Wer nutzt diese Software?

Property and facility management where mass messaging and real-time communications output is required such as buildings and campuses for offices, government, education, healthcare, retail, commercial.

Durchschnittliche Bewertung

34 Bewertungen
  • Gesamt 4.4/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.1/5
  • Kundenservice 4.6/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.1/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Interactive Touchscreen Solutions
  • http://www.itouchinc.com
  • Gegründet 1999

Über Navigo Digital Signage

Interactive Touchscreen Solutions, Inc. provides complete digital display system design, hardware installation and cloud-based content management. Our systems provide a platform to run over 100 content applications to engage, emerge and inform your audience.

Navigo Digital Signage Funktionen

  • Automatische Spieler-Updates
  • Inhalte planen
  • Medienbibliothek
  • Remote-Display-Management
  • Support mehrerer Bildschirme
  • Visueller Editor

Die hilfreichsten Reviews für Navigo Digital Signage

Software is great.

Bewertet am 30.7.2019
Verifizierter Rezensent
Project Coordinator
Sicherheit & Untersuchungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The graphics and the different features are great.

Nachteile: Updates should occur more frequently. Once a day is a be it antiqued.

Antwort des Softwareanbieters

von Interactive Touchscreen Solutions an 1.8.2019

Thank you for taking the time to leave us valuable feedback. Content updates to your Navigo? System may be manually sent on-demand as many times a day as needed to ensure your visitors have access to the most current building information. If your data is being automatically pulled from another source, Navigo? gives you the ability to schedule the updates as frequently as needed. Please contact us for assistance is scheduling your automatic content updates to a more frequent schedule it's really simple! We're available 8am to 6pm at 800-652-4830 and have an After-Hours Support team available at 443-302-2615.

Navigo is pretty great to have here!

Bewertet am 30.7.2019
Melody R.
Commercial Property Manager
Gewerbeimmobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We love that we are able to add personalized screens for guests and tenants

Nachteile: It's been hard to get people familiar with touching it for information - they tend to just stand and watch. Also we have had a few minor problems with connectivity here and there - but that could be on our end...

Antwort des Softwareanbieters

von Interactive Touchscreen Solutions an 1.8.2019

Thank you for great feedback! There are literally dozens of ways you can promote user engagement and interactivity and many services and applications that integrate with Navigo to truly customize and enrich your visual communications. We've organized 101+ ways to maximize digital signage at https://www.itouchinc.com/digital-signage-101. Our support teams are available Monday-Friday 8am-6pm Eastern and after hours at 443.302.2615 for assistance with your digital signage system.

Experience as product administrator

Bewertet am 20.12.2019
Marvin W.
Property Assistant
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, this has been a great experience. In the process of new upgrade so looking forward to linking to the devices being simpler from cloud.

Vorteile: -Fairly simple to use
-Great support for troubleshooting

Nachteile: -Would like to see a mobile app version
-adding flyers and announcements could be more streamline.
-frequent need to calibrate

Property Management Review

Bewertet am 30.7.2019
Claire G.
Property Manager
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Customer support. I have worked well with and feel supported by our account reps.

Nachteile: It is not very user friendly when first introduced. It takes some training and practice to know how to correctly publish certain features.

Antwort des Softwareanbieters

von Interactive Touchscreen Solutions an 1.8.2019

We appreciate your feedback!
We want to make sure you are aware that we still provide customer support, personalized training at no cost even if you're still using the analog system since we migrated to the cloud in 2016. Reach out for any support you need to provide your tenants with the enhanced benefits of your digital signage system. We're available 8:00am to 6:pm weekdays at 800-652-4830 and After-Hours Support can be reached at 443-302-2615 for your convenience. Thanks for taking the time to provide us with insight on your experience with your Navigo System.

easy user interface / admin a bit difficult

Bewertet am 14.8.2019
Dimas R.
assistant property manager
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: neutral

Vorteile: Easy to work with once you get the hang of it. Touch screen interface is great for users.

Nachteile: price and admin side of use. The cost of software is prohibitive for renewing.

Antwort des Softwareanbieters

von Interactive Touchscreen Solutions an 14.8.2019

Thank you for your feedback! Our Navigo?Cloud subscription starts at $45/month which provides organizations with version release updates, routine data backup, data disaster recovery, instant updates from any device with a browser and live feeds for news & weather. Understanding that this expense may not always be within customers' budgets, we also provide an on premise software bundle that gives customers access to today's software version with no ongoing fee. If you're interested in learning more about this option, please contact us at 410-451-1540.

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