Was ist Adobe Commerce?

Magento ist eine komplette E-Commerce-Lösung für Unternehmen, die bereit sind, den vollen Nutzen aus ihrem Online-Kanal zu ziehen. Diese Lösung kombiniert einen konkurrenzlosen Funktionsumfang mit erstklassigem Support und nahezu unbegrenzter Flexibilität zu einem Bruchteil des Preises konkurrierender Plattformen.

Wer verwendet Adobe Commerce?

Jedes Unternehmen, das nach E-Commerce-Plattformen sucht.

Wo kann Adobe Commerce bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Adobe
  • 1967 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Brasilien, Deutschland, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Adobe
  • 1967 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Brasilien, Deutschland, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch

Adobe Commerce – Videos und Bilder

Adobe Commerce Software - 1
Adobe Commerce Software - 2
Adobe Commerce Software - 3
3 weitere anzeigen
Adobe Commerce Software - 1
Adobe Commerce Software - 2
Adobe Commerce Software - 3

Kosten ähnlicher Produkte wie Adobe Commerce vergleichen

Adobe Commerce

1.988,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
29,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
4,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Adobe Commerce Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • CRM
  • Content-Management
  • Decoupled Frontend und Backend
  • E-Commerce-Management
  • Einkaufswagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Entwicklung von Web-Apps/mobilen Apps
  • Für B2B
  • Für kleine Unternehmen
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kunden-Kontaktpunkte
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Produktkatalog
  • Produktkennzeichnung
  • Rabattmanagement
  • SEO-Management
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Versand-Management
  • Website-Management
  • Zahlungsoptionen

Alternativen für Adobe Commerce

Webbasierte, moderne E-Commerce-Lösung, die dazu dient, inspirierendere und emotional ansprechendere Einkaufsumgebungen zu schaffen.
Marketing-Automation-Software für Etsy-Verkäufer. Verkäufer können ihre Angebote automatisieren sowie Verkaufsveranstaltungen, Banner und mehr erstellen.
Shopify POS wurde für den Einzelhandel entwickelt und vereint deine Verkäufe, Bestände, Kunden und mehr aus deinen stationären und webbasierten Geschäften.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Open-Source-Content-Management-System (CMS), das von einigen der größten Websites wie The Economist und dem Weißen Haus verwendet wird.
All-In-One eCommerce Solution for Instant Start and Fast Growth. Launch within a week, One time cost!
Open-Source-E-Commerce-Plattform für globale Markenunternehmen, die mehrere Sprachen und Währungen anbietet. Verfügbar mit Webstorefront, progressiver Webanwendung oder headless.
FocusPoint is certified for SAP Business One. An all-in-one e-commerce platform at an affordable price.
RETISIO is a cloud-native eCommerce platform. Create compelling customer experiences with a powerful set of eCommerce business modules.
EvolutionX Enterprise is a best-in-class B2B eCommerce SaaS that perpetually evolves with your changing business needs.
Scalable headless solution for B2C & B2B eCommerce stores, delivering powerful & advanced customer experiences across all channels.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Intershop Commerce Suite - Die Komplettlösung für den Digital Commerce

Bewertungen über Adobe Commerce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
47%
4
38%
3
12%
2
1%
1
1%
Amiel S.
Amiel S.
IT Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tabak, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Magento 2.0 Review

5 vor 2 Jahren

Kommentare: We are extremely happy about this software. We have developed a fully functional CRM system together with a beautiful website -> no link but you can search Mike's Cigars and check it out yourself.

Vorteile:

The biggest, most robust but most importantly Open Source e-commerce software out there. The only limitation is your imagination...

Nachteile:

Developer's cost is really high unless you can afford in-house dev team like we do but otherwise, your budget will most likely be blown way before you finish your project.

Lena V.
Owner in USA
Tierarzt, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Adobe Commerce is all you need for your online business

5 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Adobe Commerce was a game changer for our online business presence. Having everything I need to build my online shop, merchant services, shopping cart, shipping services, inventory management, and much more, makes running an online business so easy and efficient. Also having the advanced SEO features is very helpful to make sure I’m reaching the maximum number of our target audience. I highly recommend this software for your online business needs.

Vorteile:

I like how everything I need is easily accessible through the software, I don’t have to integrate a lot of different things to have a fully functional store.

Nachteile:

Sometimes some of the setup can be a bit difficult and the pricing could be more competitive.

Jeff M.
CTO in USA
Tierarzt, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Works but Insanely Hard To Customize

3 vor 11 Monaten

Kommentare: We ultimately have decided to make the decision to move on from Magento Commerce because the hassle in customizing the platform. Our company has specific functional needs when it comes to ecommerce, and we're constantly having to not only implement and upgrade those in Magento, but ultimately upgrade and fix each time Magento comes out with a major release.

Vorteile:

Out of the box, Magento promises to deliver on its core promise - to add products to a catalog, sell them online, and ship out effectively.

Nachteile:

Our business requires many areas where we need to customize our technology in order to do business more effectively. We tried, many many times, to customize Magento to our specific needs, and the more we went down the rabbit hole the harder it was to not only implement but maintain longterm. Eventually, it becomes pointless to effectively grow when your technology hinders your progress.

Verifizierter Rezensent
eCommerce Project Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best Enterprise Level eCommerce Platform

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Magento is incredible if you have the technical team and developers that know how to work with it and make it shine.

Vorteile:

Magento has a lot of functionality out of the box to set up and ecommerce store. The UX for M2 is significantly better than it was on M1. You can really narrow down the scope of permissions that your provide to users.

Nachteile:

There have been a lot of bugs that have come up that should have been worked out before release. There is a fairly high technical barrier to entry compared to other platforms.

Mark R.
Customer Service Manager in USA
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A decent e-commerce management software with great customization option

4 vor 10 Monaten

Kommentare: While I think we are due for an upgrade, we couldn't simply and easily leave Magento since 85% of our business relies on this tool from customer management, inventory, to order management. Should we decide to migrate, it would take a lot of time to dice and splice the functions we built over the years and put it to another system. It's an old and trusty tool.

Vorteile:

Magento simply does the work from uploading a catalog, managing inventory, managing customer and subscription information. It has a good feature set which anyone can build upon depending on their needs. It has a great community support and the API works well with other common business tools.

Nachteile:

Code clean up isn't as easy as we thought it will be. It may require a dedicated team to handle development and troubleshooting. The interface isn't really built for customer support people.