Crownpeak Digital Experience Platform

Was ist Crownpeak Digital Experience Platform?

Crownpeak’s enterprise digital experience platform (DXP) equips teams with the powerful tools they need to create inclusive, omnichannel experiences with speed and simplicity. Our suite of composable applications is designed to support every stage of the customer journey and includes best-of-breed hybrid headless CMS, AI-powered personalization & experience optimization, digital quality & accessibility, content-driven commerce, privacy & consent management, and more.

Wer verwendet Crownpeak Digital Experience Platform?

Companies with a need to deliver high-impact, omnichannel digital experiences faster. We're proud to help many of the world’s iconic brands achieve outsized results at the fastest time-to-market.

Wo kann Crownpeak Digital Experience Platform bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Crownpeak Technology
  • Ansässig in London, USA
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Crownpeak Technology
  • Ansässig in London, USA
  • 2001 gegründet
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Deutsch, Englisch, Französisch, Spanisch

Crownpeak Digital Experience Platform – Videos und Bilder

Crownpeak Digital Experience Platform Software - 1
Crownpeak Digital Experience Platform Software - 2
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Videos zu Crownpeak Digital Experience Platform
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Crownpeak Digital Experience Platform Funktionen

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Analytics
  • Anpassbare Vorlagen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Content Scan
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datensicherheit
  • Datenvisualisierung
  • Decoupled Frontend und Backend
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeitüberwachung
  • Elektronische Formulare
  • Engagement-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Mobile Tests
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Multichannel-Marketing
  • Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
  • Prüfung der Barrierefreiheit von Websites
  • Richtlinien Managemen-
  • SEO-Management
  • Textbearbeitung
  • Tools für barrierefreie Websites
  • Verhaltens-Tracking
  • Versionskontrolle
  • Visuelle Analytik
  • Volltextsuche
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zustimmungs-Management

Alternativen für Crownpeak Digital Experience Platform

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Box ist eine Plattform für das Dokumenten-, Asset- und Content-Management.
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Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
dotCMS ist ein Open Source Content Management System (CMS) zur Verwaltung von Inhalten und Content-orientierten Websites und Anwendungen. Erfahre mehr über dotCMS
Mit der Omnichannel-Content-Plattform von censhare können sich Marken über jeden Kanal und in jeder Sprache lokal oder global mit Zielgruppen verbinden. Erfahre mehr über censhare
Die Top-Plattform zum Erstellen, Vermarkten und Verkaufen von Online-Kursen von deiner eigenen Website aus. Erfahre mehr über LearnWorlds

Bewertungen über Crownpeak Digital Experience Platform

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
50%
Aksel
Data Analyst in Türkei
Internet, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

My Experience

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: The best.

Vorteile:

Really fast, really customer friendly, love using it!

Nachteile:

I would love to have notify another user in my team for the changes in my staging environment before sending it to production to minimize wrongful content publishing!

Ummu Habibah
Ummu Habibah
Assistant Manager Business Development in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great option and feature for website

4,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

We can have a highly accessible website for almost all our customers, with specific instructions and a straightforward setup wizard. Software like this is essential for developing sites that must adhere to the Web Content Accessibility Guidelines. Also, it won't conflict with the rest of our code.

Nachteile:

It's a fantastic option, definitely one of the finest out there. To more aggressively prevent frivolous lawsuits, you might have to employ a premium option. Making changes to your account via your iPhone or smartphone is a hassle; the menus and presentation could use some graphic rework.

Matthew
Matthew
President & Chief Project Engineer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent Support, but Difficult to Learn

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We consolidated 3 separate open source CMS platforms into one Crownpeak instance. The site management capabilities make this a simple proposition once the CMS is fully implemented.

Vorteile:

The Customer Support team is phenomenal. Our tickets have always been responded to in a timely fashion, and the techs see the issue through to complete resolution. Although there is a steep learning curve, once implemented, it is very easy to maintain a robust site.

Nachteile:

It's virtually impossible to stand up Crownpeak without a 3rd party partner. We attempted to use their internal professional services team, and although we did eventually get the system up and running, we definitely felt like we were "pushed aside" in favor of larger clients.

Rocky
Vice President in
Finanzdienstleistungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Product and Customer Service

5,0 vor 9 Monaten

Vorteile:

We use Crownpeak to host one of our line of business websites. Overall, it's easy to use, easy to tailor and great customer service.

Nachteile:

No real issues. They have a great customer service and we get a response usually in 30mins.