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Was ist Mitchell RepairCenter?

RepairCenter stellt die erste Software einer neuen Klasse von Softwarelösungen dar. Shop Workspace sorgt dafür, dass Geschäfte die Erwartungen ihrer Kunden übertreffen, indem sie sich auf folgende Betriebsbereiche konzentrieren: Opportunity Tracking, Finanzmanagement, Customer Experience Management, Reparaturverfahrensmanagement, Produktionsmanagement, Ersatzteilmanagement, Arbeitskontrolle und Kostenvoranschläge. Mitchell hat Reparaturmanagement, Customer Experience Management und Business Management kombiniert.

Wer verwendet Mitchell RepairCenter?

Lösung für das On-Premise-Shop-Management, mit der Unternehmen die Teilepreise, Verkaufs- und Marketingstrategien, Auftragskalkulation, Terminplanung und mehr verwalten können.

Mitchell RepairCenter Software - 1
Mitchell RepairCenter Software - 2
Mitchell RepairCenter Software - 3

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Mitchell RepairCenter

Mitchell RepairCenter

3,4 (21)
149,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
8
Keine Integrationen gefunden
3,3 (21)
2,9 (21)
3,4 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
189,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
22
3
4,1 (72)
3,9 (72)
4,0 (72)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Mitchell RepairCenter

ALLDATA
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Arbeitslohntarife
VIN-Suche
CCC ONE
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
VIN-Decoder
ARI
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Fullbay
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Arbeitslohntarife
R.O.Writer
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
VIN-Suche
CAMS DMS
Am besten bewertete Funktionen
Für Automobilhändler
Kundendienst
Webseitenintegration
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Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundendienst-Historie
VIN-Suche
Orderry
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Inventarverwaltung
Reparatur-Tickets
CRMS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Mitchell RepairCenter

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,4
Benutzerfreundlichkeit
3,3
Kundenservice
3,4
Funktionen
3,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
14%
4
48%
3
14%
2
14%
1
10%
Kyle
General Manager in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Mitchell User for 6+ Years

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: We have an excellent experience with Mitchell, and recommend the product. A best-practice is to use two estimate/diagnostic products in service centers (which we have just started to do), but make sure Mitchell is one of them.

Vorteile:

Mitchell Repair Center does an excellent job at providing accurate diagnostic information to technicians. The fixes and recommendations they provide are verified by technicians all across the country, and are accurate. We primarily use Mitchell (ProDemand) for finding trouble-code recommendations with vehicles that we service, as well as customer estimates, TSB information, and fluid capacity and requirements for our vehicles.

Nachteile:

There really is not much to complain about with the product! It does what it sets out to do and provides accurate information, quickly.

john a
owner in USA
Automotive, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

product finding

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: pretty good seems most repair information systems are of the same platform.i really would like to see something different .similar to an ai system which I thin would revolutionize the repair industry

Vorteile:

I found that I had to jump thru too many hoops to find parts location.way too long to do simple things

Nachteile:

parts locator function .it would take me way too much time to locate certain items on vehicles.on a very busy day

Denisse
Estimator in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Horrible customer service

1,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I was able to write estimates.

Vorteile:

Ultramate, which is their estimating software, is the only product I have enjoyed using. However, the price you pay is way too high as any function you add is considered an add-on and will cost more money.

Nachteile:

The price is way too high and and getting out of a contract is impossible even if the product or add on was horrible. It won't matter that their management system is hard to use and there are way better ones out there. All of their systems are supposed to work together and make things easier for shops, but they don't and will cause more wasted time and headaches. Their customer service starts out great with the sales team, but once they get you to sign their contracts and you are unhappy with a product things take a turn. We have spent hundreds of dollars on software that we do not even use and their customer service is not helpful when they say there is nothing you can do about it because you signed a contract. Trust me, I wish I would have known there is better software out there.

Alex
Collision Center Director in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

So, here's the truth.

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We only have Mitchell software, because of our DRP and Certification relationships. Customer service is typically good at picking up and speaking with, but the solutions are usually, "give it time and try again later". If I didn't need Mitchell for our DRP or OE Certifications, I would not have the software.

Vorteile:

Compared to it's larger competitor, I feel it is more polished. I like the provided diagrams, and the overall ease of use.

Nachteile:

Labor times vary between it's larger competitor, and it is almost always less time in Mitchell (not a good thing). There are many times that in the middle of building an estimate, the program will close, and everything you've been working on is deleted/gone.

Brooke
Customer Service Rep / Admin in Kanada
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Consistent & Complex Software - A few glitches

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: All together a great product, works without fail. Updated regularly, great technical support team.

Vorteile:

The product is generally easy to use. There are more features than we can even use- has an "all in one" feel to it. There are piles of reports, accounting pages, scheduling features- we sometimes use other programs to facilitate but could dive into Mitchell Repair Center deeper if needed.

Nachteile:

It's not instant, there is a brief delay after clicking that you have to wait for before the page loads. Sometimes there is glitches in the scheduling process- unexplained errors (but could be due to human error?) I don't love how crowded the home page is. Too many options everywhere, could be tidier.

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