S2K Enterprise for Retail

S2K Enterprise for Retail

von VAI

Wer verwendet S2K Enterprise for Retail?

Cross industry and vertical markets such as Food & Beverage, HVAC, Jan/San, Pharmaceutical, Medical, Building Supply, Pet Supply Industry and many more.

Was ist S2K Enterprise for Retail?

S2K Enterprise for Retail is point of sale software that can transform your retail business into a multi channel organization. Our software is an integrated retail management system that offers a complete solution for the retail industry including: POS, Accounting, Inventory management, CRM, Purchasing, Warehouse management, and E-commerce. S2K Enterprise for Retail software centralizes information across your entire organization, helping you make more informed decisions.

S2K Enterprise for Retail – Details

VAI

http://www.vai.net

Gegründet 1978

S2K Enterprise for Retail – Preisübersicht

S2K Enterprise for Retail ist verfügbar ab 2.000,00 $/einmalig. Weitere Preisinformationen für S2K Enterprise for Retail finden Sie unten.

Startpreis

2.000,00 $/einmalig

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

S2K Enterprise for Retail Funktionen

Retail Management Software
Auftragsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Bestell-Management
CRM
E-Mail Marketing
Elektronischer Handel
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
Provisionsmanagement
Retourenmanagement
Treueprogramm
Versand
Waren-Management

S2K Enterprise for Retail – Nutzerbewertungen

3 von 3 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
3.7/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Easy to use, customizable, and great support

Bewertet am 28.6.2015
Melissa P.
Project Manager
Einzelhandel
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4.5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use, multiple integrations, and lots of customizations available to fit your needs.

Nachteile: The software was very straightforward for an ERP. Easy to use, easy to customize to fit your business and needs.

Best overall software for total integration

Bewertet am 30.6.2015
Anita R.
Bekleidung & Mode
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It allows all areas of my company to access critical data in real time. I especially like the shipping component for Customer Services needs, and the website inventory integration.

Nachteile: No quite as intuitive as I'd like. New employees need time to ramp up.

almost good

Bewertet am 23.12.2014
Xiaowei F.
Einzelhandel
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4.5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Toys, family stuff and sports equipments. You know I alway wanna find out a new way to replace this service, but eventually, I recognize this one is the best.

Nachteile: Kitchen stuff. I think it's quality is not as good as I was expecting. However, I'm still enduring this product right now.