Was ist LiveRez?

LiveRez ist eine Software für professionelle Immobilienverwaltungen. Bei der Lösung handelt es sich um eine All-in-one, cloudbasierte Plattform, die auf Partnerschaft setzt. Die Lösung bietet dir alles, was du brauchst, um dein Unternehmen an einem Ort zu betreiben – von erstklassigen, reaktionsschnellen Websites bis hin zu einer umfassenden und intuitiven Backoffice-Software, die überall verfügbar ist. Support ist inbegriffen, direkte Integrationen und mehr.

Wer verwendet LiveRez?

Das Unternehmen hat Partnerschaften mit mehr als 1.000 professionellen Ferienvermietungsunternehmen geschlossen, von Start-ups bis hin zu einigen der größten Managementfirmen der Welt.

Wo kann LiveRez bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • LiveRez
  • 2007 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • LiveRez
  • 2007 gegründet
  • Telefon-Support
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LiveRez – Videos und Bilder

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LiveRez

550,00 $/Monat
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LiveRez Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Eigentümer-Aussagen
  • Für die Ferienvermietung
  • Gasterlebnis-Management
  • Gästekommunikation
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Online-Reservierungen
  • Raten-Management
  • Reservierung-Management
  • Reservierungsmanagement für Campingplätze
  • Site Maps

Alternativen für LiveRez

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Verwalte Preise, Verfügbarkeit, Buchungen und Gästebetreuung von einer einzigen automatisierten Plattform aus.

Bewertungen über LiveRez

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6 (84)
Benutzerfreundlichkeit
4,6 (84)
Kundenservice
4,6 (84)
Funktionen
4,2 (84)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2 (84)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
81%
4
11%
3
2%
2
2%
1
4%
Matthew T.
Matthew T.
Property Manager for Short Term rentals in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great people, great software

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The people behind the software is what makes this so valuable. Is we need help with something they are only a phone call or email away. They always get back to me the same day. I love this kind of support.

Nachteile:

The needs of our business keeps changing, keeping up with these changes are hard and sometimes take longer then I would like. I know the developer of the software are working hard to implement the changes.

Stacy W.
General Manager in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Love this Company!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I came from one of those larger companies, that promise everything and delivered nothing. Since I have been with Liverez they have always been upfront and truthful. If something didn't work they let me know. For me business is more than just business, I want a family relationship. The people that care about you more than there bottom line and want us all to succeed.

Vorteile:

Ease of setup and support doing so. Use of the software is very hands on and if not support is always there. Support is huge for us as we had none with our old company.

Nachteile:

I came here as they are an all in one, as time has gone on they have branched out(which I am excited about) but my cost has gone up adding all these other systems to run my business. However, if I want the top of the line everything, one company can't do it all. I am thrilled with all they do, and glad they allow other businesses to work together with us.

Brian O.
Owner in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We feel like partners with Liverez

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Live Rez always been easy to work with and with the new team it's even easier now.

Vorteile:

The things I like most about the software is the fact that it is true partnership. They work with us all the time on making improvements and new features.

Nachteile:

They went through a rough patch wouldn't have it IQ bought them but everything seems to be back on track and going well

Chelsey P.
Owner in USA
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Considering making the switch to LiveRez? I would advise you to RUN away and not look back!

1,0 letzten Monat Neu

Kommentare: I think I've said it well enough in other places, but don't give this company the time of day or your money. Until they completely revamp management, company structure, engineering...basically every piece of their platform and staff, it's a non-functioning dinosaur; an incredibly expensive, non-functioning dinosaur. Save some money, many hours of headaches and exhausted frustration and build your business elsewhere. After many years with LiveRez we are sadly going to have to sever ties. There are no signs that it's returning to any shell of it's former self, and I'm done lighting money on fire to work harder and harder with poorer results.

Vorteile:

Many years ago, LiveRez was a wonderful product. Reservations, guest communications, and support all flowed seamlessly. Nowadays, it's a shell of what it once was. Overall most of the features are still there, but the innovation and support are gone, which makes it an outdated, clunky, and drowning software platform. I like what LiveRez once was. Then it was bought out and the pricing doubled while the innovation, support, product quality, and management went down the toilet. There's a reason everyone who used to work for the company has left. It's expensive trash at this point, and I wouldn't recommend it to anyone. Glitter on a poorly built house of toothpicks is about what I would equate LiveRez to at the current moment.

Nachteile:

Support, engineering, and tech are some of the worst I have ever experienced. Most recently we have been waiting a month for major issues with our email system to be resolved. I am having to manually send out every single email to every single guest at all of our properties in the meantime. That amounts to thousands of emails and hundreds of wasted hours. Their API integration is horrendous, with again, no support and outdated features. All of our properties were taken offline on VRBO for almost two weeks while VRBO waited for support from LiveRez to integrate, and guess what, LiveRez doesn't have ANYONE who supports the integration on their team. We finally had to give up and break off the integration after losing bookings for almost two weeks! Support is an absolute joke. Be prepared to have a ticket opened and perhaps responded to days or weeks later. No one checks the threads on tickets, so different people will reach out without being informed of the issue at hand or what has been done to improve it. LiveRez will dazzle you with all of the features they offer, and then they will nickel and dime you to add any of those features onto your system. At a base rate, I already pay more to LiveRez than any other software out there would cost me, and I have bare bones features. Do you like digital signatures and automated guest contracts? Extra $. Do you like accounting features? Extra $. Do you like integration? Extra $. Integrated Door locks, $ ...RUN AWAY!

Amanda D.
Owner-CEO in USA
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

LiveRez is the best software on the market!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: My overall experience with LiveRez has been wonderful. From using the software as the GM of another company to setting up my own company with LiveRez, I have found the software and the team to add extreme value to my life as a vacation rental manager!

Vorteile:

I have several favorite features; the website, trust accounting system, the calendar. Everything is easy to navigate and presents very well.

Nachteile:

The only con is within the integration with Airbnb. There needs to be a way to import external OTA calendars to Airbnb to avoid double bookings without having to use a channel manager.