Wer nutzt diese Software?

Clients in Education, Healthcare, Government, Legal, Banking, Travel and Tourism, Insurance, Professional Services, Energy.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis 500,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SupplierSelect
  • http://www.supplierselect.com
  • Gegründet 2005
  • London

Über SupplierSelect

A web based supplier evaluation system offering evaluations, assessments and audits online. RFx - RFP / RFQ / RFI / ITT / PQQ

SupplierSelect Funktionen

  • Anforderungsmanagement
  • Antwort auf Angebotsanfragen
  • Aufgabenmanagement
  • Content-Management
  • Datenimport/-export
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fälligkeits-Tracking
  • Gebot-Management
  • Kollaboration
  • Lieferanten-Management
  • RFP-Erstellung
  • Vorlagen
  • Wissensbibliothek
  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Compliance Management
  • Inventarverwaltung
  • Lieferanten-Management
  • Rechnungsverarbeitung
  • Vertragsmanagement
  • Audit Trail
  • Beschaffungsmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Self-Service Portal
  • Transaktionshistorie
  • Verkäuferstammdaten-Verwaltung

Die hilfreichsten Reviews für SupplierSelect

RFP management tool

Bewertet am 28.2.2012
Geraint S.
Managing Director
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Overall, this is a very flexible and efficient platform for managing evaluation projects. The cost was very reasonable and we would definitely use it again for our next client engagement.

Vorteile: The SupplierSelect tool is extremely user friendly and easy to set up. We conducted a selection project on behalf of a client for an internal IT solution.
A total of 15 vendors were evaluated by a combined team of 20 stakeholder evaluation panelists.
The online collaboration and multiple weighting and scoring vastly reduced the selection process time and the client was satisfied by the transparency of the process. We will definitely make use of the platform again and look forward to re-using the RFP template from this project going forwards.

Nachteile: Some additonal work was needed to get the product branded according to client needs which was an additional charge. There were no off-the-shelf templates, meaning we had to build bespoke requirements questionnaire with the client.

Lies weitere Bewertungen