachteile:

don't have any yet with the latest software update :)

Gajendra
Gajendra
Team Leader in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Feedback from Ameyo

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Ameyo gives a lot of features to the agents for checking their productivity and managing the login hours but many changes are required to update in the software.

Vorteile:

Easily accessible for the agents. Agents can check the number of calls made, login hours and break durations.

Nachteile:

Self agent monitoring shows different break duration than the Agent session details. Self Agent session report counts break twice sometimes. The daily productivity report shows less login hours for a few agents.

Mohit
Mohit
Call Center Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review for Ameyo

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We are using ameyo for customer support as well as inside sales and getting a superb experience overall.

Vorteile:

The features of predictive dialing, IVR & inbound support along manual calling are great. Customer support is exceptional.

Nachteile:

I find no difficulty in using this product as continuously used it for many years.

Jahnvi
Jahnvi
Associate manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Go to software for calling

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

It is extremely easy to deploy and train the employees on how to use the software

Nachteile:

Sometimes ameyo starts to hang which needs to be improved

Vignesh
Technical Support Executive in Indien
Automotive, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy and Engaging

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Its easy and friendly software to connect with customers

Vorteile:

It easy and compact software that helps to easily connect with the customers , and also gives all the appropriate reports of the usage which is helpful. It also offers many different options to connect with customers.

Nachteile:

Its takes a bit of time at the end of calls, which is a negative points but its fai enough because it saves all the data after calls

karthik
service advisor in Indien
Automotive, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Intermediate app.....

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Very use full for on the go customer service.

Nachteile:

it will take toomuch time to switch a call.

Bolanle
I.T SUPPORT in Nigeria
Outsourcing/Offshoring, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Review

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The features are easy to use and understand Its makes working in contact centre fun

Nachteile:

There is nothing bad about product its top notch

Ajay
IT Manager in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Be relevant

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Some feature is good. easy to handling and call executive use on easily.

Vorteile:

Call Integration is good. Voice quality and call transferring the call is easy.

Nachteile:

Software Support team Response is not good if we have required any new requirement process is not clear. cost is so high for new module implemention.

Sanjay
AM in Indien
Kunststoffe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Ameyo - used for a team of 10 employees

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall it is good as you will not be facing much issues if you have great internet connection. But if you face any issue, resolution time is a bit high.

Vorteile:

Integration team is helpful and good. Completed the project in given timeline once scope was approved.

Nachteile:

Support is bad. You will have to keep on raising tickets and wait for their call in every issue. Once project is deployed, You are at your own. If you need support, be very clear about the specifications.

Shehzad
Lead IT in Indien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

HCL Healthcare

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: its very good as of now

Vorteile:

I like the UI and integration part and support.

Nachteile:

We need Cloud version of this software and its entirely dependent on physical servers.

Tharan
Senior system administrator in Indien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User friendly access

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Ameyo has lot of features and modules which will help for all kind of industries and customer support needs to improve a bit.

Vorteile:

Ameyo has lot of integration features with lot of Services (leadsquared),which will help us to improve our leads

Nachteile:

As far as we have got all needed feature from ameyo

Lohit
Manager in Indien
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

About Ameyo

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall experience with Ameyo is good

Vorteile:

User friendly and manly the cost of this tool

Nachteile:

Reporting issues. for any new request we have to contact the software developer

Darshita
Manager in Indien
Versicherung, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ameyo

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Ease to use. Good support available. Nice voice quality. Quick response on query raised.

Nachteile:

Pricing is too high. Doesn't provide other supportive products like Gateways and Lines

Davit
Communication Engineer in Georgien
Computer-Vernetzung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

review from Veziri

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: nice

Vorteile:

integration process is easy, its based on asterisk so its cheap and flexible,

Nachteile:

well its based on lots things that is free for example CentOS, i wish it was RedHat than centos

Tony
Senior Manage Technology Operations, Africa in Tansania
Erneuerbare Energien & Umwelt, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A working, intuitive but expensive to maintain system

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The features work as advertised and the team enjoys using the system. Call capabilities works, queue management is easy to set up

Nachteile:

The pricing model is not friendly. So many hidden costs for perpetual customers

Kartik
Head - Business Planning & Interactivity in Indien
Onlinemedien, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

An efficient Calling software

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: A great (and inexpensive) platform for managing customer callouts.

Vorteile:

It is extremely consistent in terms of performance with call recordings and analytical data that helps improve the services.

Nachteile:

Cross platform integration sometimes becomes a challenge.

Nishant
IT Assistant in Nepal
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall experience is good but Support should still be improved.

Vorteile:

Feature Rich and 24*7 Costumer Support (L1 And L2)

Nachteile:

Customization is possible but requires Service Ticket for many Features to be usable. And, It seems that 24*7 Costumer Support (L1 And L2) may not be enough.

Iven
IT Lead in Philippinen
Outsourcing/Offshoring, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Ameeyo Dialer Review

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Supports

Vorteile:

user friendly, good GUI, easy to use. Voice quality

Nachteile:

Predictive dialing, Answering Machine Detection

Annamma
Quality
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Ameyo is still in Old Era

3,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

We use Ameyo Software for Call Center Team, Were we can call and dispose the call The admin level access is used to generate trend and reports

Nachteile:

Its not up to date We are unable to link it with our CRM, Reports only give general data .. System does not analyse anything .. Cost is involved to add any new feature in Ameyo ..