Was ist Digital Dining?

Restaurant management system with point-of-sale programs for home delivery and a multi-plan Frequent Diner program.

Wer verwendet Digital Dining?

The Digital Dining POS from Heartland reduces errors and icnreases staff productivity and profits through functionality.

Digital Dining – Details

Menusoft Systems

1984 gegründet

Digital Dining – Details

Menusoft Systems

1984 gegründet

Digital Dining – Videos und Bilder

Videos zu Digital Dining
Digital Dining Software - 1 - Vorschau
Digital Dining Software - 2 - Vorschau
Digital Dining Software - 3 - Vorschau
Digital Dining Software - 4 - Vorschau
Digital Dining Software - 5 - Vorschau

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Startpreis

10.000,00 $/einmalig
69,00 $/Monat
165,00 $/Monat
Nicht verfügbar

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Digital Dining – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Windows (Desktop)

Funktionen von Digital Dining

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Arbeitskostenberichte
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsführung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Geschenkkarten-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Küchen- / Menü-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Prognose
  • Rabattmanagement
  • Reservierung-Management
  • Sendungsverfolgung
  • Stempeluhr
  • Tabellenverwaltung
  • Treueprogramm
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Gastronomie Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Barcode-Erkennung
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsführung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Cash Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Liefermanagement
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Preis- / Margen-Management
  • Rabattmanagement
  • Reservierung-Management
  • Retourenmanagement
  • Tabellenverwaltung
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Kassensysteme für Gastronomie Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Auftragsmanagement
  • Bar-POS
  • Barcode / Tickets scannen
  • Barcode-Erkennung
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsführung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Cash Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Elektronische Zahlungen
  • Geschenkkarten-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenkonten
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Offline-Zugriff
  • Preismanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Retourenmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • SSL-Sicherheit
  • Stempeluhr
  • Teilzahlungen
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Zeiterfassung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige iPad Kassensysteme Liste

Alternativen für Digital Dining

Mehr Alternativen zu Digital Dining

Erfahrungen mit Digital Dining

Alle 10 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
2,9
Benutzerfreundlichkeit
2,7
Kundenservice
2,6
Funktionen
2,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,1

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
2
4
1
3
3
2
2
1
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Hannah S.
Hannah S.
Graphic Designer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I have used Digital Dining as a server and bartender for over 5 years in various restaurants

5 vor 3 Jahren

Kommentare: The ease of use, the ability to use in a business that has separate entities, the speed that the program responds at, and the functionality.

Vorteile:

This is by far the easiest software to use in any restaurant setting. The interphase is readable and clean, the functionality is easy to understand and powerful, the program operates just as fast as the user and it is easy to work out bugs that arise.

Nachteile:

The software does have bugs more frequently than others that I have used that require a technician to come on sight to fix from time to time. When the software glitches you are at a complete stand still which can wreak havoc on a business when it is busy.

Verifizierter Rezensent
Site Manager - Senior Congregate Meals Turlock in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Gets the Job Done

4 vor 3 Jahren

Kommentare: If the person managing the software is good at organizing the buttons and the staff is well trained in how to use it, Digital Dining will get the job done.

Vorteile:

Digital Dining's design is very user-friendly, making it easy to get into a rhythm once you learn how to use it. The option to instruct makes it much easier on servers who have to customize an order beyond the norm.

Nachteile:

I don't know if this is an issue with the software, the hardware it's on, or the internet connectivity, but it seems to lag at times. The buttons will be unresponsive, or a display will load only halfway, making it impossible to finish the order. Many times I've had to make a mental note of what to order and then wait until I could get Digital Dining to work again to put in the order. Again, might just be an issue with the tech it's being used on, or the internet (I often experience it being unable to connect), so I don't know that Digital Dining should be blamed for this issue. A perhaps shallow addition, but I find the colors/general design to be a bit bland. It's not as crisp, fresh, and modern as I'd prefer it to be. But that has no bearing on its usefulness.

Verifizierter Rezensent
Freelance Writer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

great when it works

2 letztes Jahr

Kommentare: Overall, Digital Dining is the most user friendly program I've experienced in the service industry. If the bugs were to be fixed, it would be close to perfect. Super simple to navigate, but causes way too many issues with the constant crashes.

Vorteile:

A great program when its running efficiently. I have used Digital Dining for 6 years. Its a very simple interface, straight to the point. Very easy to learn and retain. You're able to color code certain buttons for certain items, which comes in handy while working in a fast paced restaurant. Easy to change and modify buttons as well. Comes with a lot of features that are handy. For example, the " move orders" function .This makes it easy to move an order from one table to a different table. You're also able to modify the layout of the restaurant. Makes serving tables easier, when the program is actually working.

Nachteile:

This program is constantly crashing. It is very rare for the program to not crash at least once a shift, which can cause extreme frustration for a waitress. Working in a restaurant with fully efficient wireless internet, there should be very little issues when it comes to connection. Lags more often than not, which easily can cause you to ring something in twice, or not at all. There is nothing like the panic of being in the middle of taking an order, and the program freezes and crashes. Not to mention if your device dies with a table open on the program, you can not access that table until your device is charged again. Not very convenient for a Friday night dinner rush.

Mahmoud S.
accountant in Ägypten
Umweltdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

not good

2 vor 4 Monaten

Vorteile:

its not have a good features,i think it needs a totally new version

Nachteile:

its not easy to use, system locks up or crashes all the time and Staff information in wrong, i think it needs a totally new version

Amy M.
owner in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Easy to use, great support

5 vor 6 Jahren

Kommentare: I've used this in my fine dining restaurant for 8 years and at the previous place I worked for 3 years. Easy to use, great reports, good customer service. The dealer is only 10 minutes away and emergency calls have always been returned in under 5 mins. Expensive installation but no monthly fees. Phone support is pricey, $75 for fifteen minutes, but the problems are usually solved within that time frame. Yearly support plans are between $500-700 depending on the amount of support hours you want. I opt to pay by the call and never called more than 3 times in a year.