Digital Dining

Digital Dining

von Menusoft Systems

Wer verwendet Digital Dining?

The Digital Dining POS from Heartland reduces errors and icnreases staff productivity and profits through functionality.

Was ist Digital Dining?

Restaurant management system with point-of-sale programs for home delivery and a multi-plan Frequent Diner program.

Digital Dining – Details

Menusoft Systems

http://www.digitaldining.com

Gegründet 1984

Digital Dining – Kostenübersicht

Digital Dining bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Digital Dining ist ab 10.000,00 $/einmalig verfügbar.

Startpreis

10.000,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Windows

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Digital Dining Funktionen

Gastronomie Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management
Berichterstattung / Analyse
Geschenkkarten-Management
Getrennte Kontrollen
Inventarverwaltung
Kontrollen aufteilen
Liefermanagement
Mobiler Zugriff
Online-Bestellung
Tabellenverwaltung
Treueprogramm
Trinkgeld-Management
Bar-POS
Barcode-Scanning
Benutzerzugriff-Genehmigungen
Elektronischer Handel
Geschenkkarten-Management
Inventarverwaltung
Kundentreueprogramm-Unterstützung
Preismanagement
Provisionsmanagement
Rabattmanagement
Restaurant-POS
Rückgaben nachverfolgen
Verkäufe nachverfolgen

Digital Dining – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 7 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,4/5
Benutzerfreundlichkeit
3,1/5
Kundenservice
3/5
Funktionen
2,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,4/5
Hannah S.
Graphic Designer
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018

"I have used Digital Dining as a server and bartender for over 5 years in various restaurants"

Kommentare: The ease of use, the ability to use in a business that has separate entities, the speed that the program responds at, and the functionality.

Vorteile: This is by far the easiest software to use in any restaurant setting. The interphase is readable and clean, the functionality is easy to understand and powerful, the program operates just as fast as the user and it is easy to work out bugs that arise.

Nachteile: The software does have bugs more frequently than others that I have used that require a technician to come on sight to fix from time to time. When the software glitches you are at a complete stand still which can wreak havoc on a business when it is busy.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2018
Verifizierter Rezensent
Site Manager - Senior Congregate Meals Turlock
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2019

"Gets the Job Done"

Kommentare: If the person managing the software is good at organizing the buttons and the staff is well trained in how to use it, Digital Dining will get the job done.

Vorteile: Digital Dining's design is very user-friendly, making it easy to get into a rhythm once you learn how to use it.
The option to instruct makes it much easier on servers who have to customize an order beyond the norm.

Nachteile: I don't know if this is an issue with the software, the hardware it's on, or the internet connectivity, but it seems to lag at times. The buttons will be unresponsive, or a display will load only halfway, making it impossible to finish the order. Many times I've had to make a mental note of what to order and then wait until I could get Digital Dining to work again to put in the order. Again, might just be an issue with the tech it's being used on, or the internet (I often experience it being unable to connect), so I don't know that Digital Dining should be blamed for this issue. A perhaps shallow addition, but I find the colors/general design to be a bit bland. It's not as crisp, fresh, and modern as I'd prefer it to be. But that has no bearing on its usefulness.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2019
Steven C.
President
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.3.2019

"Staff Reporting & Time Keeping"

Vorteile: Works well with customers. Flexibility with diverse menu. Employees can learn to use it quickly. Local support (Pinnacle Technology) is wonderful.

Nachteile: Staff information in wrong! Can not generate lists of important staff data. Time reports are in accurate and costly to review and correct. Can not rely on time keeping data.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.3.2019
Amy M.
owner
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2016

"Easy to use, great support"

Kommentare: I've used this in my fine dining restaurant for 8 years and at the previous place I worked for 3 years. Easy to use, great reports, good customer service. The dealer is only 10 minutes away and emergency calls have always been returned in under 5 mins. Expensive installation but no monthly fees. Phone support is pricey, $75 for fifteen minutes, but the problems are usually solved within that time frame. Yearly support plans are between $500-700 depending on the amount of support hours you want. I opt to pay by the call and never called more than 3 times in a year.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2016
Frank F.
owner
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2018

"never again"

Vorteile: the ability to use iPad for ordering and kitchen monitor

Nachteile: it's not user friendly, I have to use 3rd party software for other programs due to cost. For example online ordering

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2018