Wer nutzt diese Software?

The Digital Dining POS from Heartland reduces errors and icnreases staff productivity and profits through functionality.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 3.4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.1 / 5
  • Kundenservice 3.2 / 5
  • Funktionen 2.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.2 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 10.000,00 $/einmalig
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Menusoft Systems
  • http://www.digitaldining.com
  • Gegründet 1984
  • Springfield, VA

Über Digital Dining

Restaurant management system with point-of-sale programs for home delivery and a multi-plan Frequent Diner program.

Digital Dining Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Liefermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Tabellenverwaltung
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Bar-POS
  • Barcode-Scanning
  • Benutzerzugriff-Genehmigungen
  • Elektronischer Handel
  • Geschenkkarten-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kundentreueprogramm-Unterstützung
  • Preismanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Verkäufe nachverfolgen

Die hilfreichsten Reviews für Digital Dining

Gets the Job Done

Bewertet am 11.2.2019
Verifizierter Rezensent
Site Manager - Senior Congregate Meals Turlock
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: If the person managing the software is good at organizing the buttons and the staff is well trained in how to use it, Digital Dining will get the job done.

Vorteile: Digital Dining's design is very user-friendly, making it easy to get into a rhythm once you learn how to use it.
The option to instruct makes it much easier on servers who have to customize an order beyond the norm.

Nachteile: I don't know if this is an issue with the software, the hardware it's on, or the internet connectivity, but it seems to lag at times. The buttons will be unresponsive, or a display will load only halfway, making it impossible to finish the order. Many times I've had to make a mental note of what to order and then wait until I could get Digital Dining to work again to put in the order. Again, might just be an issue with the tech it's being used on, or the internet (I often experience it being unable to connect), so I don't know that Digital Dining should be blamed for this issue. A perhaps shallow addition, but I find the colors/general design to be a bit bland. It's not as crisp, fresh, and modern as I'd prefer it to be. But that has no bearing on its usefulness.

I have used Digital Dining as a server and bartender for over 5 years in various restaurants

Bewertet am 12.6.2018
Hannah S.
Graphic Designer
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The ease of use, the ability to use in a business that has separate entities, the speed that the program responds at, and the functionality.

Vorteile: This is by far the easiest software to use in any restaurant setting. The interphase is readable and clean, the functionality is easy to understand and powerful, the program operates just as fast as the user and it is easy to work out bugs that arise.

Nachteile: The software does have bugs more frequently than others that I have used that require a technician to come on sight to fix from time to time. When the software glitches you are at a complete stand still which can wreak havoc on a business when it is busy.

Staff Reporting & Time Keeping

Bewertet am 30.3.2019
Steven C.
President
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Works well with customers. Flexibility with diverse menu. Employees can learn to use it quickly. Local support (Pinnacle Technology) is wonderful.

Nachteile: Staff information in wrong! Can not generate lists of important staff data. Time reports are in accurate and costly to review and correct. Can not rely on time keeping data.

never again

Bewertet am 11.10.2018
Frank F.
owner
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: the ability to use iPad for ordering and kitchen monitor

Nachteile: it's not user friendly, I have to use 3rd party software for other programs due to cost. For example online ordering

God Awful

Bewertet am 19.7.2017
James W.
Consultant
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Had potential... but there is honestly nothing good I can say about this product other that it has fairly decent reports.

Nachteile: This system is the worst I've worked with in 20 years in the industry. ZERO accessibility to customer service, system locks up or crashes all the time, not user friendly, no fail-safe system set up to prevent missed tickets, and so much else. Absolutely pitiful for the expense laid out.

Lies weitere Bewertungen