Wer nutzt diese Software?

Webinare und Online-Meetings in ReadyTalk eignen sich für jede Unternehmensgröße (ob kleine Firmen oder große Unternehmen) und bieten dir die Möglichkeit, dein Abonnement ganz nach Bedarf zu skalieren.

Durchschnittliche Bewertung

93 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 24,99 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • ReadyTalk
  • http://www.readytalk.com
  • Gegründet 2000

Über ReadyTalk

ReadyTalk ist ein führender Anbieter von Audio- und Web-Meeting-Lösungen, die intuitiv zu bedienen und leicht zu verbinden sind und zudem das Budget schonen. Die erstklassigen Support- und Beratungsteams sorgen dafür, dass deine Meetings stets erfolgreich sind. Mit diesem Service kannst du Webseminare durchführen, Online-Meetings veranstalten, Telefonkonferenzen führen sowie problemlos aufzeichnen und verteilen – ganz einfach. Zudem kannst du Zeit und Geld sparen.

ReadyTalk Funktionen

  • Aufgabenmanagement
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Brainstorming
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Projektmanagement
  • Versionskontrolle
  • Videokonferenzen
  • Agenda verwalten
  • Ausschusssitzungen
  • Gesetzgebungs-Meetings
  • Interne Sitzungen
  • Materialwirtschaft
  • Protokoll-Management
  • Reisemanagement
  • Tagungsraum-Buchung
  • Teilnehmer-Management
  • Terminplanung
  • To-do-Listen Verfolgung
  • Tools für Vorgänge nach abgeschlossenen Meetings
  • Tools zum Vorbereiten von Meetings
  • Verwalten von Einladungen
  • Vorstandssitzungen
  • Wahl-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildschirm teilen
  • F & A
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Multi-Hosts
  • Promotion in sozialen Medien
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webinars bei Bedarf
  • Aufnahme und Wiedergabe-Fähigkeit
  • Bildschirm teilen
  • Echtzeit-Chat
  • Elektronische Abstimmung
  • Mobiler Zugriff
  • Privater Chat
  • Präsentations-Streaming
  • Präsentations-Tools
  • Videokonferenzen
  • Webcasts bei Bedarf
  • Wechselseitige Audio & Video

Die hilfreichsten Reviews für ReadyTalk

Simply Easy

Bewertet am 21.10.2015
Alaina R.
Marketing Manager
Rechtsberatung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Simply the ease of use. It is a very easy system for moderators and presenters alike to use. On top of a top notch sales, support, and account management teams who will bend over backwards to help you be successful. In addition, they have a fairly strong integration with Eloqua and other marketing automation platforms, which helps automate your sends.
The backend easily allows you to access your reports and recordings. Allowing easy access to pull the recordings off the web (in the correct format) or leave them hosted there. With the addition of the speaker room this year, it has helped ease the anxiety of new presenters. It now allows them to chat with the moderator before the call without the participants hearing.

Nachteile: Ready Talk is consistently pushing out new fixes and functionality. Everything I haven’t liked in my 3 plus year of using the software has been fixed. I am currently a very happy customer.

ReadyTalk is a Great Complement of Software and Support

Bewertet am 21.10.2015
Eric W.
Industry Affairs Manager
Philanthropie
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: ReadyTalk is easy to use. Attendees do not need to download any software to join the webinar. The webinar chairperson downloads the needed software once. It is easy to make other users co-presenters; even with very restrictive systems, literally everyone has been able to download the required software.
The tools are easy to manage, intuitive and fit the requirements of webinar presentations.
ReadyTalk is continually improving the platform and is requesting and implementing user feedback.
Customer support and account management support is very responsive and knowledgeable.

Nachteile: There was no existing integration with our CRM system. That could of course just as well be something not to like about the CRM system. ReadyTalk offers an API to facilitate the integration.

ReadyTalk Rocks

Bewertet am 21.10.2015
Michelle C.
Marketing Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I loved that this product integrated with HubSpot, making all of my webinar automation seamless and easy. It was also nice to have different options for webinar styles - either the broadcast audio where the presenters don't need to worry about ensuring audience members are muted or the standard version that allowed for web conferencing to take place. The customer service is awesome, the account managers are great, and the live webinar support team are the best. Ensuring that we had everything we needed to go ahead with the webinar was top priority, and all recording and report functionality was ready within a very reasonable, short time after the live webinar ended.

Nachteile: There were a couple of buggy elements in the dashboard for archiving the webinars that were complete and much older. Despite being archived, many of them would end up remaining in the dashboard, showing an error when attempting to archive again (this was over a year ago when I experienced this, so apologies if it has since been fixed!).

ReadyTalk keeps getting better. No, really.

Bewertet am 4.10.2016
Eric W.
Industry Affairs Manager
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I have been working with the ReadyTalk webinar platform for 3.5 years. There are a lot more capabilities now and they are very useful.
Even my CFO is happy that I got us a new contract that reduced the expenses for participants who were calling in. Try to avoid giving out the toll-free number and go with the regular toll number, the call back feature or computer audio. Your charge for audio connections will be zero!
Account managers and the help desk have always been super helpful and knowledgeable and responsive.
Our next step is to integrate ReadyTalk with our CMRS.
We essentially chose this product again when we went through the selection process again last year.
ReadyTalk is a good choice for organizations looking for a competitively priced webinar platform with great capabilities, easy-to-use interface and excellent support.

Vorteile: The redesign made it smoother but still recognizable.

Nachteile: The process to designate co-presenters could be made easier.

It Gets Us Talking

Bewertet am 13.1.2019
Michael R.
Chief Procurement Officer
Wein und Spirituosen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It a software that is easy to use and well integrates with other internal solutions in our company. It also allows for secure and safe communication.

Vorteile: Currently, wee are using ReadyTalk across the entire company. We use to communicate to employees who are working remotely. It also allows to talk to clients. I like the fact that it provides us with a safe and secure platform where can hold conversation and do business. I also like its integration with google calendar.

Nachteile: I do not have a dislike for the software but i would really appreciate if they improve on the audio quality and allow multiple screen share.

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