IntelliEnterprise

IntelliEnterprise

von adenin TECHNOLOGIES

Wer verwendet IntelliEnterprise?

IntelliEnterprise is for all medium or large enterprises that find existing Intranet solutions too hard to customize, yet don't want to settle for a single-function Intranet solution.

Was ist IntelliEnterprise?

IntelliEnterprise is the most complete Intranet Software Suite for managing content and processes. It connects people with experts. With knowledge. With documents. With departments. With policies. With processes. With each other.

It lets organizations manage and efficiently distribute relevant content, offers integrated security, customizable applications and workflows for process automation and social tools to connect employees across departments; all tied into an enterprise-wide search.

IntelliEnterprise – Details

adenin TECHNOLOGIES

http://www.adenin.com

Gegründet 1999

IntelliEnterprise – Preisübersicht

IntelliEnterprise ist verfügbar ab 99,00 $/einmalig. IntelliEnterprise bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für IntelliEnterprise findest du unten.

Startpreis

99,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

IntelliEnterprise Funktionen

Collaboration Tools
Aufgabenmanagement
Bearbeiten in Echtzeit
Brainstorming
Content-Management
Diskussionsforum
Dokumentenmanagement
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Projektmanagement
Versionskontrolle
Videokonferenzen
Compliance-Verfolgung
Dateitypumwandlung
Dateiwiederherstellung
Dokument-Indexierung
Dokumentaufbau
Dokumentenarchivierung
Dokumentenaufbewahrung
Elektronische Unterschrift
Offline-Zugriff
Optische Zeichenerkennung (OCR)
Versionskontrolle
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Aktivitäts-/Newsfeeds
Blogs
Content-Management
Diskussionen / Foren
Kalenderverwaltung
Richtlinien Managemen-
Suche
Wiki
Wissensbasis-Management
Content-Management
Diskussionsforum
Entscheidungsbaum
Katalogisierung / Kategorisierung
Kollaboration
Self-Service Portal
Volltextsuche
Wissensbasis-Management
Anpassbares Dashboard
Aufgabenmanagement
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Compliance-Verfolgung
Dokumentenmanagement
Drittanbieter-Integration
Formularverwaltung
Grafischer Workflow Bearbeiter
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
No-Code
Workflow-Konfiguration
Zugriffskontrollen/Berechtigungen

IntelliEnterprise – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Steve O.
Intranet Manager
Maschinerie, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2016

"Well-rounded product"

Kommentare: Intelli Enterprise has been evaluated against many competitors but it ultimately offered the best mix of budget, functionality and versatility. It is easily one of the most feature rich products offering features for people, documents, storing/managing your data and workflows. You could use this as an enterprise social network, company portal and extranet all at once.
We have a very special Active Directory setup that needed to have fields and groups remapped to other fields. Their support helped us do that by instructing what configurations we need to change. There are a quite many things you can configure and change which despite their manual can be confusing at times -- but at least it's completely code free out of the box which we couldn't say for any other vendor that offers this much flexibility. Bottom line: 4/5 stars

Vorteile: Features, features, features. They have so many and everything can be somehow customized or tweaked; if not in the UI than through their helpful tech support

Nachteile: The forum and IM function. Both these look and are very basic. They need to update those.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2016